Altså.. det der med sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg har stemt blankt.
Vi kan sagtens bruge 1 time med forspil og sex. Det er meget forskelligt hvor lang tid selve sexen tager. Nogen gange 30 min andre gange mindre.'Jeg elsker at variere og nogen gange er det bare såå lækkert med en quicke der ikke tager meget mere end 5 min fra start til slut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Mit behov eksistere ikke og har ikke gjort det de sidste 4 år

Ej, hvor ærgeligt!

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Kunne det være et forventningspres du føler og som ubevist fjerner lysten til sex? Samtidig med at du føler dårlig samvittighed overfor manden som ike får sex? Tænker det muligvis kunne være der problemet ligger. At du føler at manden forventer sex samtidig med at du selv forventer af dig at du skal have lyst. Det har så effekten af nedsat sexlyst som giver dårlig samvittighed og som føre til endnu mindre sexLyst. Altså en ondt træls cirkel som kan være meget svær at komme ud af. Tænker alt dette føre til stress over manglende sexlyst. 

Ja det er det nok noget om. Føler i hvert fald det er gået total i hårknude og det bliver sværre og sværre at se vejen ud af det igen. Vi tog og en snak igen i går omkring det men også det bliver mere og mere vanskeligt da vi begge føler os forkerte i vores behov eller mangel på samme og hurtigt går i forsvarsposition

Tusind tak for dine svar!

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det at du blev gravid og fødte, kan sagtens have stimuleret noget fra din barndom, som du måske ikke er opmærksom på. Og ellers, hvis du havde en hård fødsel, kan det måske også være det der spiller ind?!?

Men alle de psykologer og lignende jeg har haft forbindelse med, har startet med at spørge om mine problemer og 'erindringer' om hvad der overgik mig, startede da jeg blev gravid og fødte første gang. Så jeg ville helt klart overveje en psykolog, eller måske hypnose, selvom en psykolog efter min mening tilbyder mere støttende rammer.

Jeg forstår godt du kæmper for forholdet, - og det at du gerne vil løse problemet, tegner jo positivt, så held og lykke med det.

Jeg vil overveje det med en psykolog igen da jeg også er sikker på at der er nogle ting der er blevet tricket af graviditetenog det at blive mor.

Jeg tror bare der er rigtig mange ting der spiller ind i forhold til min manglende lyst. Dels min baggage, dels mine smerter (lider af en kronisk sygdom der giver mig mange smerter), dels bivirkninger fra min medicin som bla. gør mig rigtig træt og så vores forskelligheder i lystafdelingen.

Det kan bare virke så overvældende at man ikke ved hvor man ska starte og slutte

Men det er vel bare at vælge et sted.

Tusind tak for dine svar

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ej, hvor ærgeligt!

Oh yes. Det er meget ærgerligt!

Anmeld

27. december 2011

Anonym

jeg har svaret 5-10 min  sådan er det lige i øjeblikket, men vi har det til gengæld ca hver anden dag. Nogle dage hver dag. Både min og kærestens sex lyst er fordobbelt siden jeg blev gravid og efter vi begge læste, at sex var godt for graviteten. Har vi bestemt ikke holdt os tilbage Jeg er 11 uger henne i dag weee.. 

Vi har også haft perioder, hvor vi kun havde en gang om ugen, hvor jeg nærmest måtte sige "skat vi har ikke haft sex i 5 dage nu". Jeg har lært at holde af det sex, som jeg får eller fik. Da jeg startede dette forhold, var min sexdrive meget høj, alt for høj. Jeg nød ikke sex, men følte det som min pligt. Men heldigvis lærte min kæreste at "tæmme" mig, hvis man kan kalde det det? 

Vi har snakket rigtigt meget om tingene og har også fundet ud af, hvad der har gjort at min kæreste ikke har haft så meget lyst. Det hjalp bestemt ikke at jeg pludselig tog ti kg på og var remelig stor i forevejen. Men i min gravitet har jeg tabt mig 8 kg så nu er det pludselig sjovt at dyrke sex igen og kæresten tænder mere på mig. Han skal nærmest bare sige, "skat jeg har lyst" eller noget i den retning.  det pirre mig når han siger det, dog mener han i øjeblikket, at jeg ikke vil kunne klare alt det sex, som han har lyst til hehe så han holder lidt igen, for ellers vil jeg nok ikke kunne gå hehe. 

Men min kæreste har også været på nogle piller, som fratog hans sexlyst og nu hvor han er næsten af dem, så er lysten vendt tilbage

Anmeld

27. december 2011

Gaia

Anonym skriver:

Ja det er det nok noget om. Føler i hvert fald det er gået total i hårknude og det bliver sværre og sværre at se vejen ud af det igen. Vi tog og en snak igen i går omkring det men også det bliver mere og mere vanskeligt da vi begge føler os forkerte i vores behov eller mangel på samme og hurtigt går i forsvarsposition

Tusind tak for dine svar!

