Må lige høre jeres mening...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

DinNabo

Zeus skriver:

Jeg forstår godt at man kan blive små sur, hvis partneren ikke overholder en aftale, men men men men men...

Jeg havde ikke lavet alle mulige hyggeaftaler/planer dagen efter min kæreste skulle i byen. Så havde jeg nok ventet til dagen efter igen. Hvis det er noget der sker gang på gang, så er det noget andet, men hvis det kun er et par gange om året, og han ellers normalt er en god far, så lad dog manden..

Men altså, det er jo bare hvad jeg ville gøre herhjemme

Enig. Jeg tænker også lidt, at det nogen gange er nemmere at bede om tilgivelse end om lov

Til TS: Har han selv sagt at han ikke ville drikke, eller har du bedt ham om det? Hvis han 100% selv har foreslået en hyggedag og sagt at han ikke ville drikke. OK så kan du måske godt surmule lidt. Men hvis du har bedt ham om det, så må jeg indrømme, at jeg godt forstår ham.

Noget andet er hvis det er noget han gør hver anden weekend, og du altid selv står med barnet. Så forstår jeg dig godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Sagen er den at min mand var i byen i går med sine venner, hvilket jeg synes er helt fint.
Vi havde aftalt at han skulle komme tidligt hjem og ikke drikke for meget så dagen i dag ville blive ødelagt.

Han kommer så hjem kl. 3 i nat og er stang stiv. Inden da er jeg vågnet flere gange, fordi vi jo havde aftalt at han skulle være tidligt hjemme, så jeg var bekymret for der skulle være sket ham noget.
I dag er han så rigtig dårlig og selvfølgelig også træt. Han fik vækket vores datter i morges fordi han hele tiden skulle ud og kaste op, hvilket jo så resulterede i at jeg måtte stå op med hende.
Jeg spiser så morgenmad med vores datter og kan godt se at han ikke har tænkt sig at stå op forløbig. Så min datter og jeg køre en tur på legeplads.
Da vi kommet hjem ligger han så på sofaen og et helt kvæstet og der ligger han endnu.

Synes bare det er så dårlig stil og er virkelig sur på ham. Synes ikke han kan være det bekendt og havde glædet mig til vi skulle hygge alle 3 i dag.
Det er så her i kommer ind i billedet. Overragerer jeg?

Det blev en lidt lang smører.

synes personlig ikke det er godt at lave en sådan aftale med hverken en kvinde eller mand...

for tit og mange gange kan den bare ikke blive overholdt fordi man hygger sig, og så skal man straffes dagen efter..!!

men ville nu heller ikke lave en aftale med kæresten dagen efter han har været til julefrokost, for ikke ret mange har energi til det... om de så har drukket meget eller lidt...!! man bliver træt på en hel anden måde...

Anmeld

10. december 2011

Zeus

DinNabo skriver:

Enig. Jeg tænker også lidt, at det nogen gange er nemmere at bede om tilgivelse end om lov

Til TS: Har han selv sagt at han ikke ville drikke, eller har du bedt ham om det? Hvis han 100% selv har foreslået en hyggedag og sagt at han ikke ville drikke. OK så kan du måske godt surmule lidt. Men hvis du har bedt ham om det, så må jeg indrømme, at jeg godt forstår ham.

Noget andet er hvis det er noget han gør hver anden weekend, og du altid selv står med barnet. Så forstår jeg dig godt 

Og, hvis det kun er noget der sker en sjælden gang, så synes jeg slet ikke der burde være en aftale a la "Du må ikke drikke for meget (have det for sjovt), for du skal være frisk og klar kl.06 i morgen tidlig."

Der er i min verden en stor forskel på, om det er noget der sker tit, eller om det er nogen der sker sjældent.. Er det tit, så er det et problem, er det sjældent, så fred være med det..

Anmeld

10. december 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Sagen er den at min mand var i byen i går med sine venner, hvilket jeg synes er helt fint.
Vi havde aftalt at han skulle komme tidligt hjem og ikke drikke for meget så dagen i dag ville blive ødelagt.

