Må lige høre jeres mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

Lullaby

Hvis man laver en aftale om familiehygge dagen efter så er det bare tough luck siger jeg bare. Så må han bare bide tænderne sammen. Det er ikke i orden ikke at overholde en aftale..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Mette.

nej det syntes jeg bestemt ikke har man en aftale så holder man den lover man en noget så holder man den og især når det gælder ens børn og ens mand/Kone/kæreste..

Det vil jeg på ingen måder accaptere men jeg er også en strigle på det punkt, der må fandme være en anden måde at hygge sig på end at drikke sig stang stiv og bruge hele dagen derefter på at komme sig med hovedet i toilettet...

Nu bliver jeg nok vildt upopulær, men det er sku heller ikke fedt for ungerne at se sine forældre sådan hverken dagen derpå eller dagen efter 

Jeg er meger enig med dig.  Men nu er jeg også typen som generelt synes det er super upassende at gå i byen når man har små børn, for derefter de skal se deres forældre sådan dagen efter, ligemeget om det er mor eller far.

Så til TS, jeg kan faktisk sagtens forstå du er skuffet og små sur, det ville jeg så absolut også være..

Anmeld

10. december 2011

Hougaard92

Anonym skriver:

Sagen er den at min mand var i byen i går med sine venner, hvilket jeg synes er helt fint.
Vi havde aftalt at han skulle komme tidligt hjem og ikke drikke for meget så dagen i dag ville blive ødelagt.

Han kommer så hjem kl. 3 i nat og er stang stiv. Inden da er jeg vågnet flere gange, fordi vi jo havde aftalt at han skulle være tidligt hjemme, så jeg var bekymret for der skulle være sket ham noget.
I dag er han så rigtig dårlig og selvfølgelig også træt. Han fik vækket vores datter i morges fordi han hele tiden skulle ud og kaste op, hvilket jo så resulterede i at jeg måtte stå op med hende.
Jeg spiser så morgenmad med vores datter og kan godt se at han ikke har tænkt sig at stå op forløbig. Så min datter og jeg køre en tur på legeplads.
Da vi kommet hjem ligger han så på sofaen og et helt kvæstet og der ligger han endnu.

Synes bare det er så dårlig stil og er virkelig sur på ham. Synes ikke han kan være det bekendt og havde glædet mig til vi skulle hygge alle 3 i dag.
Det er så her i kommer ind i billedet. Overragerer jeg?

Det blev en lidt lang smører.

Du overreagere bestemt ikke, den var godt nok ikke fået hos mig . !!!

En aftale er en aftale, og den overholder man . Jeg var blevet stiktosset

håber i finder ud af det.

Anmeld

10. december 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Det er netop det jeg mener.

Og synes på INGEN måde at du overreagere! Havde det været faren til min søn, (dengang vi var sammen) havde han fået hele turen. Og engang han kom halvfuld hjem, blev jeg simpelthen sååååå gal. At han kunne tillade sig det, når jeg sad og vented på ham, og han INGEN penge havde!

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Hvis man laver en aftale om familiehygge dagen efter så er det bare tough luck siger jeg bare. Så må han bare bide tænderne sammen. Det er ikke i orden ikke at overholde en aftale..

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Mette. skriver:

Jeg er meger enig med dig.  Men nu er jeg også typen som generelt synes det er super upassende at gå i byen når man har små børn, for derefter de skal se deres forældre sådan dagen efter, ligemeget om det er mor eller far.

Så til TS, jeg kan faktisk sagtens forstå du er skuffet og små sur, det ville jeg så absolut også være..

Ja, jeg synes også det er så meget for meget og at han så ikke undskylder eller noget gør mig bare endnu mere sur.

Anmeld

10. december 2011

Mette.

Anonym skriver:

Ja, jeg synes også det er så meget for meget og at han så ikke undskylder eller noget gør mig bare endnu mere sur.

Ja, det kan jeg godt forstå.

Du må nok sætte dig ned og forklare ham det stille og roligt, også måske ikke lige nu hvor man er lidt sur, min erfaring siger mig det oftest ender lidt galt så. Jeg håber i finder ud af det, og måske han godt selv er klar over den er gal, men det kan være svært at indrømme.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Mette. skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå.

Du må nok sætte dig ned og forklare ham det stille og roligt, også måske ikke lige nu hvor man er lidt sur, min erfaring siger mig det oftest ender lidt galt så. Jeg håber i finder ud af det, og måske han godt selv er klar over den er gal, men det kan være svært at indrømme.

Hvis ikke han siger noget må jeg jo bringe det på banen i morgen.

Anmeld

11. december 2011

4xGreve

Mette. skriver:

kunne ikke ha sagt det beder mig selv

Anmeld

11. december 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Hvis ikke han siger noget må jeg jo bringe det på banen i morgen.

jeg vil tag snakken med ham og jeg vil bestemt ikke lade ham vende det til at det er din skyld, for skylden er alene hans det er jo ikke dig der drak for meget eller puttet det i ham og aftalen havde han selv været med til at lave...

hold fast i at du har dit på det tørre her og lad ham ikke slippe så let...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.