be'r I til Gud ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.788 visninger
57 svar
0 synes godt om
18. december 2011

MelikkazMoar

Ber I til Gud ? ja spørgamålet der for mange kan besvares med nej. men er der nogen der gør det ? man kan jo bede om/for altting..

Frælsens Hær har været mig nær,  siden jeg blev født, så det er ike unaturligt for mig at bede..

jeg bedte fx rigtig meget da jeg var gravid, bedte til at få en sund og rask lille datter, og få hende nemt og uden komplikationer.  jeg bedte ofr at verden ville tage godt imod hende- nu jeg jo er ung mor, bedte generalt rigtig meget ..

nu er min datter 7måneder lige knap, og jeg beder nu for at min næste graviditet (som må komme når kroppen føler det er rigtigt for mig) bliver med 2 små fostre som vil fighte og blive til to dejlige babyer.

jeg beder oftest når jeg er alene ude og gå med barnevognen, under åben himmel.. hvor tankerne får frit løb og man kun er sig selv..

er der nogen af jer andre der beder til Gud? og hvad beder i fx. for ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Father

MelikkazMoar skriver:

Ber I til Gud ? ja spørgamålet der for mange kan besvares med nej. men er der nogen der gør det ? man kan jo bede om/for altting..

Frælsens Hær har været mig nær,  siden jeg blev født, så det er ike unaturligt for mig at bede..

jeg bedte fx rigtig meget da jeg var gravid, bedte til at få en sund og rask lille datter, og få hende nemt og uden komplikationer.  jeg bedte ofr at verden ville tage godt imod hende- nu jeg jo er ung mor, bedte generalt rigtig meget ..

nu er min datter 7måneder lige knap, og jeg beder nu for at min næste graviditet (som må komme når kroppen føler det er rigtigt for mig) bliver med 2 små fostre som vil fighte og blive til to dejlige babyer.

jeg beder oftest når jeg er alene ude og gå med barnevognen, under åben himmel.. hvor tankerne får frit løb og man kun er sig selv..

NEJ.

For der er intet bevis på hans eksistens.

Det vel også derfor at vi behandler vores børn som vi gør; vi baserer vores valg på erfaring og visenskab, hvordan man kan få det til at stemme overens med teologi er mig en gåde.

Men sådan er der jo så megt......Pædofili er jo ikke et fremmed begreb i Guds hus!

Anmeld

18. december 2011

Hulubulu86

Ja jeg beder til Gud/Allah hver dag.

Hvis jeg ikke får bedt mine bønner føles dagen ikke rigtig

Anmeld

18. december 2011

MelikkazMoar

Father skriver:

NEJ.

For der er intet bevis på hans eksistens.

Det vel også derfor at vi behandler vores børn som vi gør; vi baserer vores valg på erfaring og visenskab, hvordan man kan få det til at stemme overens med teologi er mig en gåde.

Men sådan er der jo så megt......Pædofili er jo ikke et fremmed begreb i Guds hus!

jeg synes det virker nedgørende din udtalelse.. spørsamålet kan sagtens bare besvares med nej..

Diana

Anmeld

18. december 2011

MelikkazMoar

Dubai skriver:

Ja jeg beder til Gud/Allah hver dag.

Hvis jeg ikke får bedt mine bønner føles dagen ikke rigtig

det kan jeg sagtens sætte mig ind i.

må jeg stille dig et spørsgmål, måske lidt pinligt for mig ? og det skal ikke opfattes stødende på nogen måde..

Anmeld

18. december 2011

aarhusmor

Nej ikke mere. Jeg har gjort det meget, men bliver ikke hørt og opgav

Anmeld

18. december 2011

MorTil4<3

MelikkazMoar skriver:

ja og nej

er der nogen i min familie der er syge, eller sker der noget virkelig trist
eller som da jeg lå og fødte der råbte jeg åhh gud hjælp mig! ! hehe

så der ja

men til hverdag over min seng eller noget nej

der rækker min tro på ham ikk desværre

Anmeld

18. december 2011

Hulubulu86

MelikkazMoar skriver:

det kan jeg sagtens sætte mig ind i.

må jeg stille dig et spørsgmål, måske lidt pinligt for mig ? og det skal ikke opfattes stødende på nogen måde..

Selvfølgelig. Spørg løs

Anmeld

18. december 2011

MelikkazMoar

Dubai skriver:

Selvfølgelig. Spørg løs

når i omtaler jeres gud, er det så som Gud eller som Allah ?

Anmeld

18. december 2011

MelikkazMoar

aarhusmor skriver:

Nej ikke mere. Jeg har gjort det meget, men bliver ikke hørt og opgav

det var ærgeligt

jeg blev heldigvis hørt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.