Nytårsaften 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

sne190810

Lotus86 skriver:

Vi skal holde sammen med et vennepar som til den tid har en lille dreng på 2 måneder, og vi har Valdemar på 6 måneder, så det kommer til at foregå stille og roligt med hygge og god mad.

Det lyder også vildt hyggeligt.

Jeg har ikke så mange veninder der har fået børn endnu, men ville også selv syntes det ville være vildt hyggeligt at dele aftenen sådan som jer. Men sådan er det vel når man er den første i flokken, som skiller sig ud ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Toshiba

sne190810 skriver:

Ja, hvordan gør du?

Holder du/I nytårsaftens sammen med jeres barn/børn eller er det en kæresteaften?

Jeg er super interesseret i at høre hvordan alle i andre gør det. Alle måder er gode for hver sin familie, så ikke noget med at hænge nogle ud. Jeg har ingen ide rigtig om hvordan og hvorledes det skal foregå nemlig ..

For mit vedkommende har jeg min datter på knap 16 måneder. Sidste år var hun møgsyg med skarlagensfeber, så der kørte jeg ned til noget familie på landet og hyggede, mens far Nikolaj 'fik lov' til at ud og slå til søren ...  

Dagen i år regner jeg ikke med bliver særlig meget anderledes for min datter, end som så mange andre aftener mht til sengetid og humør osv. Regner i hvert fald ikke med hun sidder og bliver overecxited over de store raketter kl. 00.0dut ..  Meeen man kan jo aldrig vide ..  

Kom glad!

jeg skal igen i år - bare være alene sammen med børnene...

Sidste år var Liva kun 4 dage gammel - så der bliver nok lidt mere hygge og overskud i år

Den store skal ud og lave "ballade" og som sidste år - render vi med - med barnevogn - så er vi nææææsten usynelige - med reflexer og det hele *GG*

Anmeld

4. december 2011

sne190810

LunaLykke skriver:

Vi er lidt uenige herhjemme om hvad vi skal. Vi har en datter på 5 måneder, som bliver snotforvirret hvis vi inviterer en hel masse, eller tager ud på besøg. Jeg vil allerhelst bare være hjemme og være os 3. Men min kæreste vil gerne at vi inviterer et vennepar herhjem. Jeg er bare bange for at der går druk i den, for personligt vil jeg ikke drikke, skal tage mig af min datter. Og magter bare ikke at skulle tage mig af hende OG fulde mennesker  

Så lige pt ved jeg ikke præcis hvad der skal ske. Desuden vil jeg helst heller ikke være vågen til ret meget senere end 12, da Juliapigen vågner kl 08.00 sharp dagen efter og skal underholdes

Åh, det kan jeg godt forstå.

Jeg kan sagtens drikke et par glas, men ville virkelig virkelig heller ikke kunne overskue tanken om at skulle tidligt om næste dag.

Herhjemme tror jeg det bliver noget a'la vi måske tager hjem og spiser hos min mormor (hun sidder alligevel alene nytårsaften, det gamle stykke menneske )  for at spise, hygge og holde lidt tidlig nytårsaften. Når så lillepigen er puttet, og min mormor er halv faldet i søvn (min mormor falder aaaaaaaaltid i søvn på sofaen, haha. Hun vil bare aldrig indrømme det) smutter Nikolaj og jeg så videre til fest, og har det sjovt.

Dog alligevel syntes jeg ikke om tanken om at jeg ikke skal være sammen med min pige. SÅ det er slet slet ikke fastlagt endnu, det var bare noget min mormor spurgte mig om her i weekenden. Hun vil enormt gerne passe Sne, og syntes alligevel det er hyggeligt at have selskab. Jeg finder nok først ud af hvad vi gør, dagene op til ..

Anmeld

4. december 2011

sne190810

Toshiba skriver:

jeg skal igen i år - bare være alene sammen med børnene...

Sidste år var Liva kun 4 dage gammel - så der bliver nok lidt mere hygge og overskud i år

Den store skal ud og lave "ballade" og som sidste år - render vi med - med barnevogn - så er vi nææææsten usynelige - med reflexer og det hele *GG*

Fest og ballade .. Det lyder også vildt hyggeligt! Jeg glæder mig sådan til min datter bliver størrere, og vi kan fyre krudt af osv.

Var selv heeeeelt vild med det som barn  

Anmeld

4. december 2011

Isabeau

sne190810 skriver:

Ja, hvordan gør du?

Holder du/I nytårsaftens sammen med jeres barn/børn eller er det en kæresteaften?

Jeg er super interesseret i at høre hvordan alle i andre gør det. Alle måder er gode for hver sin familie, så ikke noget med at hænge nogle ud. Jeg har ingen ide rigtig om hvordan og hvorledes det skal foregå nemlig ..

For mit vedkommende har jeg min datter på knap 16 måneder. Sidste år var hun møgsyg med skarlagensfeber, så der kørte jeg ned til noget familie på landet og hyggede, mens far Nikolaj 'fik lov' til at ud og slå til søren ...  

