Sally-Slingshot skriver:
Jeg håber at du kommer til at luge ukrudt eller lign. i lang tid, sammen med en masse "bumser" så du måske kan se at nogle har knoklet ligeså hårdt for at komme til et løntilskudsjob som du har for din uddannelse!
Jeg kan sagtens forstå din vrede men jeg synes simpelthen det er så ærgeligt at nogen mener de er bedre end andre pga. uddannelser, penge eller anden status.. Mennesker er mennesker - Der er INGEN forskel på vores værdi.
Du har ikke fortjent at være der hvor du er - det kan vi godt blive enige om. Men har bumsen nødvendigvis det? Der er altid en grund til at vi ender hvor vi gør..
Beklager mit sure opstød men jeg mener egentlig det er okay at du lige har det aspekt med i det.
Mange hilsner
Caroline
Jeg mener at dem der bare sidder og drikker deres kontanthjælp op uden at ville arbejde for det, dem der nasser på systemet, de har fandme ikke fortjent det.. Ja undskyld mig, men hvis jeg bare sad herhjemme og sagde nej til alt hvad der blev tilbudt, og ikke selv gad løfte en finger for at finde hverken aktivering eller job, så ville min a-kasse da aldrig gå med til at give mig dagpenge...
Kan godt forstå din holdning, men jeg mener ikke at det kan være rigtigt at nogle bare skal have penge uden at lave noget mens vi andre skal luge ukrudt for at få vores penge, når vi i forvejen knokler løs for at få uddannelse og job...
Anmeld