Nytårsaften 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

jacqueline84

Sidste år var var min datter kun 3 mdr, så der blev vi bare hjemme og spiste lidt lækkert mad. Så fik kæresten lov til at gå ud nogle timer efter kl 24.

I år skal hun passes hos sin bedstemor, mens vi skal ud og holde fest hos nogle venner. Det skal nok blive sjovt Ligenu er hun så lille at hun ikke ved det en special dag og falder i søvn kl 18.30. Så da min svigermor tilbød at passe hende da hun bare skulle være derhjemme med sin kæreste, sagde vi selvfølgelig ikke nej Men vil da helt sikkert fejre nytår med hende når hun er lidt større, og synes det sjovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

lycly

sne190810 skriver:

Ja, det er mest fordi at jeg ser det lidt som 'den sidst aften' at jeg kan tillade mig snige mig ud i natten bulder og mørke

Næste år er hun jo dét størrere, og der vil jeg så gerne tilbringe aftenen med hende. Men med den alder hun har nu, sover hun jo bare fra kl. 19.30 af ..  Men jeg ved sgu ikke. Ærligt, så tror jeg det ender med at blive hjemme .. Mit fest-abe-gen er gået lidt tabt det seneste par år  Og syntes altid Nytårsaften er lidt opreklameret

Jeg har det på præcis samme måde. Har ikke rigtig den samme begejstring over nytårsaften, som jeg har haft og som andre har Tror også vi bare bliver hjemme og hygger i år

Anmeld

5. december 2011

lycly

Corn skriver:

Luksus at have en barn der sover så længe... Det har ingen af mine nogensinde gjort

Jeg er også rigtig glad for det da jeg virkelig er dårlig til at stå op tidligere end 8  

Anmeld

5. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
sne190810 skriver:

Ja, hvordan gør du?

Holder du/I nytårsaftens sammen med jeres barn/børn eller er det en kæresteaften?

Jeg er super interesseret i at høre hvordan alle i andre gør det. Alle måder er gode for hver sin familie, så ikke noget med at hænge nogle ud. Jeg har ingen ide rigtig om hvordan og hvorledes det skal foregå nemlig ..

For mit vedkommende har jeg min datter på knap 16 måneder. Sidste år var hun møgsyg med skarlagensfeber, så der kørte jeg ned til noget familie på landet og hyggede, mens far Nikolaj 'fik lov' til at ud og slå til søren ...  

Dagen i år regner jeg ikke med bliver særlig meget anderledes for min datter, end som så mange andre aftener mht til sengetid og humør osv. Regner i hvert fald ikke med hun sidder og bliver overecxited over de store raketter kl. 00.0dut ..  Meeen man kan jo aldrig vide ..  

Kom glad!

Jeg tror vi skal som vi plejer - hygger med knægten til kl 20.30 stykker, hvor han kommer i seng. Så hygger vi med kaffe og guf, mens vi ser two and a half men på dvd indtil kl 00.00 Så ser vi på de andres fyrværkeri og går i seng

Anmeld

5. december 2011

mortilsofieogsara

Jeg skal holder nytår sammen med mine 3 pigerne og min svigermor og skal sover der ude så børn kan kommer i seng når de er trætte og kæreste skal til fest og det glæder vi os til

Anmeld

5. december 2011

Risen

Vi har Clara på 17 måneder Vi holder det med 2 vennepar som også har børn. Både juleaften og nytårsaften får Clara lov til at være vågen så længe hun orker og gider Når der er andre børn (også ældre) kan hun være lidt svær at få til at sove, så hun bestemmer selv tempo osv den dag  

Anmeld

5. december 2011

DK

Vi skal holde det med et deeejligt vennepar der også har en dreng på alder med Richard. Vi skal spise lækker mad og drikke et par cocktails og hygge os! Måske der kommer yderligere et af deres vennepar hvor hun er meget højgravid.

Jeg regner med at putte Richard til sædvanlig tid der kl. 20 og så lige tjekke om han nu vågner der kl. 00. Så kommer han op og får lov at se fyrværkeri sammen med os.

Sidste år var jeg højgravid og vi blev hjemme. Så der var det bare Mikkel, Kirstine og jeg. Vi havde dog fint tøj på, Kirstine havde dækket nytårsbord med bordbomber osv. Så vi hyggede lige så stille.

Men ihhh jeg glæder mig så meget til i år!!

Anmeld

5. december 2011

Livas mor

Første år var Liva kun 2 måneder, der holdte vi bare herhjemme kun os tre og hun sov hele aftenen væk, så vi spiste bare god mad og hyggede.

Diste år var hun 14 måneder, der holdte vi det nede ved mine forældre som har et stort hus.. Igen god mad, hygge og Liva sov som vanligt og vågnede ikke kl. 00:00.

I år har vi endnu ikke planlagt det.. Enten bliver vi bare herhjemme alle tre (og regner med Liva igen bare får lov at sove og ellers hygger vo med hende i løbet af aftenen med god mad, hatte osv), ellers tager vi i sommerhus med et vennepar, så helt stille og roligt.

Jeg har aldrig været så meget til nytår, kunne egentlig sagtens bare gå i seng tidligt og vågne næste dag uden at ærge mig over at være gået glip af noget. Min bedre halvdel er dog mere vild med det, så vil han drikke lidt og hygge sig, så får han lov til det. Det skal siges at jeg ikke drikker alkohol, har konsekvent valgt at leve uden (ikke at jeg er fantatisk, kan godt nippe til et glas champagne og gå i byen med veninder, hvilket vel sker en gang om året ha ha).

Anmeld

5. december 2011

sne190810 skriver:

Ja, hvordan gør du?

Holder du/I nytårsaftens sammen med jeres barn/børn eller er det en kæresteaften?

Jeg er super interesseret i at høre hvordan alle i andre gør det. Alle måder er gode for hver sin familie, så ikke noget med at hænge nogle ud. Jeg har ingen ide rigtig om hvordan og hvorledes det skal foregå nemlig ..

For mit vedkommende har jeg min datter på knap 16 måneder. Sidste år var hun møgsyg med skarlagensfeber, så der kørte jeg ned til noget familie på landet og hyggede, mens far Nikolaj 'fik lov' til at ud og slå til søren ...  

Dagen i år regner jeg ikke med bliver særlig meget anderledes for min datter, end som så mange andre aftener mht til sengetid og humør osv. Regner i hvert fald ikke med hun sidder og bliver overecxited over de store raketter kl. 00.0dut ..  Meeen man kan jo aldrig vide ..  

Kom glad!

Jeg skal møde ind på mit arbejde, på en døgnvagt d. 31/12 kl. 8.30!!

Stine og Lisa.

Anmeld

5. december 2011

Sukkerblomst

sne190810 skriver:

Ja, hvordan gør du?

Kom glad!

skal til running dinner med ene af singler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.