Det var dog utroligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Carina1977

AalborgPigen skriver:

MIn kæreste havde også Nordea, og der skete det samme Han er nu helt uden problemer efter bank skift  

Heh det er også det eneste problem jeg har med Nordea....at de ikke giver besked. ellers er jeg normalt godt tilfreds med dem 

Jeg synes bare man næsten får ny bankrådgiver hver eller hver anden måned. Bare i løbet af det her år, har jeg haft 6 forskellige bankrådgivere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

K&S

Carina1977 skriver:

Jeg ved ikke om I kan huske at jeg for omkring 3 måneder siden, skrev at jeg havde fået ny bankrådgiver uden jeg havde vidst det. Idag ville jeg så logge på netbank for at få overført nogle penge fra budgettet, og så viser det sig at jeg allerede igen har fået ny bankrådgiver og igen uden at have fået noget at vide.

Det er lidt irriterende, for man skal hele tiden forklare en ny bankrådgiver, hvordan ens økonomi hænger sammen. jeg plejer jo altid at bede om at få overført nogle penge fra budgettet i december måned, hvis jeg kan se at jeg ikke har brugt for meget el og vand. Indbetaler nemlig altid ekstra i tilfælde af at jeg skulle have brugt for meget et år. Men lige netop i år får jeg penge tilbage i el og vand, hvilket er skøøønt, for så har jeg ekstra penge her i december 

Men at skulle forklare en ny det hvert år, virker så tiggende og bedende, selvom jeg udemærket godt er klar over at det er mine egne penge 

Overvejer egentlig at få lavet min budgetkonto om, således at jeg selv kan hive penge frem og tilbage imellem budgetkonto og lønkonto. Det ville være SÅ meget nemmere, og så ville jeg egentlig ikke have brug for en bankrådgiver længere. Jeg har 100 % styr på min økonomi og bankrådgiveren ville egentlig blive overflødig for mig, hvis jeg fik det lavet sådan. Jeg bruger hende kun 1 gang om året, når jeg skal have ført penge fra budgettet og over på min konto.

Hvordan gør I? Kan i selv flytte penge rundt eller er det en bankrådgiver der styrer det for jer?

Vi kan flytte penge frem og tilbage mellem vores konti, som vi ønsker

Vi har PenSam Bank, som primært er en internetbank - men man kan dog få en aftale med en rådgiver, de er bare meget få personer ansat!

Anmeld

7. december 2011

Carina1977

K&S skriver:

Vi kan flytte penge frem og tilbage mellem vores konti, som vi ønsker

Vi har PenSam Bank, som primært er en internetbank - men man kan dog få en aftale med en rådgiver, de er bare meget få personer ansat!

Ok jeg har godt nok heller aldrig hørt om den bank  Troede ikke der fandtes banker der udelukkende bare var en internet-bank.

Jeg synes jeg kan fornemme at jeg er en af de få herinde, der skal have fat i en bankrådgiver, for at få rykket penge rundt.

Men altså jeg er 34 år....jeg burde vel efterhånden være blevet "stor nok" til selv at kunne administrere dette 

Nu vil jeg bare vente på at min bankrådgiver får svaret tilbage, og så vil jeg nævne det for hende 

Anmeld

7. december 2011

K&S

Carina1977 skriver:

Ok jeg har godt nok heller aldrig hørt om den bank  Troede ikke der fandtes banker der udelukkende bare var en internet-bank.

Jeg synes jeg kan fornemme at jeg er en af de få herinde, der skal have fat i en bankrådgiver, for at få rykket penge rundt.

Men altså jeg er 34 år....jeg burde vel efterhånden være blevet "stor nok" til selv at kunne administrere dette 

Nu vil jeg bare vente på at min bankrådgiver får svaret tilbage, og så vil jeg nævne det for hende 

Du kan kun have PenSam bank, hvis er ansat i PenSam eller er medlem af FOA

Anmeld

7. december 2011

TR

Det da os mega træls, at få en ny hele tiden ! ..
Vi har det sådan, at vi bare kan flytte rundt .

Anmeld

7. december 2011

delimus

Carina1977 skriver:

Jeg ved ikke om I kan huske at jeg for omkring 3 måneder siden, skrev at jeg havde fået ny bankrådgiver uden jeg havde vidst det. Idag ville jeg så logge på netbank for at få overført nogle penge fra budgettet, og så viser det sig at jeg allerede igen har fået ny bankrådgiver og igen uden at have fået noget at vide.

