Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tusinde tak din møg læge på ********* Sygehus!! Havde du nu for 8-9 år siden kunne finde ud af dit arbejde - så havde jeg sgu nok ikke døjet med det lort nu!!!
Min akupunktør sagde idag at min højre fod som jeg brækkede for 8-9 år siden muligvis er årsagen til mine voldsomme hovedpiner, som jeg har døjet med on/off i 1½ år!!!
Dengang jeg brækkede min fod var jeg på skadestuen og få taget røntgenbilled af min fod - den vidste en flig der var slået af knoglen, men ifølge lægen var det en gammel skade (som om man ikke burde kunne mærke det), han sagde derfor så at min fod blot var kraftigt forstuvet og gav mig forbinding på.
Begyndte så at støtte/gå på foden 2-3 uger efter skaden, på trods af at det gjorde ondt. Et par måneder efter bliver jeg "stemplet" på en hoppedepude og vrider så rundt på min fod - det resulterede i en forstuvning af foden og beskeden om, at første gang jeg kom til skade med den, der VAR den brækket!!!!
Og hvad kan man så lige stille op!?!?!?! Punge ud til hhv. fys og akupunktur og håbe
Ja bare lige et brokke og "ud-med-raseriet" indlæg fra mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan nu godt forstå du er sur! Det havde jeg sgu også været! Hvorfor kan de ikke bare gøre deres arbejde ordentligt første gang
rikkeregnbue skriver: Kan nu godt forstå du er sur! Det havde jeg sgu også været! Hvorfor kan de ikke bare gøre deres arbejde ordentligt første gang
Det er jo mega belastende!!!
Bliver min fod meget kold f.eks. pga. sne osv. så mister jeg lidt følelsen i den.
Og idag fik jeg en øvelse som jeg skal lave herhjemme, ved at lægge vægten på 3 punkter under foden og så sprede mine tæer med musklerne - men min højre fods tæer er "lamme" - de kan ikke rigtig som den anden fod kan
EinahpetS skriver: Tusinde tak din møg læge på ********* Sygehus!! Havde du nu for 8-9 år siden kunne finde ud af dit arbejde - så havde jeg sgu nok ikke døjet med det lort nu!!! Min akupunktør sagde idag at min højre fod som jeg brækkede for 8-9 år siden muligvis er årsagen til mine voldsomme hovedpiner, som jeg har døjet med on/off i 1½ år!!! Dengang jeg brækkede min fod var jeg på skadestuen og få taget røntgenbilled af min fod - den vidste en flig der var slået af knoglen, men ifølge lægen var det en gammel skade (som om man ikke burde kunne mærke det), han sagde derfor så at min fod blot var kraftigt forstuvet og gav mig forbinding på. Begyndte så at støtte/gå på foden 2-3 uger efter skaden, på trods af at det gjorde ondt. Et par måneder efter bliver jeg "stemplet" på en hoppedepude og vrider så rundt på min fod - det resulterede i en forstuvning af foden og beskeden om, at første gang jeg kom til skade med den, der VAR den brækket!!!! Og hvad kan man så lige stille op!?!?!?! Punge ud til hhv. fys og akupunktur og håbe Ja bare lige et brokke og "ud-med-raseriet" indlæg fra mig
sikke en røvlæge!
bruger selv akupunktur og vil bare sige at nogle læger altså tilbyder det for nålenes pris og de er efter min erfaring lige så dygtige som dem til 250-500 kr i timen
Du kan se det på de enkelte lægers hjemmeside om de tilbyder det
Det skal du få klaget over !!!! Jeg mener nemlig at hvis sygehusvæsnet laver sådan en fejl kan du søge erstatning til fys osv
Giraffen skriver: sikke en røvlæge! bruger selv akupunktur og vil bare sige at nogle læger altså tilbyder det for nålenes pris og de er efter min erfaring lige så dygtige som dem til 250-500 kr i timen Du kan se det på de enkelte lægers hjemmeside om de tilbyder det
Dem jeg går ved koster 159 kr + nåle til 50 kr. = 209 kr. (og så ca. 84 kr. fra sygeforsikring) så det er ikke MEGET, men stadig trælse penge på SU nogle gange om måneden, og så pga. sådan en klaphat!!
Tog lige billeder af mine fødder - ser jo vildt ud
LilleLene skriver: Det skal du få klaget over !!!! Jeg mener nemlig at hvis sygehusvæsnet laver sådan en fejl kan du søge erstatning til fys osv
Ja, men 8-9 år efter?? Burde jeg ikke have "opdaget" det før??Og hvad har jeg af "bevis" (udover min fod) - kan prøve at ligge billeder ind i tråden hvis du vil se?
EinahpetS skriver: Dem jeg går ved koster 159 kr + nåle til 50 kr. = 209 kr. (og så ca. 84 kr. fra sygeforsikring) så det er ikke MEGET, men stadig trælse penge på SU nogle gange om måneden, og så pga. sådan en klaphat!! Tog lige billeder af mine fødder - ser jo vildt ud
da jeg fandt ud af jeg måske skulle gå der flere år så var det jeg fandt det billige alternativ det er mange penge sparet på årsbasis
EinahpetS skriver: Ja, men 8-9 år efter?? Burde jeg ikke have "opdaget" det før??Og hvad har jeg af "bevis" (udover min fod) - kan prøve at ligge billeder ind i tråden hvis du vil se?
Det står jo i din journal at du har væpret inde med den Og din akupunktur mand er jo lidt et bevis på du stadig har gener i foden... Jeg syntes du burde prøve at snakke med din læge om det
Giraffen skriver: da jeg fandt ud af jeg måske skulle gå der flere år så var det jeg fandt det billige alternativ det er mange penge sparet på årsbasis
Det kan du have fuldstændig ret i. Har dog kun indtil videre gået der 2 gange til fys og nu 1 gang til akupunktur - men skal nok nogle gange endnu!
Det er bare møghamrende ærgeligt pga. det fedtøre!!Havde jeg nu fået korrekt behandling dengang - så kunne jeg måske have undgået det!
Men havde ikke lige luret at min fod kan være skyld i hovedpine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128