Altså.. det der med sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Vi har været sammen i ca 6 år og havde også kun omkring 1 år med et godt sexliv

Hvad gør I?

Og har din mand og en stor sexlyst?

Lidt befriende at vide jeg ikke er den eneste i verden der har det sådan selvom jeg selvfølgelig ikke ønsker det for nogen!

JAh, guds hvor er jeg også glad for du har lavet dette indlæg, så man kan se at man ikke er alene i verden med det!!

Vi gør det nærmest ikke... Og når vi gør, så er det kun for hans skyld. Og i ca. 10-15min. Han bliver så sur og tøsefornærmet.. Og jeg kan virkelig også mærke hvor meget det går vores forhold på!!

Vi har også været ved en sexolog, og det hjalp heller ik. De er sq et folkefærd for sig selv. Hehe... Hun synes vi skulle gå hjem og komme tættere på hinanden, og masserer hinanden osv, og det er også fint nok, men bare fordi jeg får massage, for jeg desværre ikke lyst til at kaste mig over hans diller!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

JAh, guds hvor er jeg også glad for du har lavet dette indlæg, så man kan se at man ikke er alene i verden med det!!

Vi gør det nærmest ikke... Og når vi gør, så er det kun for hans skyld. Og i ca. 10-15min. Han bliver så sur og tøsefornærmet.. Og jeg kan virkelig også mærke hvor meget det går vores forhold på!!

Vi har også været ved en sexolog, og det hjalp heller ik. De er sq et folkefærd for sig selv. Hehe... Hun synes vi skulle gå hjem og komme tættere på hinanden, og masserer hinanden osv, og det er også fint nok, men bare fordi jeg får massage, for jeg desværre ikke lyst til at kaste mig over hans diller!! 

Nej jeg har aldrig stødt på nogle andre der har det som mig så det er virkelig befriende.

Ej jeg elsker sgu at nusse og bliver nusset, så det er ikke fordi vi ikke kan finde ud af at være intime på endre måder og hvor kan jeg bare følge dig med ikke at få lyst til en skid sex bare fordi man har nusset!

Min mand har derimod meget svært ved at forstå hvorfor han ikke får noget seksuelt ud af at nusse mig. Hvorfor giver det mig ikke lyst til at dyrke vild og inderlig sex?? Ja jeg kan sgu ikke bebrejde ham for det er jo som oftest det man får fortalt. Man skal være noget mere for hinanden i hverdagen, kysse, kramme og kærtegne hinanden noget mere og tage sig tid til hinanden... Hmmmm Ja det virker altså bare ikke her og det er sgutte af ond vilje! For er der noget jeg gerne vil er det at få min sexlyst tilbage så jeg kunne være alt det for min mand som han fortjener! Men sådan som jeg har det lige nu (hvis ikke jeg skulle tænke på min mand) så ville jeg være lykkelig hvis ikke jeg skulle tænke på sex mere i mit liv!

Men jeg SKAL tænke på min mand og på vores forhold så jeg skal have fundet en løsning!!!

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Det gør min mand også. Han føler ikke han kan sove ordenligt hvis ikke han får forløsning.... 

Udløsning?  Hvad så med dig?

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Udløsning?  Hvad så med dig?

Jep.

Jamen de fleste aftener klarer han det selv når jeg er gået i seng. Men jeg mener jo ikke at han har et helt normalt gorhold til sex heler,  da han bare SKAL klare det uanset hvor træt han er. Så nogle gange falder han i søvn mens han er igang (altså ikke med mig men alene) Han kan sågar vågne midt om natten efter at have været faldet i søvn i agten og så fortsætte. For han kan jo ikke sove ordenligt ellers

Det tangere i min verden til at være tvangshandlinger og handler ikke længere om bare at have lyst

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jep.

