sne190810 skriver:
Ja, hvordan gør du?
Holder du/I nytårsaftens sammen med jeres barn/børn eller er det en kæresteaften?
Jeg er super interesseret i at høre hvordan alle i andre gør det. Alle måder er gode for hver sin familie, så ikke noget med at hænge nogle ud. Jeg har ingen ide rigtig om hvordan og hvorledes det skal foregå nemlig ..
For mit vedkommende har jeg min datter på knap 16 måneder. Sidste år var hun møgsyg med skarlagensfeber, så der kørte jeg ned til noget familie på landet og hyggede, mens far Nikolaj 'fik lov' til at ud og slå til søren ...
Dagen i år regner jeg ikke med bliver særlig meget anderledes for min datter, end som så mange andre aftener mht til sengetid og humør osv. Regner i hvert fald ikke med hun sidder og bliver overecxited over de store raketter kl. 00.0dut ..
Meeen man kan jo aldrig vide ..
Kom glad!
Er MEGET gravid lige nu - 3 dage over termin, så sku meget gerne stå med et nyfødt barn til den tid
Desuden datter på 2,5 år, som helt hundrede vågner kl. 24.00, så hun skal kigge lidt farver på himlen 
Ellers jeg hvor vi bor, ef der mange unge mennesker, så vi smutter over til svigerfar i hans hus på en villavej, hvor der faktisk kun bor ældre mennesker - får et vennepar på besøg som oz har et barn på Stella's alder, omkring de 2,5 år 
Får noget godt og spise, lidt vin, dessert, et par bordbomber, nytårshatte og så ved 1-2 tiden plejer jeg og gå kold.
Næste år står den dog på Party-uartig!!
Anmeld