Nytårsaften 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Mira0911

Jeg har valgt at få 2 børn som jeg er rigtig glade for... Jeg kunne aldrig drømme om at få dem passet en nytårsaften fordi jeg vil hygge mig og have lidt alkohol i halsen og gi den lidt gas..... 

Her foregår nytårsaften hjemme hvert år...  For det meste kommer der nogle og holder det med os... Men ikke i år... Der er det bare os 4 selv... Alle dem vi prøver at invitere har planlagt deres aften.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

sne190810

LunaLykke skriver:

Kan godt forstå du synes det måske bliver svært at undvære din pige nytårsaften. Men synes da, at det lyder som en god løsning i hvert fald, hvis I samtidig også gerne vil lidt ud

Ja, det er mest fordi at jeg ser det lidt som 'den sidst aften' at jeg kan tillade mig snige mig ud i natten bulder og mørke

Næste år er hun jo dét størrere, og der vil jeg så gerne tilbringe aftenen med hende. Men med den alder hun har nu, sover hun jo bare fra kl. 19.30 af ..  Men jeg ved sgu ikke. Ærligt, så tror jeg det ender med at blive hjemme .. Mit fest-abe-gen er gået lidt tabt det seneste par år  Og syntes altid Nytårsaften er lidt opreklameret

Anmeld

5. december 2011

bybaby

her vil det i år blive uden min søn på næsten 9 år da det er hans fars tur i år til at olde nytår med ham det glæder han sig til for ved far får man krudt og det må man ikke hos mor

Anmeld

5. december 2011

chael

Vi skal være hjemme. Har en lille på 3 mdr, vil han være til den tid. Og jeg magter ikke at skulle ud.

Folk er velkomne her.

Det er for mig en voksenfest, børnene har julen vi har nytåret de er med på de voksnes bekostning, groft sagt, for selvfølgelig er det også en fest for dem.

Men de får lov at være oppe til de segner. Sådan gjorde jeg også selv da jeg var mindre.

Og kan de holde sig vågne til raketterne kl. 12. Så får de lov til det. G de må også gerne komme med ud, MED beskyttelses briller på. Og sikker afstand.

Når de så er dejset om , ungerne, så er det bare voksen hygge!!

Men som skrevet, har vi jo en lille baby i år, så det bliver ikke det vilde fra min side. Men hvis manden vi over og sige Hej til nogle venner der bor i nærheden, så gør han bare det

*Camilla

Anmeld

5. december 2011

SS82

Kæresten og jeg skal til Paris i år og holde nytår. Sidste år var vi bare os to hjemme. Vi gider ikke rigtig så meget halløj det siger os ikke rigtig noget. 

Anmeld

5. december 2011

wamse

Jeg har absolut ingen planer, og tænker, at Lærke (5 år)og jeg bare får noget godt mad, og hygger os sammen 

Eller også er vi sammen med min mor

Anmeld

5. december 2011

Angelspot

Her i hjemmet er vi ikke til det store fest og drukorgie, men derfor har vi det n altid super hyggeligt alligevel

I år har vi vores fælles søn på 10 mdr til den tid og også hans storebror og storesøster, da det er vores tur til at holde nytår med dem Så med 3 unger er det nemmest bare at blive hjemme og få lidt god mad og så kan vi altid tage ud når vi kun har et barn, det er mere overskueligt. Vi har inviteret min svoger og svigerinde, så nu må vi se om de har lyst til at komme. Ellers er jeg sikker på vi nok skal få det hyggeligt med vores børn, den store på næsten10 er i hvert fald helt med på noget knaldbang og så er det heldigt faderen også er det

Anmeld

5. december 2011

An&Jo

Det eneste der er 100% planlagt omkring min aften er at jeg skal være sammen med min søn.. men om vi skal være herhjemme bare ham og mig eller om vi skal ud, det har jeg ikke taget stilling til endnu..

Vi er vidst nok inviteret med op til kærestens søster, men ved ikke helt om jeg har lyst..

Anmeld

5. december 2011

Corn

LunaLykke skriver:

Vi er lidt uenige herhjemme om hvad vi skal. Vi har en datter på 5 måneder, som bliver snotforvirret hvis vi inviterer en hel masse, eller tager ud på besøg. Jeg vil allerhelst bare være hjemme og være os 3. Men min kæreste vil gerne at vi inviterer et vennepar herhjem. Jeg er bare bange for at der går druk i den, for personligt vil jeg ikke drikke, skal tage mig af min datter. Og magter bare ikke at skulle tage mig af hende OG fulde mennesker  

Så lige pt ved jeg ikke præcis hvad der skal ske. Desuden vil jeg helst heller ikke være vågen til ret meget senere end 12, da Juliapigen vågner kl 08.00 sharp dagen efter og skal underholdes

Luksus at have en barn der sover så længe... Det har ingen af mine nogensinde gjort

Anmeld

5. december 2011

SaNiNa

Vi holde det sammen med vores børn. Nicklas er 2.5 år og Naia vil være 3 måneder.

Vi skal være hjemme med nogle gode venner og min søster og hende kæreste.

Naia bliver puttet til samme tid som altid og Nicklas får lov at være lidt længere oppe, og skulle han vågne i løbet af aften jamen så tager vi den derfra om han bliver puttet igen eller får lov at stå op kommer an på hvor træt han er og hvad klokken er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.