Jamen de fleste aftener klarer han det selv når jeg er gået i seng. Men jeg mener jo ikke at han har et helt normalt gorhold til sex heler,  da han bare SKAL klare det uanset hvor træt han er. Så nogle gange falder han i søvn mens han er igang (altså ikke med mig men alene) Han kan sågar vågne midt om natten efter at have været faldet i søvn i agten og så fortsætte. For han kan jo ikke sove ordenligt ellers

Det tangere i min verden til at være tvangshandlinger og handler ikke længere om bare at have lyst

Lyder da også lidt besynderligt Hvad siger han selv til det? Personligt elsker jeg sex

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Lyder da også lidt besynderligt Hvad siger han selv til det? Personligt elsker jeg sex

Han synes det er helt normalt og har ikke et problem med det... Det er hans måde at stresse af på

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Han synes det er helt normalt og har ikke et problem med det... Det er hans måde at stresse af på

Ok. Men hvad med dit behov?

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ok. Men hvad med dit behov?

Mit behov eksistere ikke og har ikke gjort det de sidste 4 år

Anmeld

26. december 2011

Gaia

Nej jeg har aldrig stødt på nogle andre der har det som mig så det er virkelig befriende.

Ej jeg elsker sgu at nusse og bliver nusset, så det er ikke fordi vi ikke kan finde ud af at være intime på endre måder og hvor kan jeg bare følge dig med ikke at få lyst til en skid sex bare fordi man har nusset!

Min mand har derimod meget svært ved at forstå hvorfor han ikke får noget seksuelt ud af at nusse mig. Hvorfor giver det mig ikke lyst til at dyrke vild og inderlig sex?? Ja jeg kan sgu ikke bebrejde ham for det er jo som oftest det man får fortalt. Man skal være noget mere for hinanden i hverdagen, kysse, kramme og kærtegne hinanden noget mere og tage sig tid til hinanden... Hmmmm Ja det virker altså bare ikke her og det er sgutte af ond vilje! For er der noget jeg gerne vil er det at få min sexlyst tilbage så jeg kunne være alt det for min mand som han fortjener! Men sådan som jeg har det lige nu (hvis ikke jeg skulle tænke på min mand) så ville jeg være lykkelig hvis ikke jeg skulle tænke på sex mere i mit liv!

Men jeg SKAL tænke på min mand og på vores forhold så jeg skal have fundet en løsning!!!

Kunne det være et forventningspres du føler og som ubevist fjerner lysten til sex? Samtidig med at du føler dårlig samvittighed overfor manden som ike får sex? Tænker det muligvis kunne være der problemet ligger. At du føler at manden forventer sex samtidig med at du selv forventer af dig at du skal have lyst. Det har så effekten af nedsat sexlyst som giver dårlig samvittighed og som føre til endnu mindre sexLyst. Altså en ondt træls cirkel som kan være meget svær at komme ud af. Tænker alt dette føre til stress over manglende sexlyst. 

Anmeld

27. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Uhh jeg har skam gransket mig selv da jeg også har nogle grimme ting med i min bagage fra barndommen, men er ikke blevet så skide meget klogere på det. 

Jeg ønsker ikke vi går fra hinanden og håber ikke det ender med det da vi har barn sammen og vi elsker hinanden. 

Vi har været sammen i ca 6 år og jeg har tidligere haft en meget aktivt sexliv. Men da jeg blev gravid skete der noget med mig. Jeg tænkte at sexlysten nok skulle vende tilbage når jeg havde født men det bliver bare værre og værre

Min mand bliver også somme tider rigtig vred  og kan være det i mange dage, hvilket jeg jo et eller andet sted godt kan forstå. Jeg føler mig bare så magtesløs da jeg ikke kan se en løsning og derfor ikke aner hvad pokker jeg skal gøre!

Jeg har tænkt mig at blive ved med at granske mig selv for at se om jeg kan finde frem til sagens kerne. 

Tusind tak for dit svar

Det at du blev gravid og fødte, kan sagtens have stimuleret noget fra din barndom, som du måske ikke er opmærksom på. Og ellers, hvis du havde en hård fødsel, kan det måske også være det der spiller ind?!?

Men alle de psykologer og lignende jeg har haft forbindelse med, har startet med at spørge om mine problemer og 'erindringer' om hvad der overgik mig, startede da jeg blev gravid og fødte første gang. Så jeg ville helt klart overveje en psykolog, eller måske hypnose, selvom en psykolog efter min mening tilbyder mere støttende rammer.

Jeg forstår godt du kæmper for forholdet, - og det at du gerne vil løse problemet, tegner jo positivt, så held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.