Fiskemenneske! Ja eller nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

HeidiØ

Jeg kan RIGTIG godt li fisk! Men jeg spiser bare for lidt af det!! :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

An&Jo

jeg elsker fisk, og jeg spiser ALT, stil et fad med SUSHI foran mig og sig spis til du revner, så har du reddet min dag..

Det har heldigvis smittet af på sønnike, og det bedste han ved, det er når mor steger rødspætter på panden..

Anmeld

14. december 2011

Polkaprik

SussieThyssen skriver:

Seriøst...du har ski da et mega problem der

Godt du ikke er tvangsudkrevet til dykkertjeneste

LOL.. ja det er virkelig en fobi. Men heldigvis er de rimelig nemme at undgå i forhold til mange andre ting man kan være bange for

Anmeld

14. december 2011

skønneunger

jeg spiser ikke meget fisk, men jeg spiser tun, makrel, torskerogn alle fra dåse og fiskefilet

har dog fået serveret fisk andre steder og spiser da også en lille smule og ellers hvis det er tilberedt ordentlig kan jeg da godt spise det, men det er ikke noget jeg selv laver, køber det til manden og ungerne og spiser bare noget andet for de skal da ikke snydes

Hov jo og hjemmelavet fiskedunser med fiskefars fra fiskemanden er da bare mums

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Polkaprik skriver:

LOL.. ja det er virkelig en fobi. Men heldigvis er de rimelig nemme at undgå i forhold til mange andre ting man kan være bange for

Ja. 

Man skulle jo tro du havde haft en eller anden styg oplevelse som lille, der i den grad har påvirket dig.

Jeg har en gammel veninde som er totalt panisk for fjer og dun...mærkeligt i grunden.

Anmeld

14. december 2011

Corn

SussieThyssen skriver:

Nej nu blev jeg da lige inspireret af Zafirs silde-runde, så jeg er blevet nysgerrig efter at vide hvor mange, der egentligt spiser fisk herinde

Så fyr løs piger..lad os se hvor mange der har en fisketand eller ej.

Kærligst
Sussie

Jeg har ikke været så god til fisk, nok mest fordi jeg ikke kendte til mulighederne...

Så mødte jeg min mand, hvis familie er gammel fisker-slægt og hvert år holder de julefrokost KUN med fiskeretter AND I LOVE IT..

Nøj hvor er det godt.

Min totale yndlingsspise er fiskelagkage, forskellig dampet og kogt fisk og skaldyr mellem butterdej og så med dressing og salat... Det smager som englene synger

Anmeld

14. december 2011

skønneunger

Polkaprik skriver:

hi hi min mor havde det næsten lige som dig hun kunne dog sagtens kigge på dem, men når min stedfar kom hjem med friskfangede fisk og smed dem i vasken inden rensning blev han nærmest smidt ud hjemmefra haha.

hun kunne dog også godt lide at svømme på stranden og nede i sejlklubben hoppede hun ud fra broen men så hun en fisk fik hun godt nok fart på

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Corn skriver:

Jeg har ikke været så god til fisk, nok mest fordi jeg ikke kendte til mulighederne...

Så mødte jeg min mand, hvis familie er gammel fisker-slægt og hvert år holder de julefrokost KUN med fiskeretter AND I LOVE IT..

Nøj hvor er det godt.

Min totale yndlingsspise er fiskelagkage, forskellig dampet og kogt fisk og skaldyr mellem butterdej og så med dressing og salat... Det smager som englene synger

Ja der ville jeg så stå af...der er nu grænser

Anmeld

14. december 2011

Becks

Jeg er sådan både og!

Da jeg var barn, elskede jeg alle slags fisk.. Når vi var på ferier, valgte jeg altid de restauranter, hvor man selv kunne vælge sin fisk i akvariet!

Men idag? Der spiser jeg faktisk ikke ret meget fisk.. Kan ikke lide det mere, så det bliver til torskerogn på dåse, gravad laks, lakseportioner eller fiskefilet og rejer! Skal jeg have makrel, SKAL det være makrelsalat og så fjerner jeg mayonaisen.. Kan ikke lide makrel på dåse, det smager af metal..

Men af en eller anden besynderlig grund, så kan jeg godt lide sushi, det skal bare være rejer eller laks

Anmeld

14. december 2011

skønneunger

jeg spiser dog ingen former for skaldyr, rejer eller muslinger.

jeg får kuldegysninger når jeg ser et skaldyr, nogle af mine værste mareridt som barn havde massevis af krabber og store fede hummere i dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.