Får jeres ufødte Julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Emily2012<3

Darling<3 skriver:

Måske kommer farmanden med noget, du ved det bare ikke - kunne det ikke være en mulighed?

Tror det nu ikke.. Der er hvertfald ikke taget penge fra til noget, og han har ikke været ude og handle selv.. Så tror det ikke.. 

MEN jeg bliver da overrasket hvis han kommer med en lille ting til hende.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

MelikkazMoar

Emily-2012 skriver:

Jeg ved self ikke om prinsessen får noget af morfar eller bonus mosteren eller andre i familien, men tror bestemt ikke farmand har været ude og købe en hemmelig gave.. 

Jo vi er sammen, og jeg har termin til den 25 feb.. Så det er jo ikke længe efter.. Så synes da også lillepigen fortjener en lille ting fra far..

hvor dejligt, men det er jo heller ikke alting mor behøver vide

det kunne være farmand har tænkt på en lille ting, men tit så er det mere noget vi piger gå op i, og ikke rigtig mænderne

Anmeld

18. december 2011

JJH

hihi utroligt så forskellige vi mennesker er, jeg har frabedt alle at komme med julegaver til bebs i maven. syntes det virker forkert når h*n ikke er kommet ud endnu. vil hellere h*n bliver forkælet når h*n bliver født, men så regner jeg også med farmand har været ude at finde en helt speciel ting.

Anmeld

18. december 2011

Emily2012<3

MelikkazMoar skriver:

hvor dejligt, men det er jo heller ikke alting mor behøver vide

det kunne være farmand har tænkt på en lille ting, men tit så er det mere noget vi piger gå op i, og ikke rigtig mænderne

Ja du har ret..

Men tror det nu ikke.. Men det gør nu heller ikke noget.. Ville nok bare sidde og hyle resten af aftenen så..

Det gør jeg sikkert alligevel.. 

Anmeld

18. december 2011

Darling<3

Emily-2012 skriver:

Tror det nu ikke.. Der er hvertfald ikke taget penge fra til noget, og han har ikke været ude og handle selv.. Så tror det ikke.. 

MEN jeg bliver da overrasket hvis han kommer med en lille ting til hende.. 

Måske har han sørget for noget uden at du ved det søde Det håber jeg ihvertfald, det lyder til at betyde meget for dig

Anmeld

18. december 2011

Emily2012<3

JJH skriver:

hihi utroligt så forskellige vi mennesker er, jeg har frabedt alle at komme med julegaver til bebs i maven. syntes det virker forkert når h*n ikke er kommet ud endnu. vil hellere h*n bliver forkælet når h*n bliver født, men så regner jeg også med farmand har været ude at finde en helt speciel ting.

Ja vi er meget forskellige så..

Jeg håber da selvfølgelig også farmand kommer med nogen når lillepigen kommer, men synes da nu  også det andet ville være hyggeligt..

Anmeld

18. december 2011

skønneunger

jeg har svaret nej, det kan jeg ikke se nogen grund til de får så rigeligt når de først er kommet til verden

Anmeld

18. december 2011

MelikkazMoar

Emily-2012 skriver:

Ja du har ret..

Men tror det nu ikke.. Men det gør nu heller ikke noget.. Ville nok bare sidde og hyle resten af aftenen så..

Det gør jeg sikkert alligevel.. 

hihih ja, vi kvinder vi tænker meget i detaljer, og med hjertet

men hvis hun intet får til jul kommer han nok med lidt til jer når fødslen er overstået

Anmeld

18. december 2011

Emily2012<3

Darling<3 skriver:

Måske har han sørget for noget uden at du ved det søde Det håber jeg ihvertfald, det lyder til at betyde meget for dig

Det gør det faktisk også.. :/

Mest af alt fordi han intet har købt af det vi har til lillepigen.. Det er MIG der har købt det hele.. Han har bare fået prisen afvide og så set det.. 

Anmeld

18. december 2011

Emily2012<3

MelikkazMoar skriver:

hihih ja, vi kvinder vi tænker meget i detaljer, og med hjertet

men hvis hun intet får til jul kommer han nok med lidt til jer når fødslen er overstået

Ja det gør vi..

Men vi får se.. Overlever jo bestemt også, hvis ikke..

Tænkte bare han ville give hans lillepigen en lille ting.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.