Han kommer så hjem kl. 3 i nat og er stang stiv. Inden da er jeg vågnet flere gange, fordi vi jo havde aftalt at han skulle være tidligt hjemme, så jeg var bekymret for der skulle være sket ham noget.
I dag er han så rigtig dårlig og selvfølgelig også træt. Han fik vækket vores datter i morges fordi han hele tiden skulle ud og kaste op, hvilket jo så resulterede i at jeg måtte stå op med hende.
Jeg spiser så morgenmad med vores datter og kan godt se at han ikke har tænkt sig at stå op forløbig. Så min datter og jeg køre en tur på legeplads.
Da vi kommet hjem ligger han så på sofaen og et helt kvæstet og der ligger han endnu.

Synes bare det er så dårlig stil og er virkelig sur på ham. Synes ikke han kan være det bekendt og havde glædet mig til vi skulle hygge alle 3 i dag.
Det er så her i kommer ind i billedet. Overragerer jeg?

Det blev en lidt lang smører.

Jeg kan godt forstå, at du er skuffet, siden du havde en forventning om, at din mand skulle være frisk til i dag.

Problemer er for mig at se, at I aftalte, at han ikke skulle drikke for meget og komme tidligt hjem. Jeg ved godt selv, hvor svært det er at forlade en fest, når hyggen er på sit højeste.

Mit råd er at lade være med at aftale sådan noget, hvis han ind imellem skal ud at feste. Til gengæld kan I aftale, at han skal sove på sofaen eller en madras i stuen, når han kommer hjem fra en druktur, så han ikke vækker jeres datter.

Anmeld

10. december 2011

Lone Jakobsen

min mand gjorde noget lign. for nyligt. og det var hans søns fødselsdag dagen efter.

må indrømme at jeg blev lidt skuffet, da hans fravær var meget mærkbart, men for ham er det vitterligt kun noget han gør 1 enkelt gang om året, så jeg ser ingen grund til at hidse mig op.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Det lyder hyggeligt!

- ville godt nok blive skuffet hvis min kæreste drak sig stang stiv når han havde lovet han ville hygge med mig og bebse dagen efter. :/:/

Ville i hvert fald lige fortælle ham hvordan jeg har det.. og at jeg virkelig ikke synes han kunne være det bekendt!!  

Ja, jeg er også mega skuffet over ham også fordi det kun er weekenderne vi kan nå at lave noget sammen alle sammen.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Hvis i havde en aftale syntes jeg det er rigtig dårlig stil
Min kæreste er også ret slem til det med ikke at holde aftalen, men surt så må han jo bare bide tømmmermændene i sig.

Det havde vi ellers ville jeg jo heller ikke blive sur for selvfølgelig skal han ha lov til at hygge sig og tage i byen.

Men synes bare det er så unfair også over for vores datter og tarveligt at han bare sover halvdelen af dagen væk og så kan jeg bare tage mig af hende.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg synes faktisk du overreagerer.

Selvfølgelig skulle han aldrig ha lovet kun at drikke lidt og komme tidligt hjem. Men for pokker da, han har vel også brug for at komme lidt hjemmefra.

Carina

Ja, selvfølgelig skal han ha lov at hygge sig, men så kunne han ha sendt en SMS at det lige blev lidt senere end beregnet og så havde det også været ok. Men man bliver jo lidt bekymret når man vågner midt om natten og han endnu ikke er kommet hjem.

Og når man har et barn kan man altså ikke bare sove hele dagen væk.

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Hvorfor havde i ikke planlagt at hygge imorgen, i stedet for dagen efter en bytur?

Fordi vi har en aftale i morgen med nogen og derfor ikke bare kan hygge alene der. Så kunne han ha meldt ud at han gerne ville feste igennem og vi så kunne ha hygget en anden dag. Men han kunne sagtens begge dele sagde han.

Anmeld

10. december 2011

Frk.Nissen

Selvfølelig skal han have lov til at være sammen med drengen, og selv bestemme hvornår han vil hjem - om han er fuld eller ej. Jeg synes ikke kl 3. er sent .  

Nogen gang skal mænd, have lov til at være mænd for en aften. Og sådanne er mænd nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.