Lilje82 skriver:
Nu har jeg ikke læset de andre indlæg til, så bær over med mig, hvis jeg skriver noget der allerede er sagt 
Jeg har selv været ansat i job med tilskud, og det var på ingen måder spild af tid, jeg lærte så meget nyt og jeg var så glad for at være der, at jeg var dybt ulykkelig den dag det sluttede. Så det kommer meget an på, hvor man kommer hen. Hvor du i løntilskud henne? Har du forsøgt at bede om flere arbejdsopgaver? Sommetider ved jeg det kræver man selv viser interesse for det, for ellers føler de at det er spild af tid at sætte dem ind i tingene. 
Held og lykke med det og rigtig glædelig jul 
Det lyder som et privat løntilskud du var i? Jeg var i det offentlige, i en kommune og jeg fik absolut intet ud af det overhovedet... selv a-kassen rullede med øjnene da jeg sagde jeg var der og det var faktisk på deres opfordring at jeg for tredje gang bad om at få lov at stoppe..
Jeg har to gange bedt min chef om flere og mere relevante opgaver, men uden held.. Har også spurgt mine kolleger flere gange om de havde noget, men da jeg gang på gang fik fuldstændig latterlige opgaver, som at sidde og rette kommaer eller løbe ærinder for dem, gav jeg simpelthen op med at spørge efter opgaver til sidst, og valgte bare selv at finde på noget at lave, men det er jo begrænset hvad man kan lave sådan et sted når man ikke har uddannelsen til sådan en arbejdsplads...
Anmeld