Må lige høre jeres mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Jeg forstår godt at man kan blive små sur, hvis partneren ikke overholder en aftale, men men men men men...

Jeg havde ikke lavet alle mulige hyggeaftaler/planer dagen efter min kæreste skulle i byen. Så havde jeg nok ventet til dagen efter igen. Hvis det er noget der sker gang på gang, så er det noget andet, men hvis det kun er et par gange om året, og han ellers normalt er en god far, så lad dog manden..

Men altså, det er jo bare hvad jeg ville gøre herhjemme

Vi hav planlagt hygge dag inden hans bytur blev arrangeret, fordi det er så længe siden det bare har været os 3.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Anonym trådstarter

DinNabo skriver:

Enig. Jeg tænker også lidt, at det nogen gange er nemmere at bede om tilgivelse end om lov

Til TS: Har han selv sagt at han ikke ville drikke, eller har du bedt ham om det? Hvis han 100% selv har foreslået en hyggedag og sagt at han ikke ville drikke. OK så kan du måske godt surmule lidt. Men hvis du har bedt ham om det, så må jeg indrømme, at jeg godt forstår ham.

Noget andet er hvis det er noget han gør hver anden weekend, og du altid selv står med barnet. Så forstår jeg dig godt 

Han bytur er kommet efter vi har aftalt at vi skulle hygge og han sagde at han sagten kunne begge dele og vi enige om at hvis han ikke drak sig stang stiv og ikke tog så sent hjem, så gik det nok.
Ellers kunne vi jo ha lavet vores hyggedag om, men det ville han ikke.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

synes personlig ikke det er godt at lave en sådan aftale med hverken en kvinde eller mand...

for tit og mange gange kan den bare ikke blive overholdt fordi man hygger sig, og så skal man straffes dagen efter..!!

men ville nu heller ikke lave en aftale med kæresten dagen efter han har været til julefrokost, for ikke ret mange har energi til det... om de så har drukket meget eller lidt...!! man bliver træt på en hel anden måde...

Det er jeg helt enig i, men det var jo ham selv der sagde at han sagtens kunne begge ting og byturen kom efter vi havde aftalt hyggedag.

Slvfølgelig skal man ha lov til at tage i byen hver for sig og hygge med sine venner, men så skal man bare ikke sige at man kan noget dagen efter.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Frk.Jensen. skriver:

Selvfølelig skal han have lov til at være sammen med drengen, og selv bestemme hvornår han vil hjem - om han er fuld eller ej. Jeg synes ikke kl 3. er sent .  

Nogen gang skal mænd, have lov til at være mænd for en aften. Og sådanne er mænd nogle gange

Ja, selvfølgelig skal de da det, men så skal man sige at man ikke kan overholde en aftale og så er det også fint. Men har man en aftale må man også holde den og hvis ikke så kunne man lige smide en SMS i løbet af aften.
Han bliver jo også bekymret hvis jeg har sagt et tidspunkt jeg er hjemme på også ikke kommer hjem før senere.

Anmeld

10. december 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Det er jeg helt enig i, men det var jo ham selv der sagde at han sagtens kunne begge ting og byturen kom efter vi havde aftalt hyggedag.

Slvfølgelig skal man ha lov til at tage i byen hver for sig og hygge med sine venner, men så skal man bare ikke sige at man kan noget dagen efter.

nej, selvfølgelig ikke.. det var heller ikke for at sige dig imod eller holde med nogen overhovedet..!!

kan godt forstå du bliver skuffet når i har lavet en aftale....

Anmeld

10. december 2011

1990h

syntes også du overreager lidt..

ja det øv og surt at han ligger og er kvæstet og brækker sig osv.

men når jeg siger tidligt her hjemme til kæresten så plejer kl,3 at være fint nok..bliver først irriteret og skælder ud hvis klokken bliver 5-6 stykker..

så må i hygge i morgen hvis i har mulighed for dette

Anmeld

10. december 2011

Bassemor<3

jeg ville nok ikke begynde den helt store omgang skældud, jeg ville bare ignerer ham total, bare lade ham være og hygge min mit barn. Og siger han så noget omkring det ja så siger du bare at du er skide skuffet og håber han holder hvad han lover næste gang !

Anmeld

10. december 2011

sandorff

Anonym skriver:

Sagen er den at min mand var i byen i går med sine venner, hvilket jeg synes er helt fint.
Vi havde aftalt at han skulle komme tidligt hjem og ikke drikke for meget så dagen i dag ville blive ødelagt.

Han kommer så hjem kl. 3 i nat og er stang stiv. Inden da er jeg vågnet flere gange, fordi vi jo havde aftalt at han skulle være tidligt hjemme, så jeg var bekymret for der skulle være sket ham noget.
I dag er han så rigtig dårlig og selvfølgelig også træt. Han fik vækket vores datter i morges fordi han hele tiden skulle ud og kaste op, hvilket jo så resulterede i at jeg måtte stå op med hende.
Jeg spiser så morgenmad med vores datter og kan godt se at han ikke har tænkt sig at stå op forløbig. Så min datter og jeg køre en tur på legeplads.
Da vi kommet hjem ligger han så på sofaen og et helt kvæstet og der ligger han endnu.

Synes bare det er så dårlig stil og er virkelig sur på ham. Synes ikke han kan være det bekendt og havde glædet mig til vi skulle hygge alle 3 i dag.
Det er så her i kommer ind i billedet. Overragerer jeg?

Det blev en lidt lang smører.

åh herregud! "giv" ham dog lov til at drikke sig i hegnet ved en julefrokost og lad ham være syg dagen efter... det er da også dumt at lave planer dagen efter en julefrokost.
nu får jeg sikert hug af mange, men lad være med at gå i så små sko, lad ham hygge sig, hyg dig med barnet istedet og vær glad for han er forstående overfor dig når du skal til julefrokost, ud og være lallende-stiv og være syg dagen efter.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

jeg ville nok ikke begynde den helt store omgang skældud, jeg ville bare ignerer ham total, bare lade ham være og hygge min mit barn. Og siger han så noget omkring det ja så siger du bare at du er skide skuffet og håber han holder hvad han lover næste gang !

Det har jeg faktisk også bare gjort. Min datter og jeg har hygget i dag, så det har været fint nok.

Når han har spurgt om noget, har jeg bare svaret kort. Han har overhovedet ikke sagt noget om det i går.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

åh herregud! "giv" ham dog lov til at drikke sig i hegnet ved en julefrokost og lad ham være syg dagen efter... det er da også dumt at lave planer dagen efter en julefrokost.
nu får jeg sikert hug af mange, men lad være med at gå i så små sko, lad ham hygge sig, hyg dig med barnet istedet og vær glad for han er forstående overfor dig når du skal til julefrokost, ud og være lallende-stiv og være syg dagen efter.

Han har jo selv været med til at lave en aftale og når jeg har spurgt om vi skulle droppe det i dag, har han sagt nej at det kunne han sagtens klare.
Han må skam gerne hygge sig for min skyld og være så fuld som han vil, hvis bare han så havde sagt det var det han ville.

Jeg skal så ikke til julefrokost og bryder mig ikke om at drikke mig fra sans og samling, men andre skal være velkommene til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.