Får jeres ufødte Julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Hailiesmom11

Jeg var gravid sidste jul og fik heller ingen lille ting til baby, men mine forældre gav os (og hende) et gavekort til babysam det var dejligt... men tilgengæld købte far flere ting til hende før hun var kommet til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Chevro

Har stemt nej - det vil jeg aldrig nogensinde gøre! Er en smule overtroisk, og kunne aldrig finde på at købe noget "gave" til mit ufødte barn.

Vi har endnu ikke købt noget som helst, er snart halvvejs. Måske nogle måneder før, skal der bestilles/købes de vigtige ting.
- men barnevogn osv kommer ikke hjem før barnet er kommet til verden

Tænk nu hvis .....

Anmeld

18. december 2011

BellaT

Emily-2012 skriver:

Bestemt.. Men kunne jo også være rart med en ting som kun han har brugt tid på at finde som han synes hun skulle have..

Men nu finder mænd jo sjældent samme glæde ved at babyshoppe, som vi kvinder gør...

Jeg har stemt nej. Vi har købt navnebamser og legetøj og sådan noget. Og udstyr selvfølgelig. Men for at have det klar til babys ankomst.

Julegaver? Nej, det er for skørt.

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Emily-2012 skriver:

Får jeres ufødte babyer julegaver af far? Hvis i da ved det.. 

Min gør åbenbart ikke.

Kunne da ellers have været dejligt med et eller andet kært som KUN han har købt til lillepigen.. Men nej.. :/

Har stemt nej...

Som jeg ser det.....

En gave fra far er personlig - men baby er ikke født - ergo ingen gave.

Gaver til baby - er da først på sin plads når baby kommer

Anmeld

18. december 2011

lio

Nej, vi køber så meget hele tiden og han kommer gerne hjem i ny og næ med noget han synes baby skal have.

Jeg synes slet ikke at et ufødt barn skal have gaver men svigermor og nogle veninder har allerede købt lidt og har hørt at der ligger noget under træet den 24. dog ikke af far eller mor.

Anmeld

18. december 2011

lio

Toshiba skriver:

Har stemt nej...

Som jeg ser det.....

En gave fra far er personlig - men baby er ikke født - ergo ingen gave.

Gaver til baby - er da først på sin plads når baby kommer

Sådan ser jeg også på det. Kan jo ikke give en gave til nogen som faktsik ikke er tilstede.

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Qoco skriver:

Sådan ser jeg også på det. Kan jo ikke give en gave til nogen som faktsik ikke er tilstede.

lige præcis

Anmeld

18. december 2011

Thalia

Jeg har svaret nej. Jeg synes det er lidt sært med julegaver til ufødte børn.

Anmeld

18. december 2011

lio

MelikkazMoar skriver:

jeg forstår udemærket godt hvad du mener, jeg var gravid sidste jul, og havde da håbet at kunne få en lille ting til hende fra farmand eller svigerfamilien.. men hos dem er det en tradition man kun ønsker sig noget til sig selv, både jul og fødselsdag.. men jeg selv og min familie købte til den lille i maven.. som vi på daværende tidspunkt ikke vidste om var en prins eller en prinsesse

så hvis det 'skuffer' dig lidt, forstår jeg det godt.. er du ikke sammen med faderen længere ? og hvor længe har du til termin ?

Jeg ville meget skuffet hvis jeg fik en gave med mit navn på og det så var til baby. Øv...

Anmeld

18. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Emily-2012 skriver:

Ja det gør vi..

Men vi får se.. Overlever jo bestemt også, hvis ikke..

Tænkte bare han ville give hans lillepigen en lille ting.. 

Jamen, for hvis skyld skulle han købe en gave til et ufødt barn to måneder før tid? Jeg synes altså lidt,  du forveksler dine behov med jeres barns - og det forstår jeg godt, din mand ikke kan regne ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.