Anonym skriver:
Sagen er den at min mand var i byen i går med sine venner, hvilket jeg synes er helt fint.
Vi havde aftalt at han skulle komme tidligt hjem og ikke drikke for meget så dagen i dag ville blive ødelagt.
Han kommer så hjem kl. 3 i nat og er stang stiv. Inden da er jeg vågnet flere gange, fordi vi jo havde aftalt at han skulle være tidligt hjemme, så jeg var bekymret for der skulle være sket ham noget.
I dag er han så rigtig dårlig og selvfølgelig også træt. Han fik vækket vores datter i morges fordi han hele tiden skulle ud og kaste op, hvilket jo så resulterede i at jeg måtte stå op med hende.
Jeg spiser så morgenmad med vores datter og kan godt se at han ikke har tænkt sig at stå op forløbig. Så min datter og jeg køre en tur på legeplads.
Da vi kommet hjem ligger han så på sofaen og et helt kvæstet og der ligger han endnu.
Synes bare det er så dårlig stil og er virkelig sur på ham. Synes ikke han kan være det bekendt og havde glædet mig til vi skulle hygge alle 3 i dag.
Det er så her i kommer ind i billedet. Overragerer jeg?
Det blev en lidt lang smører.
Jeg kan godt forstå, at du er skuffet, siden du havde en forventning om, at din mand skulle være frisk til i dag.
Problemer er for mig at se, at I aftalte, at han ikke skulle drikke for meget og komme tidligt hjem. Jeg ved godt selv, hvor svært det er at forlade en fest, når hyggen er på sit højeste.
Mit råd er at lade være med at aftale sådan noget, hvis han ind imellem skal ud at feste. Til gengæld kan I aftale, at han skal sove på sofaen eller en madras i stuen, når han kommer hjem fra en druktur, så han ikke vækker jeres datter.
Anmeld