Må man godt bande og svovle samt være sur???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Miss T

EinahpetS skriver:

Hvor er det altså bare ringe

Gjorde du noget ved det?

Syntes du man kan sende en klage 8 år efter?

Det er jo først inde for de sidste 3 år jeg har haft "gener" - altså ikke alt direkte i foden, men i lænd og hoved som MULIGVIS kan være forårsaget af foden fordi den er skæv, som så giver forkert holdning og dårligere balance

Men igen, ved jo ikke om foden har noget med det at gøre - det er bare kommet EFTER den brækkede (dog som sagt først 5 år efter).

Og sidder f.eks. nu og er "øm" (altså knoglen gør ikke ondt hvis man rører eller noget, men føles lidt som dunken dernede. Kan ikke rigtig forklare det)!

Kan du ikke få din egen læge til at sende dig til en specialæge ortopædkirurg mhp. udredning? og så evt. tage den igennem forsikringen? Jeg tror desværre ikke (eller ved) at det ikke hjælper noget at klage til sygehuset.

Mit er også mange år siden, nok 20 år siden, jeg gjorde ikke noget. Kan huske, at min far sagde så gå dog den er jo ikke brækket! Fedt nok, når nu den var brækket og jeg havde mega smerter.

Jeg tror helt klart at jeg ville få lave en attest og så melde det til forsikringen, hvis du har varige meen osv. har du evt. mulighed for at få udbetalt en erstatning, men jeg kan desværre ikke huske, hvor mange år der må gå, gener kan jo godt komme langt senere end forventet, så prøv og evt. ring til dit forsikringsselskab og hør, hvad du skal stille op. Bare en ide. lad være med at spilde kostbar tid på klager så mange år tilbage, så hellere fokuser på her og nu og hvad du kan gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Mille83

EinahpetS skriver:

Tak for kommentarer og svar

Var da så lidt...

Anmeld

11. december 2011

Muffin_girl

EinahpetS skriver:

OG havde da endda et billed hvorpå han kunne se der var en flig der var slået af - så burde han da vide at det ikke er en gammel skade når jeg aldrig var kommet til skade før det!?

Nej det er sku også bare for dårligt !!!

Anmeld

11. december 2011

Steph_Laurits

Miss T skriver:

Kan du ikke få din egen læge til at sende dig til en specialæge ortopædkirurg mhp. udredning? og så evt. tage den igennem forsikringen? Jeg tror desværre ikke (eller ved) at det ikke hjælper noget at klage til sygehuset.

Mit er også mange år siden, nok 20 år siden, jeg gjorde ikke noget. Kan huske, at min far sagde så gå dog den er jo ikke brækket! Fedt nok, når nu den var brækket og jeg havde mega smerter.

Jeg tror helt klart at jeg ville få lave en attest og så melde det til forsikringen, hvis du har varige meen osv. har du evt. mulighed for at få udbetalt en erstatning, men jeg kan desværre ikke huske, hvor mange år der må gå, gener kan jo godt komme langt senere end forventet, så prøv og evt. ring til dit forsikringsselskab og hør, hvad du skal stille op. Bare en ide. lad være med at spilde kostbar tid på klager så mange år tilbage, så hellere fokuser på her og nu og hvad du kan gøre.

Ja kunne jeg også prøve.

Men tror nu alligevel jeg prøver at sende den - koster mig jo kun et frimærke, kan jo altid bare få en afvisning hvis det er

Anmeld

11. december 2011

Miss T

EinahpetS skriver:

Ja kunne jeg også prøve.

Men tror nu alligevel jeg prøver at sende den - koster mig jo kun et frimærke, kan jo altid bare få en afvisning hvis det er

Der vil da ikke ske noget ved det, problemet er bare, at den læge der behandlede dig højest sandsynligt ikke er på hospitalet længere Men prøv, de skal jo sende svar retur.. Og som sagt kontakt forsikringen, det skader jo ikke at prøve alle muligheder.

Anmeld

11. december 2011

Steph_Laurits

Miss T skriver:

Der vil da ikke ske noget ved det, problemet er bare, at den læge der behandlede dig højest sandsynligt ikke er på hospitalet længere Men prøv, de skal jo sende svar retur.. Og som sagt kontakt forsikringen, det skader jo ikke at prøve alle muligheder.

Har allerførst lige kontaktet min læge ang. mulighed for at se notater fra konsultationen hos lægen dengang. Og vil så derefter undersøge videre.

Forsyntes ikke det er ok!

Men vil da helt klart have dine forslag i baghovedet  Tak

Anmeld

13. december 2011

Bshizzle

EinahpetS skriver:

Ej hvor ærgeligt

Hvad har du fået piskesmæld fra? Bilulykke?
Længe du har haft det?

Nej har kun prøve fys og akupunktur. Gik hos en neurolog og kom i MR-scanner

Ja Biluheld i 2008...

Okay.. Ja, og det som er pisse træls er at man aner ikke om smerterne en dag forsvinder..
Ved mig lindrede alle de behandlinger bare 1 time eller mindre.. og så kom de igen.
( Jeg fik betalt mine udgifter det første 1½ år, hvor efter de mente de ikke ville betale mere da de KUN lindre mine smerter men ikke ville blive bedre/hjælpe på lang sigt..ØHM...EHM...!!!! ).

Anmeld

13. december 2011

Steph_Laurits

Bshizzle skriver:

Ja Biluheld i 2008...

Okay.. Ja, og det som er pisse træls er at man aner ikke om smerterne en dag forsvinder..
Ved mig lindrede alle de behandlinger bare 1 time eller mindre.. og så kom de igen.
( Jeg fik betalt mine udgifter det første 1½ år, hvor efter de mente de ikke ville betale mere da de KUN lindre mine smerter men ikke ville blive bedre/hjælpe på lang sigt..ØHM...EHM...!!!! ).

Ej hvor træls (hvis det ord da er nok)!!!

Anmeld

13. december 2011

Miss T

EinahpetS skriver:

Har allerførst lige kontaktet min læge ang. mulighed for at se notater fra konsultationen hos lægen dengang. Og vil så derefter undersøge videre.

Forsyntes ikke det er ok!

Men vil da helt klart have dine forslag i baghovedet  Tak

Du kan altid ringe til skadestuen du var på og få journalen sendt med posten, du har aktindsigt så det er ingen problem

Anmeld

13. december 2011

Steph_Laurits

Miss T skriver:

Du kan altid ringe til skadestuen du var på og få journalen sendt med posten, du har aktindsigt så det er ingen problem

Lægen jeg havde dengang har sendt den til mig

Men kan jo ikke fatte en brik af deres fancy latiner-læge sprog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.