Altså.. det der med sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget tid bruger i ca i gennemsnit når i sexer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.018 visninger
57 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Nu bliver jeg simpelthen nød til at spørge efter at have læst div tråde ang hvor ofte I har sex med jeres skønne mænd.

Jeg er desværre i den kedelige situation at have mistet mit sexdrive/lyst FULDSTÆNDIG!

Det har nu stået på i ca 4 år og det virker bare ikke til at der er lys forude. Det skyldes ikke en stresset hverdag, mangel på opmærksomhed fra min mand, små børn eller andet åbenlyst.

Vi har forsøgt os med parterapeut, men uden held.

Jeg har i alt den tid forsøgt at tilfredsstille min mand så godt det nu kan lade sig gøre. Dog har vi ikke haft dicideret samleje i godt 1 år, da det gjorde jeg fik det rigtig skidt og i den grad overskred mine grænser da jeg slet ikke kan have at blive rørt på mine kønsdele eller brystvorter

Min mand er jo selvklart frustreret men ved at jeg gør hvad jeg kan. Hans sexlyst ligger i den helt modsatte ende af skalaen og han kan slet ikke sove før at han har fået forløsning! Han er desuden til en masse slags sex som jeg pænt sagt ikke lige tænder mig.

Nå men vi er meget åbne omkring vores følelser omkring dette emne og gør hvad vi kan for at nærme os hinanden. Jeg har bare et mega problem oven i det andet. Nemlig at han vil bruge meget mere tid på det end jeg! En ting er at man gerne vil have regelmæssig sex men at det stort set altid skal tage mere end 1 time synes jeg er ærgerligt

Jeg kunne forestille mig at jeg kunne fristes lidt oftere til at hygge hvis det ikke skulle tage så lang tid. Så her kommer vi frem til mit spørsgmål...

Hvor lang tid hygger i i gennemsnit? 

Jeg ved godt at man jo ikke ligger og tager tid men jeg forestiller mig at man har en rimelig fornemmelse for det alligevel.

Jeg tillader mig at være anonym da jeg kender mange herinde fra og ikke ønsker at udstille min mand, da han er en meget privat mand.

Håber på en masse svar i denne afstemning

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Anonym

Det er et svært problenm når to parter i et forhold har et forskelligt forhold til sex. Og I jeres lader det til at være exstemt.

Jeg har været sammen med min exmand i otte år, og vi havde heller ikke et afbalanceret forhold til hinanden i sengen. Vi kunne da sagtens have det sjovt og rart, - men i perioder havde jeg virkelig problemer med det, og kunne blives stiv som en pind, hver gang han lagde op til noget. Det skyldes noget bagage jeg har med fra banrdommer, hvor en i familien overskred mine grænser, - og det overførte jeg så til min exmand. Synd for ham, og synd for mig. Men han var så heller ikke god til at acceptere når jeg sagde nej, så blev han kællingesur og fornærmet og tilsidst endte jeg med bare at gøre det for at undgå den situation, hvilket jo i sidste ende ikke tilfredsstillede nogen parter. Og det endte faktisk med at forholdet røg sig en tur, for jeg kunne ikke starte forfra så at sige, og rette op på skaden.

Jeg har ikke nogen gode råd. Jeg tror desværre, at enten passer man sammen på det punkt, eller også gør man ikke, og måske udvikler man sig henad vejen, så man ikke mere passer sammen. Og da det, i hvert fald i min bog er så vigtigt en del af et forhold, tror jeg ikke man skal være sammen, hvis ikke man passer sammen seksuelt.

Dog vil jeg så sige, at der jo må være en grund til at du har fået det som du har det. Måske har du også noget underbevidst, der går dig på. Fire år er lang tid, at leve med det problem I har. En parterapeut kan uden tvivl være meget godt, men hvis det er dig der har et problem, skulle du måske overveje en psykolog, der kan hjælpe dig med at finde frem til problemet kerne. Og måske, tja, skal I to bare ikke være sammen.

Stort knus til dig,

Anmeld

26. december 2011

Anonym

Har svaret 10-20 min. selvom det varierer fra gang til gang...

Tror dog oftest vi bruger 10-20 min på det, incl forspil... Dog kan det sagtens tage længere, hvis vi nu bare ligger og nusser mens vi ser film osv..

Anmeld

26. december 2011

B&J

stor krammer til dig

fra start til slut.. bruger vi alt fra 30 minutter til 1½time meget forskelligt

Anmeld

26. december 2011

Anonym

Har svaret 5-10 min. da manden som regel har travlt med at gøre sig færdig og ikke kan holde særlig længe  dette har skam også gjort at jeg tit slet ikke gider, og det kan han slet ikke forstå.

ikke det, min mand prøver virkelig; jeg elsker når han slikker mig, men jeg kan bare ikke komme, og så kommer jeg i tanker om det og mister lysten igen 

Anmeld

26. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Har svaret 5-10 min. da manden som regel har travlt med at gøre sig færdig og ikke kan holde særlig længe  dette har skam også gjort at jeg tit slet ikke gider, og det kan han slet ikke forstå.

ikke det, min mand prøver virkelig; jeg elsker når han slikker mig, men jeg kan bare ikke komme, og så kommer jeg i tanker om det og mister lysten igen 

det problem har vi også haft her. men prøv evt at få ham til at stimulere dit g-punkt. det virker viiiiiildt godt her

Anmeld

26. december 2011

Anonym

Oh my got!!!!

Det er jo mit forhold du (og en anden anonym) beskriver!!!    Vi har så bare været sammen i 9 år! Og det startede vel efter ca 1-2 år. Jeg har heller ik nogen forklaring på hvorfor jeg har det sådan, og vi har både prøvet parterapi og psykolog, både sammen og hver for sig. Og har aldrig fundet ind til sagens kerne! Suk, det er bare så hårdt.

Anmeld

26. december 2011

Anonym

her tager det ca 20-30 min, incl forspil - nogle gange lidt længere

vi har været sammen i næsten 15 år, og dyrker faktisk ikke såååå tit sex, vel ca 2-3 gange om mdr. Men vi har det begge fint med at det er sådan, til gengæld holder vi stadig en masse i hånd, sidder sammen i sofaen, kysser/nysser HVER DAG, og også gerne en lille berøring når vi går forbi hinanden... og vi griner meget sammen. Jeg tror vi får en masse behov opfyldt i hverdagen, og vi nyder også at ligge i ske når vi kommer i seng derfor er selve sexen ikke så vigtig for mig/os

kh x

Anmeld

26. december 2011

Anonym

Hvis det skulle tage over en time hver gang, så gad jeg godt nok heller ikke.
Nogen gange kan jeg nærmest blive irriteret, hvis forspillet kommer til at vare for længe, for ind i mellem (ofte - hvis man har små børn), er 10-20 minutter rigeligt, så man kan komme til at sove

Hos os er det mig der ikke har lyst. Og egentlig er det ikke engang fordi jeg ikke har lyst, jeg har bare ikke overskuddet til det, og det accepterer min mand heldigvis, så må vi se om ikke det bliver bedre på et tidspunkt

Anmeld

26. december 2011

Anonym

Alt fra 10 min til 1 time.

Vi har været sammen i mange år,og knalder ca 1 gang i døgnet.

Har begge et stort behov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.