Dagen i år regner jeg ikke med bliver særlig meget anderledes for min datter, end som så mange andre aftener mht til sengetid og humør osv. Regner i hvert fald ikke med hun sidder og bliver overecxited over de store raketter kl. 00.0dut ..  Meeen man kan jo aldrig vide ..  

Kom glad!

Er MEGET gravid lige nu - 3 dage over termin, så sku meget gerne stå med et nyfødt barn til den tid Desuden datter på 2,5 år, som helt hundrede vågner kl. 24.00, så hun skal kigge lidt farver på himlen

Ellers jeg hvor vi bor, ef der mange unge mennesker, så vi smutter over til svigerfar i hans hus på en villavej, hvor der faktisk kun bor ældre mennesker - får et vennepar på besøg som oz har et barn på Stella's alder, omkring de 2,5 år

Får noget godt og spise, lidt vin, dessert, et par bordbomber, nytårshatte og så ved 1-2 tiden plejer jeg og gå kold. 

Næste år står den dog på Party-uartig!!  

Anmeld

4. december 2011

sne190810

Janni. skriver:

Jeg forestiller mig at vi putter Silas til vanlig tid, og vågner han op i løbet af aftenen så skal han have lov til at se på fyrværkeri. 

Her bliver vi kun min kæreste, Silas og jeg. Stille og roligt, men hyggeligt 

Dejlig afslappende aften, lyder det til!

Ja, jeg er nok mest spændt på om Sne overhoved vågner af fyrværkeriet eller bare snorker til den lyse morgen ..
Sidste år sov hun fra 21.30 til 10.00 næste morgen  uden at sige et kvæk ..

.. Hun var dog også syg, men alligevel?  

Anmeld

4. december 2011

Toshiba

sne190810 skriver:

Fest og ballade .. Det lyder også vildt hyggeligt! Jeg glæder mig sådan til min datter bliver størrere, og vi kan fyre krudt af osv.

Var selv heeeeelt vild med det som barn  

Mange vil nok syntes det er kedeligt helt alene med børnene..

Men jeg er ikke til fest og farver og vil hellere nyde sådan en aften med børnene....

For os er det den perfekte nytårs aften (drengen har endda valgt han hellere ville være hjemme end til fest sammen med hans far)
Så han ser da også en hygge i det

Krut er min dreng (12 år) så ikke så vild med - og heller ikke mig - men vi fyrer da lidt af - og han får da hans eget han kan futte af mens vi er ude

Anmeld

4. december 2011

sne190810

Frk.Skruk skriver:

Min kæreste og jeg, tager med et vennepar op i en hytte i sverige et par dage, og slapper af og hygger

Det skal nok blive rigtig hyggeligt - og anderledes

Ej, jeg har tit tænkt på at rejse væk og opleve nytåret i et andet land .. Sverige som Marokko. Det må være sjovt og anderledes at opleve ..

Jeg tror helt sikkert det skal prøves en dag.

Anmeld

4. december 2011

lycly

sne190810 skriver:

Åh, det kan jeg godt forstå.

Jeg kan sagtens drikke et par glas, men ville virkelig virkelig heller ikke kunne overskue tanken om at skulle tidligt om næste dag.

Herhjemme tror jeg det bliver noget a'la vi måske tager hjem og spiser hos min mormor (hun sidder alligevel alene nytårsaften, det gamle stykke menneske )  for at spise, hygge og holde lidt tidlig nytårsaften. Når så lillepigen er puttet, og min mormor er halv faldet i søvn (min mormor falder aaaaaaaaltid i søvn på sofaen, haha. Hun vil bare aldrig indrømme det) smutter Nikolaj og jeg så videre til fest, og har det sjovt.

Dog alligevel syntes jeg ikke om tanken om at jeg ikke skal være sammen med min pige. SÅ det er slet slet ikke fastlagt endnu, det var bare noget min mormor spurgte mig om her i weekenden. Hun vil enormt gerne passe Sne, og syntes alligevel det er hyggeligt at have selskab. Jeg finder nok først ud af hvad vi gør, dagene op til ..

Kan godt forstå du synes det måske bliver svært at undvære din pige nytårsaften. Men synes da, at det lyder som en god løsning i hvert fald, hvis I samtidig også gerne vil lidt ud

Anmeld

4. december 2011

sne190810

morethanperfect skriver:

Vi bliver herhjemme .. Bare os 3 .. Måske kommer min far , men intet er sikkert endnu med ham ..

Sidste år sov Oscar fra fyrværkeriet , så er spændt på og se hvordan han reagerer på det i år ... Hvis han overhovedet vågner ved det

Ja, jeg er også spændt på at se om lillefisen vågner af det. For det larmer da lidt, men om det er nok til at de vågner af det .

Hvis vi er hjemme nytårsaften, så har vi dog en KANON flot udsigt. Bor helt øverst oppe på 5.sal på Nørrebro, København. Har store vinduer, og kan se over hustagene .. Så  for at det ikke er tåget og diset i vejret, så vi kan se al festfyrværkeriet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.