Anonym skriver:
Uhh jeg har skam gransket mig selv da jeg også har nogle grimme ting med i min bagage fra barndommen, men er ikke blevet så skide meget klogere på det.
Jeg ønsker ikke vi går fra hinanden og håber ikke det ender med det da vi har barn sammen og vi elsker hinanden.
Vi har været sammen i ca 6 år og jeg har tidligere haft en meget aktivt sexliv. Men da jeg blev gravid skete der noget med mig. Jeg tænkte at sexlysten nok skulle vende tilbage når jeg havde født men det bliver bare værre og værre
Min mand bliver også somme tider rigtig vred og kan være det i mange dage, hvilket jeg jo et eller andet sted godt kan forstå. Jeg føler mig bare så magtesløs da jeg ikke kan se en løsning og derfor ikke aner hvad pokker jeg skal gøre!
Jeg har tænkt mig at blive ved med at granske mig selv for at se om jeg kan finde frem til sagens kerne.
Tusind tak for dit svar

Det at du blev gravid og fødte, kan sagtens have stimuleret noget fra din barndom, som du måske ikke er opmærksom på. Og ellers, hvis du havde en hård fødsel, kan det måske også være det der spiller ind?!?
Men alle de psykologer og lignende jeg har haft forbindelse med, har startet med at spørge om mine problemer og 'erindringer' om hvad der overgik mig, startede da jeg blev gravid og fødte første gang. Så jeg ville helt klart overveje en psykolog, eller måske hypnose, selvom en psykolog efter min mening tilbyder mere støttende rammer.
Jeg forstår godt du kæmper for forholdet, - og det at du gerne vil løse problemet, tegner jo positivt, så held og lykke med det. 
Anmeld