TroldeMor<3 skriver:
Hmm... Jeg kan måske forstå det lidt, hvis man er ved at være der hvor "æggene rinder ud" og tiden er knap, mht. til graviditet.
Men jeg må indrømme, at jeg absolut ser det som den sidste mulighed man skal tage - da jeg mener at børn, både har brug for en mor og far.
Groft sagt synes jeg faktisk det er en lidt egoistisk handling ( Undskyld vil ikke støde nogen
) Børn har brug for at vide hvem de er, og hvad de er kommet af. Det er alles ret.
Jeg selv, har ikke levet med min bio. far. Jeg har haft en fantastisk Bonusfar, som tog mig til sig som sin egen. Til trods for det, var der stadig mange spørgsmål i mit hoved, som ingen rigtig kunne besvare.
Som lille legede man altid, mor, far & børn. Ikke bare Mor & børn - og det er der vel en grund til 
Det er da lige så egoistisk, at få børn når man er 2 om det!?
Men jeg tror det er svært for mange at forstå, hvorfor vi har taget det valg, som vi nu har..
Jeg har selv taget valget (Ja jeg er kun 28 år) Men der ligger mange aspekter, tanker, reflektioner, for og i mod bag..
Jeg har PCOS, den ene æggestok er mere "død" end den anden, og jeg har ikke fundet manden endnu.. Mange mener jeg er for ung, men jeg vil ikke sidde som 35 årig og fortryde jeg ikke tog det her valg..
Havde jeg nu haft en mand, skulle jeg have været i behandling alligevel, pga. ovenstående "problemer"
Derudover vil jeg ikke bruge et par mere på at lede efter en mand, kæreste med ham i nogle år for derefter måske at bruge et par år i behandling.
Jeg ved godt fdu ikke skrev dit indlæg for at støde nogen