Ludvig og Julemanden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Isabella_mor

det bedste ved den julekalender er at der ikke er alle de forpulede sange med i hele tiden. (jeg har hvertfald ikke set et afsnit hvor de bryder ud i sang efter 3 minutter) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Bambii

rikkeregnbue skriver:

Hehe, jeg siger ingenting! Meeeeeeeeeeeeennn... Jeg glæder mig til i morgens afsnit! Haha

Nej, du må heller ikke sige noget

Men jeg vil så meget ønske at det kom nu! Kan slet ikke vente

Anmeld

13. december 2011

Bambii

isabellamor skriver:

det bedste ved den julekalender er at der ikke er alle de forpulede sange med i hele tiden. (jeg har hvertfald ikke set et afsnit hvor de bryder ud i sang efter 3 minutter) 

Det vil jeg give dig ret i det er så træls at de synger konstant.. Men det kan nu også være hyggeligt, hvis det ikke er konstant eller de samme hele tiden

Anmeld

13. december 2011

Gittemor09

Bambii skriver:

Ja, det tror jeg nemlig også Hehe.. 

Men glæder mig til at se afsnittet i aften

ja, det gør jeg også...

Anmeld

13. december 2011

Gittemor09

rikkeregnbue skriver:

Jeg har snydt! Jeg har allerede set afsnittet for i aften, hæhæhæ!

ej, din totalt snyder

du tysser bare vi kan diskutere det kl. 20,30

Anmeld

13. december 2011

Isabella_mor

Det vil jeg give dig ret i det er så træls at de synger konstant.. Men det kan nu også være hyggeligt, hvis det ikke er konstant eller de samme hele tiden

jeg syntes det er irriterende med de samme sange i hvert afsnit og flere sange i hvert afsnit,

lidt som i the julekalender hver dag kommer den der WAAAAY ITS HARD TO BE A NISSEMAAAAAND... den er sjov osv. men det er jo lige til at håve sig skaldet over at skulle følge med i en julekalender når det bare er en sang der gentages i hvert afsnit, at der ikke sker særlig meget ellers.. eller jo, det gør der jo, men min tålmodighed rækker ikke til at kunne følge med i en julekalender hvis der er alt for meget sang og gentagelser i.. 

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

ej, din totalt snyder

du tysser bare vi kan diskutere det kl. 20,30

Jeg holder helt mund... Og glæder mig til at vi kan diskutere i aften!

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Bambii skriver:

Nej, du må heller ikke sige noget

Men jeg vil så meget ønske at det kom nu! Kan slet ikke vente

Selvom jeg allerede har set det, så glæder jeg mig nu også til klokken 20!

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellamor skriver:

jeg syntes det er irriterende med de samme sange i hvert afsnit og flere sange i hvert afsnit,

lidt som i the julekalender hver dag kommer den der WAAAAY ITS HARD TO BE A NISSEMAAAAAND... den er sjov osv. men det er jo lige til at håve sig skaldet over at skulle følge med i en julekalender når det bare er en sang der gentages i hvert afsnit, at der ikke sker særlig meget ellers.. eller jo, det gør der jo, men min tålmodighed rækker ikke til at kunne følge med i en julekalender hvis der er alt for meget sang og gentagelser i.. 

Er SÅ enig!  Synes det er så træls i The Julekalender at det bare er det samme og det samme og det samme... Ser det KUN i protest mod kæresten! (Han er meget glad for sin xbox og spiller meget, så jo mere jeg kan forstyrre jo bedre )

Anmeld

13. december 2011

Isabella_mor

rikkeregnbue skriver:

Er SÅ enig!  Synes det er så træls i The Julekalender at det bare er det samme og det samme og det samme... Ser det KUN i protest mod kæresten! (Han er meget glad for sin xbox og spiller meget, så jo mere jeg kan forstyrre jo bedre )

haha det forstår jeg godt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.