Altså.. det der med sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

her tager det ca 20-30 min, incl forspil - nogle gange lidt længere

vi har været sammen i næsten 15 år, og dyrker faktisk ikke såååå tit sex, vel ca 2-3 gange om mdr. Men vi har det begge fint med at det er sådan, til gengæld holder vi stadig en masse i hånd, sidder sammen i sofaen, kysser/nysser HVER DAG, og også gerne en lille berøring når vi går forbi hinanden... og vi griner meget sammen. Jeg tror vi får en masse behov opfyldt i hverdagen, og vi nyder også at ligge i ske når vi kommer i seng derfor er selve sexen ikke så vigtig for mig/os

kh x

Det lyder da bare rigtig dejligt. Mest af alt at jeres behov er lige! Vi har masser af kærtegn, kys og kram i løbet af dagen, som er nok for mig men bestemt ikke for min mand..

I min mands idéelle verden ville vi gå i seng lige efter vi har puttet børn og så bruge et par timer eller 3 på at dyrke sex... Og det skulle være hver dag! Men det gider jeg slet ikke stile efter!

Men for ham er det det bedste man kan foretage sig sammen og det er svært for ham at forstå at man kan foretrække at se en god film frem for at dyrke sex

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det skulle tage over en time hver gang, så gad jeg godt nok heller ikke.
Nogen gange kan jeg nærmest blive irriteret, hvis forspillet kommer til at vare for længe, for ind i mellem (ofte - hvis man har små børn), er 10-20 minutter rigeligt, så man kan komme til at sove

Hos os er det mig der ikke har lyst. Og egentlig er det ikke engang fordi jeg ikke har lyst, jeg har bare ikke overskuddet til det, og det accepterer min mand heldigvis, så må vi se om ikke det bliver bedre på et tidspunkt

Åh hvor jeg bare tit tænker "Det skal bare overståes så jeg kan komme til at sove!"

Synes det er overvurderet det med at skulle bruge så lang tid på forspil og selve akten. Og specielt hvis det er hver dag!

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Alt fra 10 min til 1 time.

Vi har været sammen i mange år,og knalder ca 1 gang i døgnet.

Har begge et stort behov

Dejligt i passer sammen

Anmeld

26. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Åh hvor jeg bare tit tænker "Det skal bare overståes så jeg kan komme til at sove!"

Synes det er overvurderet det med at skulle bruge så lang tid på forspil og selve akten. Og specielt hvis det er hver dag!

Det er der jo ikke overskud til i en almindelig hverdag med børn og fuldtidsjob, og så tror jeg netop at kroppen begynder at stritte imod, og så forsvinder lysten fuldstændigt.

Det er helt i oden med en "quickie", så kan man jo altod gøre lidt mere ud af det når der er overskud

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

gennemsnitligt vel 30-40min. det er super forskelligt.. nogle gange 20min andre gange 1½ time.. og vi er begge meget seksuelt anlagt.. før fik jeg ikke noget ud af sex, men efter nogle år indrømte jeg det.. jeg kan ikke komme ved alm. samleje el. ved at blive slikket, men vi har endelig fundet en måde det lykkedes på.. og nu er der gevinst hver gang og oftest flere gange.. vi har nu et skønt og intenst sexliv. vi har sex imellem 2-4 gange ugentligt nu.. vi har været sammen i 13år og er stadig tosset med hinanden..

Mit problem ligger slet ikke i at jeg ikke kan få orgasme for det kan jeg sagtens og op til flere hver gang. MEN jeg har slet ikke lyst til at få dem eller blive rørt ved på den måde. Jeg væmmes ved det. Så det med at nogle siger at man bare skal igang virker heller ikke her. Har forsøgt flere gange og bare bidt i det sure æble, men har ligget med en knude i maven fra start til slut og bare haft lyst til at kaste op og tude bagefter

Stakkels min mand altså.. Føler mig bare som den værste kone ever!

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min sexlyst kan også ligge på et meget lille sted, men jeg synes faktisk det er blevet lidt bedre efter vi har fået vores datter. Nu gør vi det næsten altid 1 gang om ugen og det er meget for mig Men jeg kan godt forstå dig- hvis man i forvejen ikke har særlig meget lyst, er det nemmere at overskue en quickie frem for at skulle sexe i timevis, jeg har det præcis ligesådan. Har du fortalt din mand det? For jeg kan også godt forstå ham, men hvis det er ingenting eller lidt hurtig sex, så er det sidste vel at foretrække?Jeg har løvrigt svaret 10-20 minutter- nok tættere på de 20 end 10:-)

Hvordan klarer du det med din mand? Er han fint tilfreds med jeres sexliv?

Ja vi har snakket en masse om det og hans svar til det med tiden er at der er mange kvinder der ville ønske sig i mine sko fordi de gerne vill have deres mænd kunne holde længere. Og så gider han i øvrigt ikke at vores sexliv skal være på tid!

Han KAN ikke gøre sig færdig hurtigere så der er ikke noget at gøre der.. 

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

før baby brugte vi mindst 1 time hver gang... efter baby er vi nødt til at være hurtigere end vi egentlig sys om da han ikke sover særlig meget ad gangen... så lige nu er det max 15 min ad gangen...

Øv hvor kedeligt hvis i gerne ville mere

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

I mit sidste forhold var det mest 60+

Vi brugte det som afstressning

Det gør min mand også. Han føler ikke han kan sove ordenligt hvis ikke han får forløsning.... 

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Måske en sexolog kunne hjælpe. De beskæftiger sig jo netop med sådan dilemmaer og kender måder at overkomme dem på. Så da værd at prøve. 

Den tanke har jeg også haft, men sådan som jeg kan læse mig frem til er det en der kan hjælpe med hvordan man lære hinanden at kende atså hvad man kan lide og hvad man ikke kan lide. Hvordan man tilfredsstiller hinanden mentalt og fysisk. Man kan lære at få orgasmer osv. Men intet er det er vores problem. Så indtil videre er den idé droppet

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er der jo ikke overskud til i en almindelig hverdag med børn og fuldtidsjob, og så tror jeg netop at kroppen begynder at stritte imod, og så forsvinder lysten fuldstændigt.

Det er helt i oden med en "quickie", så kan man jo altod gøre lidt mere ud af det når der er overskud

Jeg synes eller rettere syntes at en quickie kunne være fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.