EinahpetS skriver:
Hvor er det altså bare ringe 
Gjorde du noget ved det?
Syntes du man kan sende en klage 8 år efter?
Det er jo først inde for de sidste 3 år jeg har haft "gener" - altså ikke alt direkte i foden, men i lænd og hoved som MULIGVIS kan være forårsaget af foden fordi den er skæv, som så giver forkert holdning og dårligere balance 
Men igen, ved jo ikke om foden har noget med det at gøre - det er bare kommet EFTER den brækkede (dog som sagt først 5 år efter).
Og sidder f.eks. nu og er "øm" (altså knoglen gør ikke ondt hvis man rører eller noget, men føles lidt som dunken dernede. Kan ikke rigtig forklare det)!
Kan du ikke få din egen læge til at sende dig til en specialæge ortopædkirurg mhp. udredning? og så evt. tage den igennem forsikringen? Jeg tror desværre ikke (eller ved) at det ikke hjælper noget at klage til sygehuset.
Mit er også mange år siden, nok 20 år siden, jeg gjorde ikke noget. Kan huske, at min far sagde så gå dog den er jo ikke brækket! Fedt nok, når nu den var brækket og jeg havde mega smerter.
Jeg tror helt klart at jeg ville få lave en attest og så melde det til forsikringen, hvis du har varige meen osv. har du evt. mulighed for at få udbetalt en erstatning, men jeg kan desværre ikke huske, hvor mange år der må gå, gener kan jo godt komme langt senere end forventet, så prøv og evt. ring til dit forsikringsselskab og hør, hvad du skal stille op. Bare en ide. lad være med at spilde kostbar tid på klager så mange år tilbage, så hellere fokuser på her og nu og hvad du kan gøre.
Anmeld