Mit råd er følgende: aftal at nus ikke føre til sex overhovedet - at han ikke må gøre antaster overhovedet til det i en periode. Kun nus nus nus intet seksuelt.

2. Han skal for at få din sexlyst tilbage accepterer at du ikke har lyst og støtte dig og bekræfte dig i at det er okay. Det er smadder vigtigt for det vil med tiden fjerne det pres og den dårlige samvittighed man kan sidde med når sexlysten mangler. Alfa og omega at han om ik andet lad som om det er okay. Og fortæller dig at sex ikke er alt og at han elsker dig som du er..

3. Du skal tage initiativ når du er klar. Dvs. Kun dig i en periode der ligge op til sex.

4. Sørg for at have en weekend i ny og næ hvor evt. Børn er ude af huset og hvor i kærester..uden forventning om sex. Alle forventningerne om sex skal ud! 

5. Du skal tro på at du er god nok selv om du ikke har lyst til sex nu og her. Du skal tro på han ikke finder en anden fordi du ikke har lyst til sex. Du skal prøve at slappe af omkring emnet sex. Ta det roligt, små skridt..lige så stille. Accepterer at du ikke pt har sex lyst. 

Jeg tror at gør du/ i disse ting over en periodem så skal det nok lykkes at få sexlysten tilbage. Men det skal forgå i dit tempo og du skal bekræftes og få at vide igen og igen at det er okay. Du skal accepterer at du ikke har lyst. En gang imellem kan du så hvis du har mod på det hjælpe manden lidt så trykket lettes hos ham.  Jo mere du tænker over det, jo me du er bange for og føler forventningen om sex des mindre lyst får du. Hvis alle forventningerne til dig om sex forsvinder for en periode skal du nok få den igen. Men start stille og roligt med alm. Nus og hygge. Her virkede det. Håber det kan hjælpe jer. 

Anmeld

27. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

gennemsnitligt vel 30-40min. det er super forskelligt.. nogle gange 20min andre gange 1½ time.. og vi er begge meget seksuelt anlagt.. før fik jeg ikke noget ud af sex, men efter nogle år indrømte jeg det.. jeg kan ikke komme ved alm. samleje el. ved at blive slikket, men vi har endelig fundet en måde det lykkedes på.. og nu er der gevinst hver gang og oftest flere gange.. vi har nu et skønt og intenst sexliv. vi har sex imellem 2-4 gange ugentligt nu.. vi har været sammen i 13år og er stadig tosset med hinanden..

må man spørge, hvordan I har har fået det til at fungere? 

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Mit råd er følgende: aftal at nus ikke føre til sex overhovedet - at han ikke må gøre antaster overhovedet til det i en periode. Kun nus nus nus intet seksuelt.

2. Han skal for at få din sexlyst tilbage accepterer at du ikke har lyst og støtte dig og bekræfte dig i at det er okay. Det er smadder vigtigt for det vil med tiden fjerne det pres og den dårlige samvittighed man kan sidde med når sexlysten mangler. Alfa og omega at han om ik andet lad som om det er okay. Og fortæller dig at sex ikke er alt og at han elsker dig som du er..

3. Du skal tage initiativ når du er klar. Dvs. Kun dig i en periode der ligge op til sex.

4. Sørg for at have en weekend i ny og næ hvor evt. Børn er ude af huset og hvor i kærester..uden forventning om sex. Alle forventningerne om sex skal ud! 

5. Du skal tro på at du er god nok selv om du ikke har lyst til sex nu og her. Du skal tro på han ikke finder en anden fordi du ikke har lyst til sex. Du skal prøve at slappe af omkring emnet sex. Ta det roligt, små skridt..lige så stille. Accepterer at du ikke pt har sex lyst. 

Jeg tror at gør du/ i disse ting over en periodem så skal det nok lykkes at få sexlysten tilbage. Men det skal forgå i dit tempo og du skal bekræftes og få at vide igen og igen at det er okay. Du skal accepterer at du ikke har lyst. En gang imellem kan du så hvis du har mod på det hjælpe manden lidt så trykket lettes hos ham.  Jo mere du tænker over det, jo me du er bange for og føler forventningen om sex des mindre lyst får du. Hvis alle forventningerne til dig om sex forsvinder for en periode skal du nok få den igen. Men start stille og roligt med alm. Nus og hygge. Her virkede det. Håber det kan hjælpe jer. 

Tusind tak for at du tager dig tid til alle dine gode svar. Jeg tager hermed dine råd til mig. Endnu engang tak for hjælpen!

Anmeld

27. december 2011

Gaia

Anonym skriver:

Tusind tak for at du tager dig tid til alle dine gode svar. Jeg tager hermed dine råd til mig. Endnu engang tak for hjælpen!

Det var da så lidt. Håber det kan bruges og at sexlysten igen melder sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.