til jer/dem som IKKE holder JUL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.273 visninger
67 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Anonym trådstarter

Er det ikke super synd for Børnene, hvordan takler de at alle andre holder jul osv ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Sildefisk

nu er jeg selv en af dem der holder jul, men fordi juleaften er "hellig"og en selvfølge for mange danskere, er der jo andre højtider for fx muslimer, hvor de nyder god mad med familie og venner samt får gaver  

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

nu er jeg selv en af dem der holder jul, men fordi juleaften er "hellig"og en selvfølge for mange danskere, er der jo andre højtider for fx muslimer, hvor de nyder god mad med familie og venner samt får gaver  

okay for synes det er synd for børn hvis de ik får lov at holde jul, fordi nogen forældre ikke '' gider ''

Anmeld

21. december 2011

Sildefisk

Anonym skriver:

okay for synes det er synd for børn hvis de ik får lov at holde jul, fordi nogen forældre ikke '' gider ''

jamen jeg mener bestemt ikke, det er fordi de ikke gider, men fordi de fx har en anden tro, der gør at de ikke fejre juleaften.

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

jamen jeg mener bestemt ikke, det er fordi de ikke gider, men fordi de fx har en anden tro, der gør at de ikke fejre juleaften.

har læst om nogen herinde fra som ikke gider JUl...fordi de synes det hele går op i penge osv osv...

mange gider ingen gang pynte op, stakkels børn tænker jeg virkelig bare ...

kan godt forstå dem med en anden tro, men det er ik så meget dem jeg tænker på...

Anmeld

21. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Er det ikke super synd for Børnene, hvordan takler de at alle andre holder jul osv ?????

børnene er ikke vokset op med denne tradiotion. jeg har ikke holdt jul før jeg fik en dansk kæreste...men synes da ikke at det var synd for mig. Som tidligere skrevet er der andre dage hvor vi spiser god mad og får gaver. Det handler heller ikke om at forældrene ikke gider, men om religion og så ved jeg godt der ikke er meget religion i den måde mange fejrer jul på, men vil blot sige at det ikke handler om hvorvidt man gider.

Anmeld

21. december 2011

Sildefisk

Anonym skriver:

har læst om nogen herinde fra som ikke gider JUl...fordi de synes det hele går op i penge osv osv...

mange gider ingen gang pynte op, stakkels børn tænker jeg virkelig bare ...

kan godt forstå dem med en anden tro, men det er ik så meget dem jeg tænker på...

ok det har jeg nu ikke set. men ved der er nogen der vælger at holde jul for de hjemløse istedet for at holde egen jul, hvilke jeg synes er en super smuk ting at gøre 

Anmeld

21. december 2011

Noneother

Altså jeg holder normalt ikke jul....

MEN efter jeg har fået min søn så er jeg begyndt på det igen. Ikke fordi at jeg selv synes alt det der julehalløj siger mig så meget, men jeg synes netop ikke at han skal gå glip af en hel masse.

Så jeg har for første gang i mange år pyntet op, og der er købt ind til den store julemiddag.

Det gør jeg gerne for min søn..

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Altså jeg holder normalt ikke jul....

MEN efter jeg har fået min søn så er jeg begyndt på det igen. Ikke fordi at jeg selv synes alt det der julehalløj siger mig så meget, men jeg synes netop ikke at han skal gå glip af en hel masse.

Så jeg har for første gang i mange år pyntet op, og der er købt ind til den store julemiddag.

Det gør jeg gerne for min søn..

Super dejligt at Høre

Anmeld

21. december 2011

Anonym trådstarter

ok det har jeg nu ikke set. men ved der er nogen der vælger at holde jul for de hjemløse istedet for at holde egen jul, hvilke jeg synes er en super smuk ting at gøre 

jo det er det da os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.