Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Giraffen skriver: Måske vi har haft den før men hvorfor ikke igen Hvorfor har du det brugernavn du har? Min historie: Jeg er 160 høj og derfor en "bette lort" som min søde kæreste siger ;-) Men jeg ÆÆÆLSKER giraffer!!! De er så smukke og så elegante og så kærlige. Og så elsker jeg hele konceptet omkring girafsprog og prøver altid selv at efterleve det både i virkeligheden og herinde Jeg har endda ved flere lejligheder været klædt ud som giraf ved halloween og sådan Så ja - giraffen er for mig mit alterego den jeg gerne vil være - den jeg stiler mod at være og samtidig den jeg aldrig kan blive da jeg vitterligt kun når den til sokkeholderne ;-) Så kom glad med jeres historier bag jeres brugernavne
Måske vi har haft den før men hvorfor ikke igen
Hvorfor har du det brugernavn du har?
Min historie:
Jeg er 160 høj og derfor en "bette lort" som min søde kæreste siger ;-)
Men jeg ÆÆÆLSKER giraffer!!! De er så smukke og så elegante og så kærlige. Og så elsker jeg hele konceptet omkring girafsprog og prøver altid selv at efterleve det både i virkeligheden og herinde
Jeg har endda ved flere lejligheder været klædt ud som giraf ved halloween og sådan
Så ja - giraffen er for mig mit alterego den jeg gerne vil være - den jeg stiler mod at være og samtidig den jeg aldrig kan blive da jeg vitterligt kun når den til sokkeholderne ;-)
Så kom glad med jeres historier bag jeres brugernavne
Strawberry fordi jeg eeelsker jordbær
Tja jeg er bare en nørd hvis hovedfigur i World of Warcraft hedder Cheyana Bliver derfor kaldt Chey af rigtig mange af mine venner, og så tænkte jeg, tja, hvorfor ikke. Er helt vild med "Chey", og så at Cheyane faktisk var et rigtigt, amerikansk navn - er dog ikke vild med "ane" delen - er i det hele taget ikke særlig vild med navnet Anne Kan bedre lide Anna, så det blev Cheyana i stedet for
DK = det første bogstav i mit navn, Ditte, og min datters navn, Kirstine.
Senere er Richard jo kommet til, men føler det er dumt at ændre det nu når alle kender mig under DK
Jeg hedder Maja, og har en veninde som altid kalder mig Maja Palaja Paja... Eller bare Palaja
Min kæreste kalder mig af en eller anden grund Dinsen...
Peanut et vores første kats navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128