jeg har svaret 5-10 min
sådan er det lige i øjeblikket, men vi har det til gengæld ca hver anden dag. Nogle dage hver dag. Både min og kærestens sex lyst er fordobbelt siden jeg blev gravid og efter vi begge læste, at sex var godt for graviteten. Har vi bestemt ikke holdt os tilbage
Jeg er 11 uger henne i dag weee..
Vi har også haft perioder, hvor vi kun havde en gang om ugen, hvor jeg nærmest måtte sige "skat vi har ikke haft sex i 5 dage nu". Jeg har lært at holde af det sex, som jeg får eller fik. Da jeg startede dette forhold, var min sexdrive meget høj, alt for høj. Jeg nød ikke sex, men følte det som min pligt. Men heldigvis lærte min kæreste at "tæmme" mig, hvis man kan kalde det det?
Vi har snakket rigtigt meget om tingene og har også fundet ud af, hvad der har gjort at min kæreste ikke har haft så meget lyst. Det hjalp bestemt ikke at jeg pludselig tog ti kg på og var remelig stor i forevejen. Men i min gravitet har jeg tabt mig 8 kg
så nu er det pludselig sjovt at dyrke sex igen og kæresten tænder mere på mig. Han skal nærmest bare sige, "skat jeg har lyst" eller noget i den retning.
det pirre mig når han siger det, dog mener han i øjeblikket, at jeg ikke vil kunne klare alt det sex, som han har lyst til hehe så han holder lidt igen, for ellers vil jeg nok ikke kunne gå hehe.
Men min kæreste har også været på nogle piller, som fratog hans sexlyst og nu hvor han er næsten af dem, så er lysten vendt tilbage
Anmeld