Må man godt bande og svovle samt være sur???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Steph_Laurits

LilleLene skriver:

Det står jo i din journal at du har væpret inde med den

Og din akupunktur mand er jo lidt et bevis på du stadig har gener i foden... Jeg syntes du burde prøve at snakke med din læge om det

Det kunne være jeg skulle prøve det  ØV altså!!!!

Den ser ikke helt normal ud - slapper af i begge fødder på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Bshizzle

Ikke for at dømme nogen.
Men har en fysi ALTID ret..? .. og kan han 110% sidde og sige det netop er lægens skyld..?

Mener bare.. man skal ikke dømme folkj og sige grimme ord uden der ligger beviser på det

Men helst sikkert.. det er pisse træls.
Jeg lider selv af kronisk hovedepine pga mit piskelsmæld.

Anmeld

9. december 2011

LilleLene

EinahpetS skriver:

Det kunne være jeg skulle prøve det  ØV altså!!!!

Den ser ikke helt normal ud - slapper af i begge fødder på billedet

Hvis din læge IKKE kan se der er noget galt der, så skift læge, og i en hulens fart

Anmeld

9. december 2011

Giraffen

EinahpetS skriver:

Det kan du have fuldstændig ret i. Har dog kun indtil videre gået der 2 gange til fys og nu 1 gang til akupunktur  - men skal nok nogle gange endnu!

Det er bare møghamrende ærgeligt pga. det fedtøre!!
Havde jeg nu fået korrekt behandling dengang - så kunne jeg måske have undgået det!

Men havde ikke lige luret at min fod kan være skyld i hovedpine

ja man bliver altid lidt harm når sådanne fejl sker.... men på den lyse side så ved du nu måske hvad der er galt og er måske et skridt tættere på at komme helt af med hovedpinen

Anmeld

9. december 2011

Steph_Laurits

Bshizzle skriver:

Ikke for at dømme nogen.
Men har en fysi ALTID ret..? .. og kan han 110% sidde og sige det netop er lægens skyld..?

Mener bare.. man skal ikke dømme folkj og sige grimme ord uden der ligger beviser på det

Nej jeg siger heller ikke at akupunktøren har ret - men om foden er grunden eller ej, så HAR lægen lavet en KÆMPE fejl!

Jeg har gået på en brækket fod, med beskeden om at den var forstuvet. Er det ikke en stor lægefejl?
Den generer jo af og til.

Anmeld

9. december 2011

Steph_Laurits

LilleLene skriver:

Hvis din læge IKKE kan se der er noget galt der, så skift læge, og i en hulens fart

Kiggede lige i min E-journal - der er min skade dengang netop noteret som:

"contusio reg malleolorum" - noget ala "Forvridning/forstuvning af regionen ved malleolerne (malleonerne er ankelknuderne på skinnebenet)."

Ja normal vil jeg da ikke mene den ser ud!

Anmeld

9. december 2011

Steph_Laurits

Giraffen skriver:

ja man bliver altid lidt harm når sådanne fejl sker.... men på den lyse side så ved du nu måske hvad der er galt og er måske et skridt tættere på at komme helt af med hovedpinen

DÉT ville være verdens BEDSTE julegave i hvert fald

Anmeld

9. december 2011

Steph_Laurits

Bshizzle skriver:

Ikke for at dømme nogen.

Vil din hovedpine aldrig kunne kurreres? Evt. med akupunktur?

Anmeld

11. december 2011

Bshizzle

EinahpetS skriver:

Vil din hovedpine aldrig kunne kurreres? Evt. med akupunktur?

Det ved man ikke..
Jeg har været alt igennem.. akupunktur, Kiropraktor, Fysi-behandling, Massage og div scanninger og "stød-teste"..
Har så før min graviditet gået på et kursus ligende forløb på Sygehuset hvor man lærer at acceptere ens smerter som de er og at man kan forbrede sig på at leve med dem..
( Som jeg IKKE kan acceptere.. og som jeg hver dag venter på et kæmpe håb om at blive smertefri..).

Men har du prøvet Zoneterapi..?   

Anmeld

11. december 2011

Mille83

EinahpetS skriver:

Tusinde tak din møg læge på ********* Sygehus!! Havde du nu for 8-9 år siden kunne finde ud af dit arbejde - så havde jeg sgu nok ikke døjet med det lort nu!!!

Min akupunktør sagde idag at min højre fod som jeg brækkede for 8-9 år siden muligvis er årsagen til mine voldsomme hovedpiner, som jeg har døjet med on/off i 1½ år!!!

Dengang jeg brækkede min fod var jeg på skadestuen og få taget røntgenbilled af min fod - den vidste en flig der var slået af knoglen, men ifølge lægen var det en gammel skade (som om man ikke burde kunne mærke det), han sagde derfor så at min fod blot var kraftigt forstuvet og gav mig forbinding på.

Begyndte så at støtte/gå på foden 2-3 uger efter skaden, på trods af at det gjorde ondt. Et par måneder efter bliver jeg "stemplet" på en hoppedepude og vrider så rundt på min fod - det resulterede i en forstuvning af foden og beskeden om, at første gang jeg kom til skade med den, der VAR den brækket!!!!

Og hvad kan man så lige stille op!?!?!?! Punge ud til hhv. fys og akupunktur og håbe 

Ja bare lige et brokke og "ud-med-raseriet" indlæg fra mig

Sikke noget røv, kan du ikke nå og klage til klagenævnet, jeg mener hvis du har en læge/fys og andet der vil skrive at skaden er sket for 8 år siden så burde der være noget og gøre......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.