Skal din baby i maven også have adventsgaver så

Ej, spøg til side.
Selvfølgelig fik Bimmeren i maven ingen gaver juleaften (andet end masser af ris a la mande). Når man ikke er født og ikke har et personnummer eller en identitet så kan man heller ikke få gaver.
Der var heller ingen andre der gav heldigvis. Det ville da have været vildt underligt og upassende.
Men vi fik MASSER af skønne barselsgaver da babyen var kommet ud. Hvor var det dejligt. (Men vi havde nu heller ikke selv købt en gave til baby, altså den fik jo os som forældre
og derudover alt det lækre udstyr vi havde købt).
Jeg tror ikke at dit problem/hjertesorg er at han ikke har købt en julegave, men mere at han ikke har været involveret i at købe noget som helst. Hvis du gerne vil have at han vælger noget, så sig det i stedet for at sige han skal købe en julegave til nogen der ikke er her endnu (et "krav" jeg godt kan forstå han synes er underligt). Bliver du ked af at han ikke interesserer sig for indkøbene? Så sig det. Men du skal vide at de fleste mænd har svært ved at gå vildt meget op i om det er den ene eller anden slags tremmeseng i skal have, eller om det skal være de lyserøde futsko med kaninen eller prinsessen på. Så det tror jeg ikke du skal være så ked af.
Knus Ditte.
Anmeld