Løntilskud - spild af tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Det var da pænt af dem.. Tror desværre ikke mit jobcenter er ligeså large hvad det angår

A-kassen ville måske være lidt mere forstående, men jobcentret er jo bare nogle spader hehe...

Så er de nogle padder!  Held og lykke med det hele. Du er velkommen til at skrive en pb for lidt erfaringsudveksling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Jeg forstår udemærket du ønsker at bruge sin uddannelse. Andet ville da være mærkeligt

Jeg håber for dig det lykkes, men indtil da synes jeg det er helt rimeligt at sende folk der modtager offentlige ydelser ud i fx. job med løntislkud.

Held og lykke med det, og fedt for dig du allerede HAR fundet dig noget

Jamen det har du da helt ret i, og jeg vil hellere end gerne i løntilskud.... Jeg vil bare gerne have det er relevant så jeg kan bruge det i min jobsøgning og få et fast job snart...

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Sally-Slingshot skriver:

Jeg håber at du kommer til at luge ukrudt eller lign. i lang tid, sammen med en masse "bumser" så du måske kan se at nogle har knoklet ligeså hårdt for at komme til et løntilskudsjob som du har for din uddannelse!

Jeg kan sagtens forstå din vrede men jeg synes simpelthen det er så ærgeligt at nogen mener de er bedre end andre pga. uddannelser, penge eller anden status.. Mennesker er mennesker - Der er INGEN forskel på vores værdi.

Du har ikke fortjent at være der hvor du er - det kan vi godt blive enige om. Men har bumsen nødvendigvis det? Der er altid en grund til at vi ender hvor vi gør..

Beklager mit sure opstød men jeg mener egentlig det er okay at du lige har det aspekt med i det.

Mange hilsner
Caroline 

Jeg mener at dem der bare sidder og drikker deres kontanthjælp op uden at ville arbejde for det, dem der nasser på systemet, de har fandme ikke fortjent det.. Ja undskyld mig, men hvis jeg bare sad herhjemme og sagde nej til alt hvad der blev tilbudt, og ikke selv gad løfte en finger for at finde hverken aktivering eller job, så ville min a-kasse da aldrig gå med til at give mig dagpenge...

Kan godt forstå din holdning, men jeg mener ikke at det kan være rigtigt at nogle bare skal have penge uden at lave noget mens vi andre skal luge ukrudt for at få vores penge, når vi i forvejen knokler løs for at få uddannelse og job...

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Så er de nogle padder!  Held og lykke med det hele. Du er velkommen til at skrive en pb for lidt erfaringsudveksling

Tak skal du have.. Kan være jeg får brug for det en dag

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Tak skal du have.. Kan være jeg får brug for det en dag

Jeg synes i hvert fald, du skulle have buddet

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg synes i hvert fald, du skulle have buddet

Det var også pænt af dig

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Det var også pænt af dig

Manglede da bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.