Må lige høre jeres mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.270 visninger
49 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at min mand var i byen i går med sine venner, hvilket jeg synes er helt fint.
Vi havde aftalt at han skulle komme tidligt hjem og ikke drikke for meget så dagen i dag ville blive ødelagt.

Han kommer så hjem kl. 3 i nat og er stang stiv. Inden da er jeg vågnet flere gange, fordi vi jo havde aftalt at han skulle være tidligt hjemme, så jeg var bekymret for der skulle være sket ham noget.
I dag er han så rigtig dårlig og selvfølgelig også træt. Han fik vækket vores datter i morges fordi han hele tiden skulle ud og kaste op, hvilket jo så resulterede i at jeg måtte stå op med hende.
Jeg spiser så morgenmad med vores datter og kan godt se at han ikke har tænkt sig at stå op forløbig. Så min datter og jeg køre en tur på legeplads.
Da vi kommet hjem ligger han så på sofaen og et helt kvæstet og der ligger han endnu.

Synes bare det er så dårlig stil og er virkelig sur på ham. Synes ikke han kan være det bekendt og havde glædet mig til vi skulle hygge alle 3 i dag.
Det er så her i kommer ind i billedet. Overragerer jeg?

Det blev en lidt lang smører.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

EKBJ

Anonym skriver:

Sagen er den at min mand var i byen i går med sine venner, hvilket jeg synes er helt fint.
Vi havde aftalt at han skulle komme tidligt hjem og ikke drikke for meget så dagen i dag ville blive ødelagt.

Han kommer så hjem kl. 3 i nat og er stang stiv. Inden da er jeg vågnet flere gange, fordi vi jo havde aftalt at han skulle være tidligt hjemme, så jeg var bekymret for der skulle være sket ham noget.
I dag er han så rigtig dårlig og selvfølgelig også træt. Han fik vækket vores datter i morges fordi han hele tiden skulle ud og kaste op, hvilket jo så resulterede i at jeg måtte stå op med hende.
Jeg spiser så morgenmad med vores datter og kan godt se at han ikke har tænkt sig at stå op forløbig. Så min datter og jeg køre en tur på legeplads.
Da vi kommet hjem ligger han så på sofaen og et helt kvæstet og der ligger han endnu.

Synes bare det er så dårlig stil og er virkelig sur på ham. Synes ikke han kan være det bekendt og havde glædet mig til vi skulle hygge alle 3 i dag.

Jeg synes ikke du overreagere. Ville selv blive skuffet og vildt irriteret!! :/:/. 

Håber du hygger dig med din datter i det mindste 

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Jeg synes ikke du overreagere. Ville selv blive skuffet og vildt irriteret!! :/:/. 

Håber du hygger dig med din datter i det mindste 

Godt så, så kan jeg godt tillade mig at skælde ud når han engang vågner.

Det gør jeg. Vi havde en hyggelig tur på legepladsen. Nu har hun lige sovet 2 timer så tror vi cykler en tur.

Anmeld

10. december 2011

EKBJ

Anonym skriver:

Godt så, så kan jeg godt tillade mig at skælde ud når han engang vågner.

Det gør jeg. Vi havde en hyggelig tur på legepladsen. Nu har hun lige sovet 2 timer så tror vi cykler en tur.

Det lyder hyggeligt!

- ville godt nok blive skuffet hvis min kæreste drak sig stang stiv når han havde lovet han ville hygge med mig og bebse dagen efter. :/:/

Ville i hvert fald lige fortælle ham hvordan jeg har det.. og at jeg virkelig ikke synes han kunne være det bekendt!!  

Anmeld

10. december 2011

2721

Hvis i havde en aftale syntes jeg det er rigtig dårlig stil
Min kæreste er også ret slem til det med ikke at holde aftalen, men surt så må han jo bare bide tømmmermændene i sig.

Anmeld

10. december 2011

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg synes faktisk du overreagerer.

Selvfølgelig skulle han aldrig ha lovet kun at drikke lidt og komme tidligt hjem. Men for pokker da, han har vel også brug for at komme lidt hjemmefra.

Carina

Anmeld

10. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ville blive lige så irriteret

Anmeld

10. december 2011

Zeus

Hvorfor havde i ikke planlagt at hygge imorgen, i stedet for dagen efter en bytur?

Anmeld

10. december 2011

enrigtigfar?

Zeus skriver:

Hvorfor havde i ikke planlagt at hygge imorgen, i stedet for dagen efter en bytur?

Det tænkte jeg også, men han havde jo LOVET at komme tidlig hjem...

Anmeld

10. december 2011

Zeus

enrigtigfar? skriver:

Det tænkte jeg også, men han havde jo LOVET at komme tidlig hjem...

Jeg forstår godt at man kan blive små sur, hvis partneren ikke overholder en aftale, men men men men men...

Jeg havde ikke lavet alle mulige hyggeaftaler/planer dagen efter min kæreste skulle i byen. Så havde jeg nok ventet til dagen efter igen. Hvis det er noget der sker gang på gang, så er det noget andet, men hvis det kun er et par gange om året, og han ellers normalt er en god far, så lad dog manden..

Men altså, det er jo bare hvad jeg ville gøre herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.