Må lige høre jeres mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Sagen er den at min mand var i byen i går med sine venner, hvilket jeg synes er helt fint.
Vi havde aftalt at han skulle komme tidligt hjem og ikke drikke for meget så dagen i dag ville blive ødelagt.

Han kommer så hjem kl. 3 i nat og er stang stiv. Inden da er jeg vågnet flere gange, fordi vi jo havde aftalt at han skulle være tidligt hjemme, så jeg var bekymret for der skulle være sket ham noget.
I dag er han så rigtig dårlig og selvfølgelig også træt. Han fik vækket vores datter i morges fordi han hele tiden skulle ud og kaste op, hvilket jo så resulterede i at jeg måtte stå op med hende.
Jeg spiser så morgenmad med vores datter og kan godt se at han ikke har tænkt sig at stå op forløbig. Så min datter og jeg køre en tur på legeplads.
Da vi kommet hjem ligger han så på sofaen og et helt kvæstet og der ligger han endnu.

Synes bare det er så dårlig stil og er virkelig sur på ham. Synes ikke han kan være det bekendt og havde glædet mig til vi skulle hygge alle 3 i dag.
Det er så her i kommer ind i billedet. Overragerer jeg?

Det blev en lidt lang smører.

nej det syntes jeg bestemt ikke har man en aftale så holder man den lover man en noget så holder man den og især når det gælder ens børn og ens mand/Kone/kæreste..

Det vil jeg på ingen måder accaptere men jeg er også en strigle på det punkt, der må fandme være en anden måde at hygge sig på end at drikke sig stang stiv og bruge hele dagen derefter på at komme sig med hovedet i toilettet...

Nu bliver jeg nok vildt upopulær, men det er sku heller ikke fedt for ungerne at se sine forældre sådan hverken dagen derpå eller dagen efter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

MortilCilas

Jeg var godt nok blevet gal og ikke mindst SKUFFET! Tænk at lave en aftale, og han så bryder alle "regler" inde for den!

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

nej det syntes jeg bestemt ikke har man en aftale så holder man den lover man en noget så holder man den og især når det gælder ens børn og ens mand/Kone/kæreste..

Det vil jeg på ingen måder accaptere men jeg er også en strigle på det punkt, der må fandme være en anden måde at hygge sig på end at drikke sig stang stiv og bruge hele dagen derefter på at komme sig med hovedet i toilettet...

Nu bliver jeg nok vildt upopulær, men det er sku heller ikke fedt for ungerne at se sine forældre sådan hverken dagen derpå eller dagen efter 

Lige præcis. Jeg kan overhovedet heller ikke se det fede i at være så fuld. Og det er da mega ærgeligt at spilde en hel lørdag sammen med familien på at lægge og kaste op. Men hver sin mening om det.
Jeg er bare skuffet. Vores datter er heldigvis ikke så gammel så hun lige forstår hvad det er far har gang i.

Anmeld

10. december 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Lige præcis. Jeg kan overhovedet heller ikke se det fede i at være så fuld. Og det er da mega ærgeligt at spilde en hel lørdag sammen med familien på at lægge og kaste op. Men hver sin mening om det.
Jeg er bare skuffet. Vores datter er heldigvis ikke så gammel så hun lige forstår hvad det er far har gang i.

præcis, men unset hvor gammel hun er og om hun forstår det er det efter min mening bare ikke okay og da slet ikke hvis man har lavet andre aftaler.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg var godt nok blevet gal og ikke mindst SKUFFET! Tænk at lave en aftale, og han så bryder alle "regler" inde for den!

Det er netop det jeg mener.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

præcis, men unset hvor gammel hun er og om hun forstår det er det efter min mening bare ikke okay og da slet ikke hvis man har lavet andre aftaler.

Nej, det er fuldstændig rigtigt. Men det hjælper lidt at hun ikke er gammel nok til at vide at vi alle skulle hygge og det så bare blev mor datter hygge, så hun ikke blev skuffet.

Anmeld

10. december 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Nej, det er fuldstændig rigtigt. Men det hjælper lidt at hun ikke er gammel nok til at vide at vi alle skulle hygge og det så bare blev mor datter hygge, så hun ikke blev skuffet.

ja det er jo det...

Har i fået snakket sammen eller?

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

ja det er jo det...

Har i fået snakket sammen eller?

Nej, det har vi desværre ikke. Jeg vil ikke bringe det på banen. Det må altså være ham der siger undskyld. Han må da ligesom kunne fornemme at jeg er sur også må han da lige undskylde. Men det ved jeg bare han ikke gør. Han får det altid vendt til at det er mig der er noget galt med.

Anmeld

10. december 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den var godt nok ikke gået her.

Han ville simpelhent få at vide,at det havde han gjort 3 gange,nemlig første - sidste og eneste,og næste gang ville han få en fyre seddel.

I min verden er det uacceptabelt,at drikke så meget,at man ikke kan fungere normalt dagen efter,hvis ens børn er hjemme.

Og den der med mænd er mænd,må jeg havde lov at brække mig,så dan en omgang pladder,for at retfærdigegøre at de opførere sig som så teenage drenge,rigtige mænd teer sig sgu ikke sådan.

En aftale er en aftale,og den overholder mig Basta..

Anmeld

10. december 2011

klmf

Det ville jeg ikke blive sur over. Når man sidder i festligt lag, stenmingen er i top og man allerede har fået lidt at drikke, så ryger der nemt lidt mere ned og så tager den ene time den næste. Jeg plejer at lave tømmermændsvenlig mad og så hygger vi en anden dag Tjenesten gengældes jo så selvfølgelig når jeg har været afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.