Det er lidt irriterende, for man skal hele tiden forklare en ny bankrådgiver, hvordan ens økonomi hænger sammen. jeg plejer jo altid at bede om at få overført nogle penge fra budgettet i december måned, hvis jeg kan se at jeg ikke har brugt for meget el og vand. Indbetaler nemlig altid ekstra i tilfælde af at jeg skulle have brugt for meget et år. Men lige netop i år får jeg penge tilbage i el og vand, hvilket er skøøønt, for så har jeg ekstra penge her i december 

Men at skulle forklare en ny det hvert år, virker så tiggende og bedende, selvom jeg udemærket godt er klar over at det er mine egne penge 

Overvejer egentlig at få lavet min budgetkonto om, således at jeg selv kan hive penge frem og tilbage imellem budgetkonto og lønkonto. Det ville være SÅ meget nemmere, og så ville jeg egentlig ikke have brug for en bankrådgiver længere. Jeg har 100 % styr på min økonomi og bankrådgiveren ville egentlig blive overflødig for mig, hvis jeg fik det lavet sådan. Jeg bruger hende kun 1 gang om året, når jeg skal have ført penge fra budgettet og over på min konto.

Hvordan gør I? Kan i selv flytte penge rundt eller er det en bankrådgiver der styrer det for jer?

Har jeg også prøvet i min TIDLIGERE bank :-) 

Blev så irriteret over det, at det kunne bare være nok! 

Der dukkede det ene brev op efter det andet, med at de gerne ville indkalde til møde, så man kunne møde sin nye bankrådgiver.....
Jeg har virkelig andet at lave, end at sidde og drikke kaffe i banken

Men skiftede bank og har haft den samme rådgiver lige siden og er helt klart det rigtige jeg gjorde  

Anmeld

7. december 2011

Carina1977

delimus skriver:

Har jeg også prøvet i min TIDLIGERE bank :-) 

Blev så irriteret over det, at det kunne bare være nok! 

Der dukkede det ene brev op efter det andet, med at de gerne ville indkalde til møde, så man kunne møde sin nye bankrådgiver.....
Jeg har virkelig andet at lave, end at sidde og drikke kaffe i banken

Men skiftede bank og har haft den samme rådgiver lige siden og er helt klart det rigtige jeg gjorde  

De inviterer ikke engang mig til møde, men lader som om at intet er hændt  

Men pyt....hvis jeg får lavet budget-kontoen om sålades at jeg selv kan flytte rundt på pengene, så har jeg heller ikke noget at bruge en bankrådgiver til 

Anmeld

7. december 2011

Muffin_girl

Carina1977 skriver:

Heh det er også det eneste problem jeg har med Nordea....at de ikke giver besked. ellers er jeg normalt godt tilfreds med dem 

Jeg synes bare man næsten får ny bankrådgiver hver eller hver anden måned. Bare i løbet af det her år, har jeg haft 6 forskellige bankrådgivere.

Kan kun sige, kender det alt for godt !

Anmeld

9. december 2011

Carina1977

Jeg begynder næsten at overveje at skifte bank, men venter og ser, for der kan jo være en forklaring på det. Det har jeg prøvet før nemlig 

Der gik 3 dage, før de reagerede på min mail til dem. Jeg havde spurgt om noget i min mail, som jeg ikke har fået svar på. De har kun overført de penge jeg bad om, men altså ikke svaret mig på mine spørgsmål. Nu vil jeg se om der dukker et brev op imorgen, for sidst det her skete, hvor jeg ikke fik svar, viste det sig at min bankrådgiver var på orlov, og så var det en anden der havde taget sig af det....og vedkommende kunne så åbenbart ikke svare mig via netbank 

Men nu har jeg da fået overført pengene til min konto, og det var ligesom også det vigtigste. Så vil jeg ud og have købt en stor julegave til min mor i år....det fortjener hun  

Anmeld

9. december 2011

Bassemor<3

Carina1977 skriver:

hmm, kan du ikke selv flytte penge fra budget til lønkontoen ? det har vi altid kunne, også uden at spørge om det, bare flytte dem som man vil i netbanken ? hvilken bank har du ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.