Første år var Liva kun 2 måneder, der holdte vi bare herhjemme kun os tre og hun sov hele aftenen væk, så vi spiste bare god mad og hyggede.
Diste år var hun 14 måneder, der holdte vi det nede ved mine forældre som har et stort hus.. Igen god mad, hygge og Liva sov som vanligt og vågnede ikke kl. 00:00.
I år har vi endnu ikke planlagt det.. Enten bliver vi bare herhjemme alle tre (og regner med Liva igen bare får lov at sove og ellers hygger vo med hende i løbet af aftenen med god mad, hatte osv), ellers tager vi i sommerhus med et vennepar, så helt stille og roligt.
Jeg har aldrig været så meget til nytår, kunne egentlig sagtens bare gå i seng tidligt og vågne næste dag uden at ærge mig over at være gået glip af noget. Min bedre halvdel er dog mere vild med det, så vil han drikke lidt og hygge sig, så får han lov til det. Det skal siges at jeg ikke drikker alkohol, har konsekvent valgt at leve uden (ikke at jeg er fantatisk, kan godt nippe til et glas champagne og gå i byen med veninder, hvilket vel sker en gang om året ha ha).
Anmeld