Hej piger
Nu bliver jeg simpelthen nød til at spørge efter at have læst div tråde ang hvor ofte I har sex med jeres skønne mænd.
Jeg er desværre i den kedelige situation at have mistet mit sexdrive/lyst FULDSTÆNDIG!
Det har nu stået på i ca 4 år og det virker bare ikke til at der er lys forude. Det skyldes ikke en stresset hverdag, mangel på opmærksomhed fra min mand, små børn eller andet åbenlyst.
Vi har forsøgt os med parterapeut, men uden held.
Jeg har i alt den tid forsøgt at tilfredsstille min mand så godt det nu kan lade sig gøre. Dog har vi ikke haft dicideret samleje i godt 1 år, da det gjorde jeg fik det rigtig skidt og i den grad overskred mine grænser da jeg slet ikke kan have at blive rørt på mine kønsdele eller brystvorter
Min mand er jo selvklart frustreret men ved at jeg gør hvad jeg kan. Hans sexlyst ligger i den helt modsatte ende af skalaen og han kan slet ikke sove før at han har fået forløsning! Han er desuden til en masse slags sex som jeg pænt sagt ikke lige tænder mig.
Nå men vi er meget åbne omkring vores følelser omkring dette emne og gør hvad vi kan for at nærme os hinanden. Jeg har bare et mega problem oven i det andet. Nemlig at han vil bruge meget mere tid på det end jeg! En ting er at man gerne vil have regelmæssig sex men at det stort set altid skal tage mere end 1 time synes jeg er ærgerligt
Jeg kunne forestille mig at jeg kunne fristes lidt oftere til at hygge hvis det ikke skulle tage så lang tid. Så her kommer vi frem til mit spørsgmål...
Hvor lang tid hygger i i gennemsnit?
Jeg ved godt at man jo ikke ligger og tager tid men jeg forestiller mig at man har en rimelig fornemmelse for det alligevel.
Jeg tillader mig at være anonym da jeg kender mange herinde fra og ikke ønsker at udstille min mand, da han er en meget privat mand.
Håber på en masse svar i denne afstemning
Tak for hjælpen
Anmeld