Baagøe skriver:
Jeg var udliciteret til Ramsdal med blandet succes
I min ledighedsperiode tog jeg en del kurser i PhotoShop, InDesign og DreamWeaver, dog for egen regning, men da det kun kostede 100 kr. om dagen og hvert kursus typisk varede 3-5 dage, var det en kanon investering. Dog var jeg ikke berettiget til DP i perioden, men så undlod jeg blot at give besked om at jeg var på kursus, da jeg selv mente, det var yderst relevant og opkvalificerende...
Det var i Odense. Der er rigtig mange af den slags kurser
Du er desværre nok nødt til at søge lidt bredere eller give den gas med uopfordret ansøgninger. Det har i hvert fald hjulpet mig
Hvis du har brug for det, vil jeg gerne læse nogle af dine ansøgninger igennem og komme med gode råd. Er du uddannet fra SDU?
bare uprofessionelt af jobcenteret, at de ikke har udliciteret dig - du burde kontakte din fagforening. Da jeg gik ledig hjalp min fagforening "Kommunikation og Sprog" rigtig meget og det er virkelig en super fagforening. Ved ikke om du har den samme...
Jeg har også overvejet alle mulige kurser, men pengene er bare ikke så mange for tiden, så det er lidt svært at finde 500 her og 500 der... Men ville ellers rigtig gerne...
Jeg har søgt rigtig bredt, lige fra marketing, til HR, til sekretær, til butiksekspedient og butikschef.... Har virkelig været langt rundt.. Selv tjener/overtjener har jeg søgt som... Men intet har givet pote.. Butiksjob er jeg overkvalificeret til, og marketing/HR og den slags er jeg underkvalificeret til fordi jeg ikke har erhvervserfaring nok...
Jeg er ikke i fagforening, da jeg synes det var for dyrt når jeg ikke var i job.. Men har stærkt overvejet det efterhånden.. Men det er jo en jungle... Vakler mellem "kommunikation og sprog" og dansk magister"...
Ja jeg er fra SDU i Odense :-)
Anmeld