Nogle der har prøvet at sidde i offentligt løntilskud? Jeg sidder i et lige nu og det er jo helt vanvittigt så spild af tid det er... Jeg er ved at blive dybt deprimeret og frustreret af det.. Jeg laver INTET... Ud af de 31 timer jeg er ansat til om ugen, tror jeg, jeg arbejder ca 3... Resten af tiden sidder jeg og surfer rundt på nettet... Der er så mange andre ting jeg kunne lave derhjemme istedet for at sidde her og glo...
Andre der har prøvet løntilskud og også følt det var spild af kræfter? Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, for jeg kan jo ikke komme ud af det, og hvis jeg siger det til min chef siger hun bare at jeg skal være mere opsøgende... Men altså, min uddannelse har ingen relation til der hvor jeg sidder nu, så der er ingen opgaver til mig... De opgaver jeg kan lave er kun i perioder, så jeg har en enkelt uge ind imellem hvor jeg har arbejde nok til mine 31 timer, men 90% af tiden sidder jeg bare og glor fordi der ikke er opgaver til mig...
Hvad pokker gør jeg, jeg får virkelig stress af bare at sidde og stirre ud i luften.... og skal være her ½ år endnu 
Anmeld