Men hvis man får barn med en donor ved man jo ikke om man får barn med en man synes er gjort af noget ærgeligt stof?
Jeg tror en del af min undren også er at jeg synes det er en "uromantisk" ting at synes man ikke kan med en mand, derfor får man selv barnet. At det er lidt trist man ikke kan holde hinanden ud...? Altså det er da en uheldig ting i et samfund tænker jeg bare.
Og så synes jeg personligt det føles ikke-idyllisk at man blev lavet med en donorfar, som tilfældigvis havde rigtige øjenfarve i stedet for nogle dejlige personlighedstræk eller menneskelige egenskaber. det virker lidt koldt.
Men ja, det er mpske meget idealistisk.
nææ men det ved man da hellere ikke om man gør i et forhold, min mor havde kendt min far i 3 år inden jeg kom til verden og jeg nåede at blive 6 år før han viste sit sande jeg, det tog hende yderligere 6 år at slippe af med ham.
og ikke alle børn bliver lavet på en romantisk måde!!
jeg tror helt ærligt at kunne mødre med donorbørn have valgt anderledes havde de gjort det, men i dagens danmark, hvor man er sig selv nærmest og et forhold er vanskeligt at bevare. så tror jeg desværre ikke at det let at finde drømmemanden eller kvinden, hvor man kan flette hinandens liv sammen, uden store konsekvenser.
ang personlighedstræk kontra øjne, tja så faldt jeg for min eks øjne, hans personlighed, forsøgte jeg så at ændre...wonder why det forhold ikke gik 
jeg tror ikke på noget er idylisk, og er det er det blot en facade. jeg har en såkaldt kernefamilie, min er blot så moderne at der er hans, mit og vores barn i den.
hvad der er ren idyl og perfekt for en, er det jo ikke for andre.
Anmeld