Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er vokset op med forældre der var vegetarer, så jeg har fået fisk hele mit liv og jeg ELSKER det. Herhjemme lever vi primært af fisk og kylling.
Er dog ikke til skalddyr, sushi osv. Men laks, torsk, makrel, you name it
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kunne spise fisk hver dag - er vild med det
HeidiØ skriver: Jeg kan RIGTIG godt li fisk! Men jeg spiser bare for lidt af det!! :/
Jeg kan RIGTIG godt li fisk! Men jeg spiser bare for lidt af det!! :/
kender alt til det, er det samme her... kan stå i føtex feks og savle over laks steaks.. lige ind til jeg ser prisen, så under jeg sgu ikke rigtigt mig selv det ret ofte.
Ja her spises det meget fisk på som aftensmad og som pålæg. Jeg søger tit inspiration på Godfisk, der er det SÅ mange gode opskrifter Jeg er dog ikke så begeistret for sushi og blæksprut..
SussieThyssen skriver: Nej nu blev jeg da lige inspireret af Zafirs silde-runde, så jeg er blevet nysgerrig efter at vide hvor mange, der egentligt spiser fisk herinde Så fyr løs piger..lad os se hvor mange der har en fisketand eller ej. KærligstSussie
Nej nu blev jeg da lige inspireret af Zafirs silde-runde, så jeg er blevet nysgerrig efter at vide hvor mange, der egentligt spiser fisk herinde
Så fyr løs piger..lad os se hvor mange der har en fisketand eller ej.
KærligstSussie
ELSKER ELSKER fisk! desværre får vi det sjældent fordi manden herhjemme ikke bryder sig om det, medmindre det er fiskefiletter Så når han arbejder næsten i døgndrift fra foråret og frem til efteråret, spiser jeg uanede mængder af al slags fisk
Jeg trækker nu grænsen ved søgående pattedyr..og ISÆR hvaler. Dem rører jeg ikke..de er alt, alt for intelligente for mig.
SussieThyssen skriver: Jeg trækker nu grænsen ved søgående pattedyr..og ISÆR hvaler. Dem rører jeg ikke..de er alt, alt for intelligente for mig.
Men hval smager jo så godt hvis det er tilberedt på en god måde! Jeg bliver nødt til at spørge om du er vegetar.. for så kan jeg godt forstå din grænse
Frøken J. skriver: ELSKER FISK! Kan lide det meste, vil jeg tro.. Nammenam! Vi får det for sjældent herhjemme.
ELSKER FISK! Kan lide det meste, vil jeg tro.. Nammenam! Vi får det for sjældent herhjemme.
Stik mig en fiskebuffet og jeg er i himlen.. MUMS!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128