Fiskemenneske! Ja eller nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg elsker fisk men synes simpelthen det er så dyrt at det næsten aldrig bliver til noget. Når man er 4 personer så skal der jo alligevel lidt til at blive mæt også selv om der er kartofler og tilbehør og så synes jeg ofte det løber op i 100 kr. så ender det alligevel oftes med hakketkød til en 40 kr. istedet Men jeg eeelllsker fisk, både fersk fisk og sushi og sild og hele molivitten hvis vi havde råd ville jeg spise fisk 3 gange om ugen. Nu bliver det højst 2 gange pr måned

Tjaaa..her i huset, hvor vi pt er 4, der køber jeg fx 4 laksefiletter, og så får vi en hver og fylder så på med masser af grønt, kartofler og groft brød.
Faktisk focuserer man alt for meget på kødet/fisken/fjerkræet i stedet for på "fyldet".
Det er faktisk fyldet man burde spise mest af
Så vi spiser da fisk mindst 2 gange om ugen af forskellig slags, og du kan sagtens få en gang fiskefars eller laks for 40 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

SussieThyssen

Corn skriver:

hvorfor??? det er jo i store traek bare rejecocktsil inkl fisk og broed... I don't see the difference

Det er bare tanken om at der er muslinger i, og så det at jeg ikke kan se hvad det er jeg spiser LOL

Anmeld

14. december 2011

Ka+Ma=Be

SussieThyssen skriver:

Nej nu blev jeg da lige inspireret af Zafirs silde-runde, så jeg er blevet nysgerrig efter at vide hvor mange, der egentligt spiser fisk herinde

Så fyr løs piger..lad os se hvor mange der har en fisketand eller ej.

Kærligst
Sussie

Jeg ELSKER fisk.... med visse undtagelser Såsom Sushi! Puhbad!

Men jeg elsker det meste fisk 

Anmeld

14. december 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Nej nu blev jeg da lige inspireret af Zafirs silde-runde, så jeg er blevet nysgerrig efter at vide hvor mange, der egentligt spiser fisk herinde

Så fyr løs piger..lad os se hvor mange der har en fisketand eller ej.

Kærligst
Sussie

Jeg har svaret nr. 2 Synes det er dejligt med fisk

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Ihhh hvor har I dog været flittige piger
Det giver da et bredt indtryk af at de fleste godt kan lide forskellige former for fisk

Anmeld

14. december 2011

Tvillingemor80

ELSKER fisk (har valgt nummer 1), men HADER HADER fiskeben !!!

Anmeld

14. december 2011

Maja_4000

Den første .. Eeeelsker fisk ! Men vi får det desværre ikke særlig tit :/

Anmeld

14. december 2011

Ansemusen

Jeg elsker det meste fisk - ISÆR laks i alle afskygninger bortset fra rå! Skaldyr er jeg ikke til, det smager for meget af hav. Desværre! Hader når der er noget jeg ikke kan lide!

Anmeld

14. december 2011

Ansemusen

Katte87 skriver:

Jeg ELSKER fisk.... med visse undtagelser Såsom Sushi! Puhbad!

Men jeg elsker det meste fisk 

Så skal du prøve sushi med indbagt reje eller med røget laks eller kylling. MUMS! Jeg er heller ikke til den rå fisk!

Anmeld

15. december 2011

Ka+Ma=Be

Ansemusen skriver:

Så skal du prøve sushi med indbagt reje eller med røget laks eller kylling. MUMS! Jeg er heller ikke til den rå fisk!

Mmm lyder faktisk lækkert! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.