Ludvig og Julemanden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Bambii skriver:

Hehe nej, hende har vi ikke set noget til.. Men hun kommer nok, men tror måske at det kan være Elisabeth der kalder stygge tilbage fordi at den indemurede pige snakker med menneskene igen eller hun opdager at max gør der  

Uhhhh ja! Kan være hun snupper Max i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Bambii

Gittemor09 skriver:

ja, jeg har underligt nok studeret huen de sidste par dage... ikke noget jeg har tænkt over før du skrev før med huen...!!

så tror der er noget om det

det bliver super spændende

Ja, jeg har lagt mærke til det helt fra starten at hans hue var anderledes end andre huer + at han ikke tig huen af den dag han skulle på "date" med Julie Hehe.. 

Ja, det er vildt spændende, jeg ville gerne se de afsnit der har været indtil nu, så man kan se om der er nogle spor man har overset Hehe 

Anmeld

12. december 2011

Bambii

rikkeregnbue skriver:

Uhhhh ja! Kan være hun snupper Max i det

Ja, det kunne være sjovt Hehe..

Anmeld

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Bambii skriver:

Ja, jeg har lagt mærke til det helt fra starten at hans hue var anderledes end andre huer + at han ikke tig huen af den dag han skulle på "date" med Julie Hehe.. 

Ja, det er vildt spændende, jeg ville gerne se de afsnit der har været indtil nu, så man kan se om der er nogle spor man har overset Hehe 

Ja, jeg har også godt mistænkt huen lidt.. Specielt fordi han ALDRIG tager den af  Heller ikke da Rebekka gav ham en make over

Anmeld

12. december 2011

Bambii

rikkeregnbue skriver:

Ja, jeg har også godt mistænkt huen lidt.. Specielt fordi han ALDRIG tager den af  Heller ikke da Rebekka gav ham en make over

Nemlig

Anmeld

13. december 2011

Gittemor09

Bambii skriver:

ja, det kunne være sjovt at gense alle afsnittene igen... for er sikker på at man så kan finde nye spor

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

ja, det kunne være sjovt at gense alle afsnittene igen... for er sikker på at man så kan finde nye spor

Jeg har snydt! Jeg har allerede set afsnittet for i aften, hæhæhæ!

Anmeld

13. december 2011

Bambii

Gittemor09 skriver:

Ja, det tror jeg nemlig også Hehe.. 

Men glæder mig til at se afsnittet i aften

Anmeld

13. december 2011

Bambii

rikkeregnbue skriver:

Jeg har snydt! Jeg har allerede set afsnittet for i aften, hæhæhæ!

Man må ikke snyde

Men jeg havde desværre nok også gjort det hvis jeg havde min computer Hehe..

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Bambii skriver:

Man må ikke snyde

Men jeg havde desværre nok også gjort det hvis jeg havde min computer Hehe..

Hehe, jeg siger ingenting! Meeeeeeeeeeeeennn... Jeg glæder mig til i morgens afsnit! Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.