Fiskemenneske! Ja eller nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du lide fisk? Ja eller nej!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.697 visninger
61 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2011

SussieThyssen

Nej nu blev jeg da lige inspireret af Zafirs silde-runde, så jeg er blevet nysgerrig efter at vide hvor mange, der egentligt spiser fisk herinde

Så fyr løs piger..lad os se hvor mange der har en fisketand eller ej.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Nej nu blev jeg da lige inspireret af Zafirs silde-runde, så jeg er blevet nysgerrig efter at vide hvor mange, der egentligt spiser fisk herinde

Så fyr løs piger..lad os se hvor mange der har en fisketand eller ej.

Kærligst
Sussie

ELSKER FISK! Kan lide det meste, vil jeg tro.. Nammenam! Vi får det for sjældent herhjemme.

Anmeld

14. december 2011

lucas<3

jeg kan godt li fisk dov er der nogle jeg ikkebryder mig om..

Anmeld

14. december 2011

wamse

Jeg elsker fisk og skaldyr, med få undtagelser. Men min favorit er uden tvivl sushi i alle afskygninger 

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Jeg hører så til nr 2.

Jeg spiser ikke muslinger, østers og sushi, det smager FOR meget af fisk til mig, og heller ikke almindelige stegte sild, gedde og hornfisk.
De er for fede.
Men ellers..så ryger alt resten ned med glæde, selv blæksprutter

Anmeld

14. december 2011

Zafir

Jeg har valgt 2'eren:

Elsker fisk, med undtagelse af fx. SILD og SUSHI...

Men kogt, stegt, dampet osv... Mååååms.

Aller helst Laks, hvid fisk (både paneret og ikke paneret), rejer, hummere, (ikke så gerne krebs), tun, makrel, alle slags fiskeæg (rogn!!!! NAM!) og tjaaa... altså fisk er godt, så længe det er tilberedt

Altså MINUS marineret og råt hehe...

Anmeld

14. december 2011

Polkaprik

Spiser ikke noget fra havet da jeg synes det er nogle frygtelig væmmelige dyr! Men fisk har jeg et helt specielt forhold til. Jeg er RÆDSELSSLAGEN for dem! Virkelig bange og jeg kan kaste op af at kigge på dem. Jeg bader heller ikke ved stranden og hader at sejle pga frygten for at ryge i vandet og ned til alle fiskene... Puhaaaaa.. Sidder og bliver helt skidtmas bare ved tanken...

Så det er ikke fordi jeg ikke kan lide smagen af div fra havet, jeg har bare ikke lyst til at putte noget jeg synes er så ækelt i min mund

Jeg sværger at den første mand der kiggede på en fisk og tænkte "Den spiser jeg" har fandme været sulten!

Dog kan jeg godt tilberede fisk til andre hvis det er skåret ud i filetter uden skind, finner og andet klammo..

Elsker f. eks at lave sushi til min mand, unger og venner

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Polkaprik skriver:

Spiser ikke noget fra havet da jeg synes det er nogle frygtelig væmmelige dyr! Men fisk har jeg et helt specielt forhold til. Jeg er RÆDSELSSLAGEN for dem! Virkelig bange og jeg kan kaste op af at kigge på dem. Jeg bader heller ikke ved stranden og hader at sejle pga frygten for at ryge i vandet og ned til alle fiskene... Puhaaaaa.. Sidder og bliver helt skidtmas bare ved tanken...

Så det er ikke fordi jeg ikke kan lide smagen af div fra havet, jeg har bare ikke lyst til at putte noget jeg synes er så ækelt i min mund

Jeg sværger at den første mand der kiggede på en fisk og tænkte "Den spiser jeg" har fandme været sulten!

Dog kan jeg godt tilberede fisk til andre hvis det er skåret ud i filetter uden skind, finner og andet klammo..

Elsker f. eks at lave sushi til min mand, unger og venner

LOOOL

Ja det er da en forklaring der batter

Kan du så heller ikke lide at se på fisk i et akvarie??

Anmeld

14. december 2011

Polkaprik

SussieThyssen skriver:

LOOOL

Ja det er da en forklaring der batter

Kan du så heller ikke lide at se på fisk i et akvarie??

Nej nej nej... Det er i mine øjne ikke et akvarie men "THe house of Horror!!"

Hvis jeg ser sådan et par gæller flappe så kaster jeg op med det samme. Af samme grund har jeg det også svært med champignons, bambusskud og nogle meloner da de lameller indeni minder mig om gæder... FØØØØØJ!

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Polkaprik skriver:

Nej nej nej... Det er i mine øjne ikke et akvarie men "THe house of Horror!!"

Hvis jeg ser sådan et par gæller flappe så kaster jeg op med det samme. Af samme grund har jeg det også svært med champignons, bambusskud og nogle meloner da de lameller indeni minder mig om gæder... FØØØØØJ!

Seriøst...du har ski da et mega problem der

Godt du ikke er tvangsudkrevet til dykkertjeneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.