hvilket navn er pænest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Wimmie

channie-g skriver:

han vil bare ikke blande dem på den måde, og så vil han ikke have cylvester

Hmmm... Jeg er som sagt heller ikke så meget for Cylvester, så dér vil jeg give ham ret, men jeg synes da at Grunzig og Dinés ser fedt ud sammen. Kan I ikke nå et kompromis der?

Hvad vil han foretrække hvis han selv kunne bestemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

channie-g

Wimmie skriver:

Hmmm... Jeg er som sagt heller ikke så meget for Cylvester, så dér vil jeg give ham ret, men jeg synes da at Grunzig og Dinés ser fedt ud sammen. Kan I ikke nå et kompromis der?

Hvad vil han foretrække hvis han selv kunne bestemme?

han fortrækker alexzander dinés men  det er ikke nok for mig synes ikke det er noget jeg kan vende mig til at han "kun" skal hedde... men vil bare så gerne have cylvester med i det for det skulle han ha hedet hvis jeg bestemte men eftersom det blevet en dreng havde vi en aftale om at mathias måtte bestemme fornavn...

Anmeld

12. december 2011

Wimmie

channie-g skriver:

han fortrækker alexzander dinés men  det er ikke nok for mig synes ikke det er noget jeg kan vende mig til at han "kun" skal hedde... men vil bare så gerne have cylvester med i det for det skulle han ha hedet hvis jeg bestemte men eftersom det blevet en dreng havde vi en aftale om at mathias måtte bestemme fornavn...

Hmmm... I må vel prøve at indgå et kompromis på én eller anden måde tænker jeg... eller trække lod 

Men kan godt se at det er svært når man rigtig gerne vil have et navn med - håber da I finder ud af det.

Anmeld

12. december 2011

channie-g

Wimmie skriver:

Hmmm... I må vel prøve at indgå et kompromis på én eller anden måde tænker jeg... eller trække lod 

Men kan godt se at det er svært når man rigtig gerne vil have et navn med - håber da I finder ud af det.

jaa det må vi lige prøve hehe... tak håber jeg også

Anmeld

12. december 2011

Sofia

Jeg synes du skal stave navnet anderledes, for din søns skyld. Stav det Alexander Sylvester. Ellers skal han stave sit navn for alt og alle og det bliver han træt af. Tror måske jeg synes det er to lange navne, så jeg ville nok vælge den sidste løsning, undlade Sylvester, og stave fornavnet Alexander!

Anmeld

12. december 2011

AnnaK89

Jeg synes både 1 og 2 er flotte Cylvester er super sødt

Og lige som en side-bemærkning - så synes jeg det er virkelig tarveligt, at folk ikke kan acceptere den måde du vælger at stave de navne på!

Virkelig dårlig stil 

Anmeld

12. december 2011

LeneKE

AnnaKJ skriver:

Og lige som en side-bemærkning - så synes jeg det er virkelig tarveligt, at folk ikke kan acceptere den måde du vælger at stave de navne på!

Virkelig dårlig stil 

Anmeld

12. december 2011

Lunae

min fyr og jeg kan ikke blive ening om hvad vores lille søn skal hedde, hvad synes i ???

alexzander cylvester grunzig

alexzander cylvester dinés

alexzander grunzig

alexzander dinés

er personligt selv til den første

jeg synes det første navn er pænest, men er ikke skide meget fan af de moderne stavemåder. Alexander er et smukt navn og kan nu også godt lide Sylvester. Dinez er ret fedt også. Det kan man vel også hedde til fornavn, ik?!

Jeg ville bare skrive

Alexander Sylvester Grunzig

Ellers

Alexander Dinez Grunzig.

Anmeld

12. december 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Wimmie skriver:

Uha, må indrømme at jeg slet ikke er til de alternative stavemåder med masser af z'er, x'er og c'er - den dreng kommer jo til at stave sit navn konstant.

Jeg ville uden tvivl stave det Alexander Sylvester - det andet er IMO kun for forældrenes skyld 

Og kan han ikke både få Grunzig og Dinés?

Anmeld

12. december 2011

Wimmie

Virkelig dårlig stil 

Ej come on... Vi bliver spurgt om vores mening - det handler da ikke om at "acceptere" noget da vi jo i bund og grund ingen medbestemmelse har ;-)

Undskyld mig, men den udtalelse var da mindst lige så tarvelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.