her fungerer det også sådan at VI bestemmer ! vi tjener selv vores penge og derfor skal en snottet bankmand ikke fortælle os hvad pengene skal bruges til !
et eksempel, vi havde en anden bank for noget tid siden, vi havde den dejligste bankrådgiver som stolede på os, og vores økonomi kørte som den skulle. MEN så gik vores søde bankrådgiver på pension
og vi fik en nyudklækket snobbet bankrådgiver ! Han startede lige med at sende mig en mail hvor der stod " hejsa jeg har fået fornøjelsen af at være jeres nye bankrådgiver efter **** er gået på pension, jeg kan se jeres økonomi er meget ustabil, jeg har derfor booket et møde så vi kan ligge det hele om!"
WHAT tænkte vi !?
Nå men vi mødte op til mødet GODT forberedte, vi havde nemlig sat os og gennemgået det hele selv, og der var virkelig ikke noget ustabilt i vores økonomi ! Men vi ville gerne lægge budget og lån sammen da vi venter vores første barn, så kunne vi jo bruge mødet på det.
Men nej nej det kunne KUN lade sig gøre hvis vores ydelsel på lånet blev sat op til 4000 kr i måneden !?!?! TRO PÅ DET dumme bankmand ! og ja så hævede han også lige renten på lånet fra 10 - 13,5 % 
dagen efter gik vi i en ny bank, fik lagt lån sammen med en rente på 8,5% og en samlet ydelse på 1500 ! + vi fik en bankdame der STOLER på os og som GODT kan se at vores økonomi er FIN ! desuden fik vi omkring 3000 mere om måneden fordi den anden klaptorsk af en bankmand havde regnet forkert på budgettet ! 
Anmeld