Carina1977 skriver:
Jeg ved ikke om I kan huske at jeg for omkring 3 måneder siden, skrev at jeg havde fået ny bankrådgiver uden jeg havde vidst det. Idag ville jeg så logge på netbank for at få overført nogle penge fra budgettet, og så viser det sig at jeg allerede igen har fået ny bankrådgiver og igen uden at have fået noget at vide.
Det er lidt irriterende, for man skal hele tiden forklare en ny bankrådgiver, hvordan ens økonomi hænger sammen. jeg plejer jo altid at bede om at få overført nogle penge fra budgettet i december måned, hvis jeg kan se at jeg ikke har brugt for meget el og vand. Indbetaler nemlig altid ekstra i tilfælde af at jeg skulle have brugt for meget et år. Men lige netop i år får jeg penge tilbage i el og vand, hvilket er skøøønt, for så har jeg ekstra penge her i december 
Men at skulle forklare en ny det hvert år, virker så tiggende og bedende, selvom jeg udemærket godt er klar over at det er mine egne penge 
Overvejer egentlig at få lavet min budgetkonto om, således at jeg selv kan hive penge frem og tilbage imellem budgetkonto og lønkonto. Det ville være SÅ meget nemmere, og så ville jeg egentlig ikke have brug for en bankrådgiver længere. Jeg har 100 % styr på min økonomi og bankrådgiveren ville egentlig blive overflødig for mig, hvis jeg fik det lavet sådan. Jeg bruger hende kun 1 gang om året, når jeg skal have ført penge fra budgettet og over på min konto.
Hvordan gør I? Kan i selv flytte penge rundt eller er det en bankrådgiver der styrer det for jer?