Nytårsaften 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.858 visninger
52 svar
0 synes godt om
4. december 2011

sne190810

Ja, hvordan gør du?

Holder du/I nytårsaftens sammen med jeres barn/børn eller er det en kæresteaften?

Jeg er super interesseret i at høre hvordan alle i andre gør det. Alle måder er gode for hver sin familie, så ikke noget med at hænge nogle ud. Jeg har ingen ide rigtig om hvordan og hvorledes det skal foregå nemlig ..

For mit vedkommende har jeg min datter på knap 16 måneder. Sidste år var hun møgsyg med skarlagensfeber, så der kørte jeg ned til noget familie på landet og hyggede, mens far Nikolaj 'fik lov' til at ud og slå til søren ...  

Dagen i år regner jeg ikke med bliver særlig meget anderledes for min datter, end som så mange andre aftener mht til sengetid og humør osv. Regner i hvert fald ikke med hun sidder og bliver overecxited over de store raketter kl. 00.0dut ..  Meeen man kan jo aldrig vide ..  

Kom glad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Janni.

Jeg forestiller mig at vi putter Silas til vanlig tid, og vågner han op i løbet af aftenen så skal han have lov til at se på fyrværkeri. 

Her bliver vi kun min kæreste, Silas og jeg. Stille og roligt, men hyggeligt 

Anmeld

4. december 2011

Frk.Skruk

sne190810 skriver:

Ja, hvordan gør du?

Holder du/I nytårsaftens sammen med jeres barn/børn eller er det en kæresteaften?

Jeg er super interesseret i at høre hvordan alle i andre gør det. Alle måder er gode for hver sin familie, så ikke noget med at hænge nogle ud. Jeg har ingen ide rigtig om hvordan og hvorledes det skal foregå nemlig ..

For mit vedkommende har jeg min datter på knap 16 måneder. Sidste år var hun møgsyg med skarlagensfeber, så der kørte jeg ned til noget familie på landet og hyggede, mens far Nikolaj 'fik lov' til at ud og slå til søren ...  

Dagen i år regner jeg ikke med bliver særlig meget anderledes for min datter, end som så mange andre aftener mht til sengetid og humør osv. Regner i hvert fald ikke med hun sidder og bliver overecxited over de store raketter kl. 00.0dut ..  Meeen man kan jo aldrig vide ..  

Kom glad!

Min kæreste og jeg, tager med et vennepar op i en hytte i sverige et par dage, og slapper af og hygger

Det skal nok blive rigtig hyggeligt - og anderledes

Anmeld

4. december 2011

morethanperfect

sne190810 skriver:

Ja, hvordan gør du?

Kom glad!

Vi bliver herhjemme .. Bare os 3 .. Måske kommer min far , men intet er sikkert endnu med ham ..

Sidste år sov Oscar fra fyrværkeriet , så er spændt på og se hvordan han reagerer på det i år ... Hvis han overhovedet vågner ved det

Anmeld

4. december 2011

lycly

Vi er lidt uenige herhjemme om hvad vi skal. Vi har en datter på 5 måneder, som bliver snotforvirret hvis vi inviterer en hel masse, eller tager ud på besøg. Jeg vil allerhelst bare være hjemme og være os 3. Men min kæreste vil gerne at vi inviterer et vennepar herhjem. Jeg er bare bange for at der går druk i den, for personligt vil jeg ikke drikke, skal tage mig af min datter. Og magter bare ikke at skulle tage mig af hende OG fulde mennesker  

Så lige pt ved jeg ikke præcis hvad der skal ske. Desuden vil jeg helst heller ikke være vågen til ret meget senere end 12, da Juliapigen vågner kl 08.00 sharp dagen efter og skal underholdes

Anmeld

4. december 2011

Sara.

Min mand, Lærke på 4, Nor på ½ og jeg tager hjem til mine forældre....

Hvis ungerne er friske nok så må de blive oppe sådan de er med når klokken ringer tolv. Bliver de trætte og vi kan mærke at det ikke fungere så bliver de puttet...

Sådan gjorde vi også sidste år, og det fungerede bare rigtig godt! Lærke synes det var så sjovt med al det fyrverkeri!

Anmeld

4. december 2011

M&M's Mor

Jamen her er vi altid hjemme nytårsaften pga alle vores dyr så det er os selv 4, nærmeste familie som bedsteforældre og oldeforældre (for os er det en hyggeaften ligesom juleaften efter vi har fået pigerne) og så kommer der gerne et par hold venner som også har børn og så hygger vi med en masse lækker mad...tjaaa lyder måske kedeligt for nogen på denne måde men er det bestemt ikke...bare sidste år var den godt 5:30 før vi voksende kom i seng...

Anmeld

4. december 2011

Lotus86

Vi skal holde sammen med et vennepar som til den tid har en lille dreng på 2 måneder, og vi har Valdemar på 6 måneder, så det kommer til at foregå stille og roligt med hygge og god mad.

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

sne190810 skriver:

Ja, hvordan gør du?

Kom glad!

Jeg kunne slet ikke forestille mig at holde Nytårsaften uden Laura, som nu er 2 år. Så hos os foregår tingene som på en almindelig dag. Hun får dog lov til at være lidt længere oppe end sædvanligvis

Anmeld

4. december 2011

sne190810

Baagøe skriver:

Jeg kunne slet ikke forestille mig at holde Nytårsaften uden Laura, som nu er 2 år. Så hos os foregår tingene som på en almindelig dag. Hun får dog lov til at være lidt længere oppe end sædvanligvis

Holder i det så bare jer to?

Jeg lægger nu heller ikke så meget i den aften, selvfølgelig sker der en masse med fyrværkeri osv. men mere specielt er den heller ikke.
Jeg glæder mig virkelig til min datter bliver bare et år ældre, og måske kan forstå lidt mere og at hun syntes det er sjovt. Og det bliver jo bare sjovere jo ældre hun bliver ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.