Løntilskud - spild af tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.043 visninger
86 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2011

Anonym trådstarter

Nogle der har prøvet at sidde i offentligt løntilskud? Jeg sidder i et lige nu og det er jo helt vanvittigt så spild af tid det er... Jeg er ved at blive dybt deprimeret og frustreret af det.. Jeg laver INTET... Ud af de 31 timer jeg er ansat til om ugen, tror jeg, jeg arbejder ca 3... Resten af tiden sidder jeg og surfer rundt på nettet... Der er så mange andre ting jeg kunne lave derhjemme istedet for at sidde her og glo...

Andre der har prøvet løntilskud og også følt det var spild af kræfter? Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, for jeg kan jo ikke komme ud af det, og hvis jeg siger det til min chef siger hun bare at jeg skal være mere opsøgende... Men altså, min uddannelse har ingen relation til der hvor jeg sidder nu, så der er ingen opgaver til mig... De opgaver jeg kan lave er kun i perioder, så jeg har en enkelt uge ind imellem hvor jeg har arbejde nok til mine 31 timer, men 90% af tiden sidder jeg bare og glor fordi der ikke er opgaver til mig...

Hvad pokker gør jeg, jeg får virkelig stress af bare at sidde og stirre ud i luften.... og skal være her ½ år endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Anonym

er ikke selv ude i det, gudskelov. Må helt ærligt sige at jeg synes det er en degradering af den faglige stolthed! Mange indenfor mit fag er yderst skeptiske omkring emnet, da vi ikke mere det gavner den faglige kompetence, tværtimod!

Desværre 

Anmeld

15. december 2011

aarhusmor

kan du ikke tale med jobcentret om det, eller finde et andet sted hvor du kan "ansættes"

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

er ikke selv ude i det, gudskelov. Må helt ærligt sige at jeg synes det er en degradering af den faglige stolthed! Mange indenfor mit fag er yderst skeptiske omkring emnet, da vi ikke mere det gavner den faglige kompetence, tværtimod!

Desværre 

Det er fuldstændig det der er problemet her... Jeg sidder jo og spilder mine kompetencer... Jeg bliver jo på ingen måde bedre til det jeg er uddannet til når jeg bare sidder og glor eller får opgaver en 5-årig ville kunne klare... Så ville jeg da meget hellere være hjemme og kunne læse og på den måde blive klogere, frem for at sidde her og glo i en skærm...

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

kan du ikke tale med jobcentret om det, eller finde et andet sted hvor du kan "ansættes"

Jeg har snakket med jobcentret og de siger bare at hvis jeg finder noget der er mere relevant så må jeg gerne skifte, men hvis ikke jeg kan finde noget så er det bare ærgeligt, de vil ikke hjælpe med at finde noget andet.. Og jeg har bare ikke kunne finde noget, er simpelthen ved at blive skør af det... Overvejer faktisk snart at tage et ufaglært job i en butik eller noget, bare for at komme væk herfra og have noget at lave... Også selvom det er emd risiko for at have spildt min uddannelse...

Anmeld

15. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det er fuldstændig det der er problemet her... Jeg sidder jo og spilder mine kompetencer... Jeg bliver jo på ingen måde bedre til det jeg er uddannet til når jeg bare sidder og glor eller får opgaver en 5-årig ville kunne klare... Så ville jeg da meget hellere være hjemme og kunne læse og på den måde blive klogere, frem for at sidde her og glo i en skærm...

jeg føler med dig! håber du snart kan komme videre. jeg har fået et tilbud om at tage en lille bid af en diplom udd. måske du har samme muligheder? 

Anmeld

15. december 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

Jeg har snakket med jobcentret og de siger bare at hvis jeg finder noget der er mere relevant så må jeg gerne skifte, men hvis ikke jeg kan finde noget så er det bare ærgeligt, de vil ikke hjælpe med at finde noget andet.. Og jeg har bare ikke kunne finde noget, er simpelthen ved at blive skør af det... Overvejer faktisk snart at tage et ufaglært job i en butik eller noget, bare for at komme væk herfra og have noget at lave... Også selvom det er emd risiko for at have spildt min uddannelse...

Sidstnævnte var da en god idé. Specielt lige nu har de vel brug for hjælp i butikkerne. Og hvis det f.eks. bare er et vikariat, så er du da slet ikke dårligere stillet end du er nu. Tvært i mod

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg føler med dig! håber du snart kan komme videre. jeg har fået et tilbud om at tage en lille bid af en diplom udd. måske du har samme muligheder? 

Jeg har spurgt om jeg måtte tage et kursus eller en uddannelse istedet, men nej, det er heller ikke en mulighed... Løntilskud er simpelthen noget fanden har skabt tror jeg...

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Sidstnævnte var da en god idé. Specielt lige nu har de vel brug for hjælp i butikkerne. Og hvis det f.eks. bare er et vikariat, så er du da slet ikke dårligere stillet end du er nu. Tvært i mod

Lige præcis.. også det jeg tænker... Eneste problem er jo bare at jeg risikerer at "sidde fast" i sådan en stilling fremover og så slet ikke kan bruge min uddannelse

Men som du siger er det jo næsten bedre end det jeg laver nu...

Anmeld

15. december 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har spurgt om jeg måtte tage et kursus eller en uddannelse istedet, men nej, det er heller ikke en mulighed... Løntilskud er simpelthen noget fanden har skabt tror jeg...

må jeg spørge hvad du er uddannet som?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.