Nytårsaften 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

henh01

I år skal vi hjem til et vennepar og holde fest på børnenes præmisser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Corn

Vi PLEJER at være hjemme, med hund, børn og gode venner...

Masser af mennesker. Ungerne må være oppe så længe de kan, og inden mændene har drukket, dvs efter forretten, så tager de alle ungerne med ud og laver løjer...

Meeen nu havde manden og jeg fået nok, så efter 10 år hjemme har vi lejet sommerhus i Øster Hurup til os fem samt svigersøster, hendes mand og to børn... Så skal der hygges, nørdes mad, leges og holdt nytår på VORES dvs ungernes, præmisser

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

Vi skal slet ikke være sammen som familie i år manden skal på job i Kbh som sikkerhedsvagt ved en stor galla-nytårsaften :/ men jeg skalVære sammen med nogle veninder der også begge har børn og så deres kære mænd sidste år holdt manden og jeg jul nytår og min fødselsdag på Bali og en Balineser sagde : næste år kommer I tilbage med baby vi kommer så ikke lige et smut forbi pt men det passede jo

Anmeld

5. december 2011

Zeus

Vi skal hjem til mine svigerforældre regner jeg med, med begge piger.. Vi bor i samme by, så det er dejlig nemt at komme frem og tilbage, og Cajsa forguder sin farfar og farmor, og Isabella har efterhånden også fået et tæt forhold til dem

Jeg er så heldig, at min kæreste ALDRIG drikker, så jeg kan med god samvittighed få et par glas vin til maden, så længe jeg bare er frisk og relativt uden tømmermænd når ungerne vågner om morgenen

For mig er Nytårsaften også en voksen aften, uanset om jeg selv har valgt at få børn eller ej.. Mine forældre holdt enten selv fest, eller blev inviteret med til fest (hvor vi selvfølgelig skulle med), og det har altid været super hyggeligt! Det har været en aften hvor vi fået frie tøjler, så længe vi ikke ødelagde ting og generalt opførte os pænt, men vi har fået lov til at larme og høre musik, og de voksne har altid været gode til at hygge om os børn..

Der har altid været i forskel i forhold til juleaften, som var ren hygge fra morgen til aften.. Nytårsaften var til spas og knallerter.. Jeg har derimod også været vant til at få fin mad nytårsaften med rejecocktail og hele svineriet, og hernede får de kålpølser, grønkål og flødekartofler - ikke lige min idé om fin mad.. Jeg kan godt lide det, og vi får det selv i løbet af vintermånederne, meeeeen nytårsmad er det altså ikke

Det er ikke en druk fest, men det ér en fest for både voksne og børn

Anmeld

5. december 2011

Alexander071106sMor

Vi (Alexander på 5, min mand og jeg) skal ind til et hold venner, der har 3 børn på 3, 8 og 10 år. Alle børnene leger simpelthen så godt sammen, og Alexander får lov til at være oppe til han ikke kan længerer (tror jeg).

Det er ret svært at planlægge noget specifikt, da jeg har termin den 30.12.. Så alt efter hvad der sker, så må vi tage det derfra  

Hvis jeg går i fødsel nytårsaften, så har vi aftalt med Alexander og vores venner, at han bliver der og sover, så tager vi på sygehuset. Han har sovet der før, og hun er dagplejemor, så jeg har absolut ikke noget der minder om dårlig samvittighed på det punkt..

Det er også meget rart for Alexander, at der er nogle han kan lege med, hvis jeg bare overhovedet ikke har overskud til noget...

Så alt i alt, så tager vi det som det kommer

Anmeld

5. december 2011

signe.

sne190810 skriver:

Ja, hvordan gør du?

Holder du/I nytårsaftens sammen med jeres barn/børn eller er det en kæresteaften?

Jeg er super interesseret i at høre hvordan alle i andre gør det. Alle måder er gode for hver sin familie, så ikke noget med at hænge nogle ud. Jeg har ingen ide rigtig om hvordan og hvorledes det skal foregå nemlig ..

For mit vedkommende har jeg min datter på knap 16 måneder. Sidste år var hun møgsyg med skarlagensfeber, så der kørte jeg ned til noget familie på landet og hyggede, mens far Nikolaj 'fik lov' til at ud og slå til søren ...  

Dagen i år regner jeg ikke med bliver særlig meget anderledes for min datter, end som så mange andre aftener mht til sengetid og humør osv. Regner i hvert fald ikke med hun sidder og bliver overecxited over de store raketter kl. 00.0dut ..  Meeen man kan jo aldrig vide ..  

Kom glad!

Sidste år var vi hjemme, og fik så gæster. Vi havde Hasse hjemme, og det gik bare super fint Jeg kunne ikke finde på at holde nytår uden mine unger og det kan manden herhjemme heller ikke, så hvis vi skal nogen steder, tager vi dem med, eller os holder vi det bare selv herhjemme og invitere

Anmeld

5. december 2011

NinaNymannMadsen

vi har aftalt spisning med kæresten bror, brorens kæreste, hans søster og hendes 3 børn og 2 andre af kærestens venner.
broren, kæresten og vennerne tager i byen efter vi har spist.
tror måske at hans søster bliver sammen med hendes børn til senere på aftenen. ellers skal vi kl 12 op til et punkt i byen og se fyrværkeri.

Anmeld

5. december 2011

Janni.

sne190810 skriver:

Dejlig afslappende aften, lyder det til!

Ja, jeg er nok mest spændt på om Sne overhoved vågner af fyrværkeriet eller bare snorker til den lyse morgen ..
Sidste år sov hun fra 21.30 til 10.00 næste morgen  uden at sige et kvæk ..

.. Hun var dog også syg, men alligevel?  

Jeg tror også det bliver en hyggelig aften i familiens skød 

Er også ret spændt på hvordan Silas reagerer 

Anmeld

5. december 2011

Fru Aagaard

Her skal vi holde nytårsaften med nogle vennepar og alle deres børn, som vi plejer

Så her er det en hyggeaften med alle ungerne, der er to andre piger på vores datters alder, så det er da alletiders

Men, i år, er det så med forbehold for lillepigen, hvornår hun melder ankomst

Plejer at være hygge og stille og roligt Sidste år sad vi tre kvinder oppe til 5.30 og snakkede - da mændende og ungerne var gået kolde kl. 2 ca og nogle meget før, det er hyggeligt, selvom vi ikke skal drikke eller være skide fulde.

Men, i år - det må vi se om det med stor mave eller lille baby

Anmeld

5. december 2011

Maja_4000

Vi har Caroline på 1 år og et par uger nytårsaften .. Og vi holder nytår med hende
Tror bare vi skal være herhjemme , det var vi også sidste år .. (Der var hun jo også nyfødt og jeg havde ondt efter pks) .. Så laver vi god mad sammen med min kærestes ældste bror , og sidder bare og hygger med nogle gode film osv. (: Nytårsaften er ikke så vigtig for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.