Vi skal hjem til mine svigerforældre regner jeg med, med begge piger.. Vi bor i samme by, så det er dejlig nemt at komme frem og tilbage, og Cajsa forguder sin farfar og farmor, og Isabella har efterhånden også fået et tæt forhold til dem 
Jeg er så heldig, at min kæreste ALDRIG drikker, så jeg kan med god samvittighed få et par glas vin til maden, så længe jeg bare er frisk og relativt uden tømmermænd når ungerne vågner om morgenen 
For mig er Nytårsaften også en voksen aften, uanset om jeg selv har valgt at få børn eller ej.. Mine forældre holdt enten selv fest, eller blev inviteret med til fest (hvor vi selvfølgelig skulle med), og det har altid været super hyggeligt! Det har været en aften hvor vi fået frie tøjler, så længe vi ikke ødelagde ting og generalt opførte os pænt, men vi har fået lov til at larme og høre musik, og de voksne har altid været gode til at hygge om os børn..
Der har altid været i forskel i forhold til juleaften, som var ren hygge fra morgen til aften.. Nytårsaften var til spas og knallerter.. Jeg har derimod også været vant til at få fin mad nytårsaften med rejecocktail og hele svineriet, og hernede får de kålpølser, grønkål og flødekartofler - ikke lige min idé om fin mad.. Jeg kan godt lide det, og vi får det selv i løbet af vintermånederne, meeeeen nytårsmad er det altså ikke 
Det er ikke en druk fest, men det ér en fest for både voksne og børn 
Anmeld