Uhhh må indrømme at jeg slet ikke kan lide nogen af dem. Kan slet ikke HA de der vildt alternative stavemåder... det er SÅ synd for børnene, for de bliver drillet med det og de skal konstant stave deres navn... og i de her tilfælde vil det ikke engang kun være fornavnet der skulle staves men ALLE navnene 
Hedder selv Thilde, og det har jeg alle mine dage skulle stave til - ikke engang nok at sige det er med h, for folk putter det af og til ind de mærkeligste steder, fx Tihlde, Tildeh eller Tildhe
Og med sådan et navn der vil det bare være endnu værre.
Jeg ville stave fornavnet Alexander... ligesom de fleste der skulle stave navnet ville tro det blev stavet 
Jeg kan så slet ikke lide navnet Sylvester/Cylvester, men skulle det ind synes jeg klart det skal staves lige ud af landevejen, altså Sylvester...
Af efternavn bryder jeg mig slet ikke om det der Grunzig... så det ville jeg undlade og så bruge Dinés i stedet for... men vil så sige, at lige med efternavn og mellemnavn er det ikke så vigtigt igen, da det for mig er vigtigere at der er en mening med det, fx at det betyder meget for den ene eller sådan noget...
Anmeld