Fiskemenneske! Ja eller nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

HeidiØ

jydeinden skriver:

kender alt til det, er det samme her... kan stå i føtex feks og savle over laks steaks.. lige ind til jeg ser prisen, så under jeg sgu ikke rigtigt mig selv det ret ofte.

Ja, det er sku ærgeligt det skal være så dyrt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Isabella_mor

jeg kan godt lide fisk..

elsker LAKS. Sushi, torskerogn, fiskefilet (dem man selv laver ikke dem der er lavet i forvejen der ligger på frost ) rejer, og makræl i tomat.. kan godt spise sild til f.eks en julefrokost, men jeg køber det ikke selv..

Anmeld

14. december 2011

Wimmie

SussieThyssen skriver:

Nej nu blev jeg da lige inspireret af Zafirs silde-runde, så jeg er blevet nysgerrig efter at vide hvor mange, der egentligt spiser fisk herinde

Så fyr løs piger..lad os se hvor mange der har en fisketand eller ej.

Kærligst
Sussie

Jeg eeelsker fisk og skalddyr 

Elsker fisk, fiskepålæg, fiskefrikadeller, rejer, muslinger - og mmmm... masser af sushi 

Jeg tror ikke jeg har fået en fisk jeg ikke kunne lide (jo hvis den har været dårlig tilberedt) 

Måske et produkt af at være vestjyde og have bedsteforældre med båd i Hvide Sande.

Anmeld

14. december 2011

Noahmor

SussieThyssen skriver:

Nej nu blev jeg da lige inspireret af Zafirs silde-runde, så jeg er blevet nysgerrig efter at vide hvor mange, der egentligt spiser fisk herinde

Kærligst
Sussie

Elsker fisk. Mums

Pånær sushi og østers. Resten kunne jeg sagtens leve af. 

Har også arbejdet i fiskebutik i Nyborg i tre år, så er nok miljøskadet. 

Anmeld

14. december 2011

FrkT

Jeg ELSKER fisk.... dog får vi det ikke nær så ofte som vi gerne ville, da det er for dyrt og der er for langt til nærmeste sted vi kan købe dem friske og nyfangede.... vi gider ikke det der frosne eller vacuumspakkede noget 

Anmeld

14. december 2011

.....

Jeg er slet ikke til så meget fisk, og har aldrig været det. Sushi smager IKKE godt i min mund . Men ellers kan jeg godt lide makrel på rugbrød, nogen gange tun på rugbrød, stegt torskerogn, fiskefilet..laks i tynde skiver kan jeg spise hvis det er nødvendigt..

Ellers eeelsker jeg rejecoctail . Men fiskefrikadeller, laks og alt det der..nej fy føj

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Morellen skriver:

Men hval smager jo så godt hvis det er tilberedt på en god måde!
Jeg bliver nødt til at spørge om du er vegetar.. for så kan jeg godt forstå din grænse

Det har intet med vegetariske ideer at gøre, det er mig ganske enkelt imod at tage livet af et væsen med så høj intelligens, som hvaler beviseligt har..jeg ville heller aldrig spise en abe eller fx et kattedyr eller papegøjer.
De er for tæt på mennesket rent hjernemæssigt.

Anmeld

14. december 2011

LouiseRH

Spiser kun fiskefilet og fiskepinde

Ingen får mig til at røre hverken sushi eller skaldyr! Sushi fordi jeg ikke kan udstå tanken af at spise rå fisk og skaldyr fordi jeg synes det ser ulækkert ud :i

Og ellers kan jeg ikke lide sild og blæksprutte - og ja! jeg har smagt..

Så er meget kræsen på fiskeområdet, men så er man jo heldig at verden ikke kun er fyldt med fisk

Anmeld

14. december 2011

MorEllen

SussieThyssen skriver:

Det har intet med vegetariske ideer at gøre, det er mig ganske enkelt imod at tage livet af et væsen med så høj intelligens, som hvaler beviseligt har..jeg ville heller aldrig spise en abe eller fx et kattedyr eller papegøjer.
De er for tæt på mennesket rent hjernemæssigt.

Aha, ja, det kan jeg også godt sætte mig ind i

Anmeld

14. december 2011

Anonym

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Jeg elsker fisk men synes simpelthen det er så dyrt at det næsten aldrig bliver til noget. Når man er 4 personer så skal der jo alligevel lidt til at blive mæt også selv om der er kartofler og tilbehør og så synes jeg ofte det løber op i 100 kr. så ender det alligevel oftes med hakketkød til en 40 kr. istedet Men jeg eeelllsker fisk, både fersk fisk og sushi og sild og hele molivitten hvis vi havde råd ville jeg spise fisk 3 gange om ugen. Nu bliver det højst 2 gange pr måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.