Miss T skriver:
Jeg har desværre selv været udsat for det samme. I en sommerferie var vi i Fårup Sommerland, hvor jeg faldt ned af en kuppel og vred rundt. På grund af sommerferien kørte vi til en eller anden by og på skadestuen og der fik jeg diagnosen en hyppig forstuvning, de tog ikke engang røntgenbilleder og jeg kunne ikke gå i måneder.
et par år efter bliver jeg stemplet i en fodboldkamp og kommer på skadestuen, hvor de kan se, at den tidligere har været brækket samme sted, da der sad gammelt blod i knoglen. så ja kender til din situation!!! og min fod knirker i dag, jeg har heldigvis ikke haft problemer udover det.
Men nu er det sådan at jeg har arbejdet på en skadestue efterfølgende i 6 år og hvis der tages røngenbilleder gennemgår de dem på konference, hvorefter der bliver ringet til pt. hvis skaden er fraktur. Da lægerne på skadestuerne i landet for det meste er reservelæge (under uddannelse) så kan de ikke altid være sikre, men skal tilkalde en bagvagt hvis de er. Så ja man kan sige, at vi to har været ekstremt uheldige fordi, at de ikke har været grundige nok - RØVHULLER 
Hvor er det altså bare ringe 
Gjorde du noget ved det?
Syntes du man kan sende en klage 8 år efter?
Det er jo først inde for de sidste 3 år jeg har haft "gener" - altså ikke alt direkte i foden, men i lænd og hoved som MULIGVIS kan være forårsaget af foden fordi den er skæv, som så giver forkert holdning og dårligere balance 
Men igen, ved jo ikke om foden har noget med det at gøre - det er bare kommet EFTER den brækkede (dog som sagt først 5 år efter).
Og sidder f.eks. nu og er "øm" (altså knoglen gør ikke ondt hvis man rører eller noget, men føles lidt som dunken dernede. Kan ikke rigtig forklare det)!
Anmeld