Får jeres ufødte Julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Emily2012<3

Mor og meget mere skriver:

Jamen, for hvis skyld skulle han købe en gave til et ufødt barn to måneder før tid? Jeg synes altså lidt,  du forveksler dine behov med jeres barns - og det forstår jeg godt, din mand ikke kan regne ud.

Det er ikke mine behov..

Jeg skrev tidligere at han SLET ikke har købt eller valgt noget til baby, og så tænkte jeg det kunne være sødt HVIS der kom en lille ting til jul..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

BellaT

Emily-2012 skriver:

Det er ikke mine behov..

Jeg skrev tidligere at han SLET ikke har købt eller valgt noget til baby, og så tænkte jeg det kunne være sødt HVIS der kom en lille ting til jul..

Men det er heller ikke babys behov. Tror altså bare at de fleste mænd er lidt ligeglade med babytøj og babyudstyr. Jeg har ihvertfald endnu ikke mødt eller hørt om en, der synes at det er helt fantastisk.

Se det fra den lyse side - du bestemmer indkøbene..

Anmeld

18. december 2011

MelikkazMoar

Qoco skriver:

Jeg ville meget skuffet hvis jeg fik en gave med mit navn på og det så var til baby. Øv...

jeg var lige omvendt, jeg ønskede alle mine gaver var til maven

jeg ønsker mig normalt aldrig noget som helst.  så for mig var det lidt oplagt at ønske mig noget til baby

Anmeld

18. december 2011

ESV

Jeg syntes det er lidt sært sådan nærmest at forvente/virkelig ønske en gave til et ufødt barn...  Faktisk kan jeg slet ikke se formålet.. så jeg har stemt nej.

Anmeld

18. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej og tror heller aldrig at jeg har hørt om nogen som gjorde. Til gengæld så bliver man begravet i gaver når baby kommer... Vh stine

Anmeld

18. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Emily-2012 skriver:

Det er ikke mine behov..

Så forstår jeg slet ikke ideen - hvis behov er det så? Du skriver det jo i øvrigt selv - at DU synes, det kunne være sødt. Baby er bedøvende ligeglad.

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Emily-2012 skriver:

Får jeres ufødte babyer julegaver af far? Hvis i da ved det.. 

Min gør åbenbart ikke.

Kunne da ellers have været dejligt med et eller andet kært som KUN han har købt til lillepigen.. Men nej.. :/

øøøhhh NEJ!  Det har jeg godt nok aldrig hørt om...

Anmeld

19. december 2011

lio

MelikkazMoar skriver:

jeg var lige omvendt, jeg ønskede alle mine gaver var til maven

jeg ønsker mig normalt aldrig noget som helst.  så for mig var det lidt oplagt at ønske mig noget til baby

Jeg vil aldrig give en gave til nogen, som de ønskede sig på deres børns vegne, synes det ødelægger ideen med gaver.

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Emily-2012 skriver:

Får jeres ufødte babyer julegaver af far? Hvis i da ved det.. 

Min gør åbenbart ikke.

Kunne da ellers have været dejligt med et eller andet kært som KUN han har købt til lillepigen.. Men nej.. :/

Altså vi har sammen købt en flyverdragt til hende - som hun slet ikke behøver, da vi har overtøj til hende.. men vi kunne ikke stå for den.

Men jeg har termin d. 22.12, så ved jo ikke om hun når at komme med til juleaften - men vi har da haft skrevet ønskeseddel til hende og andre har også købt gaver til hende

Men hvis min termin var efter jul, havde vi ikke forventet noget fra venner eller familie..  Synes ikke at ufødte babyer skal have gaver - det er jo alligevel jer som skal åbne dem.. Så kan det jo gå til din gave i stedet for

Jeg ved ikke om min kæreste køber noget til hende, det tror jeg ikke. Men jeg har købt en far-datter gave

Anmeld

19. december 2011

DK

Skal din baby i maven også have adventsgaver så

Ej, spøg til side.

Selvfølgelig fik Bimmeren i maven ingen gaver juleaften (andet end masser af ris a la mande). Når man ikke er født og ikke har et personnummer eller en identitet så kan man heller ikke få gaver.

Der var heller ingen andre der gav heldigvis. Det ville da have været vildt underligt  og upassende.

Men vi fik MASSER af skønne barselsgaver da babyen var kommet ud. Hvor var det dejligt. (Men vi havde nu heller ikke selv købt en gave til baby, altså den fik jo os som forældre og derudover alt det lækre udstyr vi havde købt).

Jeg tror ikke at dit problem/hjertesorg er at han ikke har købt en julegave, men mere at han ikke har været involveret i at købe noget som helst. Hvis du gerne vil have at han vælger noget, så sig det i stedet for at sige han skal købe en julegave til nogen der ikke er her endnu (et "krav" jeg godt kan forstå han synes er underligt). Bliver du ked af at han ikke interesserer sig for indkøbene? Så sig det. Men du skal vide at de fleste mænd har svært ved at gå vildt meget op i om det er den ene eller anden slags tremmeseng i skal have, eller om det skal være de lyserøde futsko med kaninen eller prinsessen på. Så det tror jeg ikke du skal være så ked af.

Knus Ditte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.