Får jeres ufødte Julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Får jeres ufødte babyer julegaver af far?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.031 visninger
52 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Emily2012<3

Får jeres ufødte babyer julegaver af far? Hvis i da ved det.. 

Min gør åbenbart ikke.

Kunne da ellers have været dejligt med et eller andet kært som KUN han har købt til lillepigen.. Men nej.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Darling<3

Nej, det regner jeg bestemt ikke med - hvad skulle vores barn som ligger inde i maven, kunne bruge gaven til??

Anmeld

18. december 2011

Emily2012<3

Darling<3 skriver:

Nej, det regner jeg bestemt ikke med - hvad skulle vores barn som ligger inde i maven, kunne bruge gaven til??

Tænkte nu ikke noget vildt.. Men et par sutsko eller noget andet til når h*n kom til verden..  

Anmeld

18. december 2011

Darling<3

Emily-2012 skriver:

Tænkte nu ikke noget vildt.. Men et par sutsko eller noget andet til når h*n kom til verden..  

Høhø, hvor er du kær

Så må du selv ud og købe en lille gave til hende

Anmeld

18. december 2011

Emily2012<3

Darling<3 skriver:

Høhø, hvor er du kær

Så må du selv ud og købe en lille gave til hende

Ja det må jeg vist nok hellere..  

Synes da også lillepigen skal have en lille ting selvom hun ikke er kommet til verden endnu.. 

Anmeld

18. december 2011

MelikkazMoar

Emily-2012 skriver:

Får jeres ufødte babyer julegaver af far? Hvis i da ved det.. 

Min gør åbenbart ikke.

Kunne da ellers have været dejligt med et eller andet kært som KUN han har købt til lillepigen.. Men nej.. :/

jeg forstår udemærket godt hvad du mener, jeg var gravid sidste jul, og havde da håbet at kunne få en lille ting til hende fra farmand eller svigerfamilien.. men hos dem er det en tradition man kun ønsker sig noget til sig selv, både jul og fødselsdag.. men jeg selv og min familie købte til den lille i maven.. som vi på daværende tidspunkt ikke vidste om var en prins eller en prinsesse

så hvis det 'skuffer' dig lidt, forstår jeg det godt.. er du ikke sammen med faderen længere ? og hvor længe har du til termin ?

Anmeld

18. december 2011

Sukkerblomst

Tror en masse kærlighed vil være nok

Anmeld

18. december 2011

Darling<3

Emily-2012 skriver:

Ja det må jeg vist nok hellere..  

Synes da også lillepigen skal have en lille ting selvom hun ikke er kommet til verden endnu.. 

Måske kommer farmanden med noget, du ved det bare ikke - kunne det ikke være en mulighed?

Anmeld

18. december 2011

Emily2012<3

MelikkazMoar skriver:

jeg forstår udemærket godt hvad du mener, jeg var gravid sidste jul, og havde da håbet at kunne få en lille ting til hende fra farmand eller svigerfamilien.. men hos dem er det en tradition man kun ønsker sig noget til sig selv, både jul og fødselsdag.. men jeg selv og min familie købte til den lille i maven.. som vi på daværende tidspunkt ikke vidste om var en prins eller en prinsesse

så hvis det 'skuffer' dig lidt, forstår jeg det godt.. er du ikke sammen med faderen længere ? og hvor længe har du til termin ?

Jeg ved self ikke om prinsessen får noget af morfar eller bonus mosteren eller andre i familien, men tror bestemt ikke farmand har været ude og købe en hemmelig gave.. 

Jo vi er sammen, og jeg har termin til den 25 feb.. Så det er jo ikke længe efter.. Så synes da også lillepigen fortjener en lille ting fra far..

Anmeld

18. december 2011

Emily2012<3

Sukkerblomst skriver:

Tror en masse kærlighed vil være nok

Bestemt.. Men kunne jo også være rart med en ting som kun han har brugt tid på at finde som han synes hun skulle have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.