Får jeres ufødte Julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

lycly

Jeg har stemt nej da vi ikke købte noget til Julia da hun lå i maven sidste år. Men I år har vi aftalt at vi hver især køber noget til hende som den anden så pakker op. Hun er jo ligeglad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Møn-Mor

Min kæreste er travl selvstændig landmand og er meget sjældent i butikker/inde i byen, så jeg har faktisk i dag, fordi vi skulle til min søsters fødselsdag i Rødovre (vi bor på Møn) slæbt ham med i et storcenter og der købte han så min julegave mens jeg var med og viste ham hvad jeg ønskede mig - ikke just romantisk, men gaven blev pakket ind og kommer til at ligge under træet som alle de andre gaver, forskellen er nu bare, at nu kan jeg gå og glæde mig til at tage gaven i brug kontra vente spændt på at se hvad jeg for  .

Så med denne lille forhistorie vil jeg sige, at jeg med 100 % sikkerhed ved, at der ikke ligger noget til vores kommende barn (termin 23. januar) under træet fra farmand !

Så må jeg se, om han overrasker mig ved fødslen .

/Winnie

Anmeld

18. december 2011

Fru Aagaard

Vores ufødte lille guldklump (forventes ikke før efter nytår, men vi ved det ikke ) hun får ikke af os - MEN hun får af vores datter, og hele familien på begge sider Så vidt jeg kan se på pakkerne

Anmeld

18. december 2011

Giraffen

Emily-2012 skriver:

Får jeres ufødte babyer julegaver af far? Hvis i da ved det.. 

Min gør åbenbart ikke.

Kunne da ellers have været dejligt med et eller andet kært som KUN han har købt til lillepigen.. Men nej.. :/

nej det tror jeg bestemt ikke, men jeg har heller ikke købt noget til hende fra mig selv af har du det?

Vi har i stedet ønsket os en masse ting til hende af familien i julegave, mest af økonomiske og praktiske årsager og så bruger vi gaverne til/fra hinanden til at forkæle hinanden i stedet

Anmeld

18. december 2011

Mumto3

Nej desværre. Ingen gaver overhoved fra nogen. Med begge børn hvor jeg havde termin i januar synes jeg det havde været dejligt med en lille ting. Bare en rangle, ville jeg have været glad for, men inden gave til vores barn

Anmeld

18. december 2011

D-Micka

Herhjemme gjorde han ikke og gør det heller ikke i år Men sidste år fik fra alle andre til vores søn

Anmeld

18. december 2011

Muffinmus

Nej, det kan jeg ikke se ideen med..barnet er der jo ikke og får jo alligevel ikke tingene før fødslen...

Anmeld

18. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Emily-2012 skriver:

Min gør åbenbart ikke.

Kunne da ellers have været dejligt med et eller andet kært som KUN han har købt til lillepigen.. Men nej.. :/

ja selvfølgelig...

Mere praktiske gaver som tøj - nogle lamper til over puslebord osv.

Og tror heller også at der er vise andre i familien der kan finde på at give gaver...

Anmeld

18. december 2011

Tona

Emily-2012 skriver:

Min gør åbenbart ikke.

Amanda fik ikke julegaver af os sidste jul da hun lå inde i maven. Jeg tror ikke engang at vi overvejende det.

Men eftersom jeg havde termin juleaften havde et par af vores familiemedlemmer valgt at købe gaver til hende for en sikkerheds skyld for hvis nu hun skulle have kommet til verden midt i det hele  

Jeg tror bare at vi købte så meget udstyr og ting til hende under hele graviditeten at vi ikke tænkte over det.

I øvrigt, så er min erfaring med mænd og graviditet at de sjældent gør alle de der romantiske ting som man havde tænkt sig at de skulle...men de bliver super fædre og mænd alligevel

Anmeld

18. december 2011

SussieThyssen

Emily-2012 skriver:

Min gør åbenbart ikke.

Nej bestemt ikke..for man ved jo ikke 100% sikkert om det går godt, selvom man ønsker det af hele sit hjerte...og hvor forfærdeligt vil det ikke være hvis man står der, med en gave til et lille væsen som alligevel ikke kom til at gå på denne jord.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.