Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tioyv skriver: det kommer egentlig af at jeg altid har været stor fan af peter plys og i historierne bruger tigerdyret nogle underlige ord som HHFN =hej hej for nu. og også TIOYV som blir til Total IOrden Yndlings Ven det har bare hængt ved siden
det kommer egentlig af at jeg altid har været stor fan af peter plys og i historierne bruger tigerdyret nogle underlige ord som HHFN =hej hej for nu. og også TIOYV som blir til Total IOrden Yndlings Ven
det har bare hængt ved siden
eej dit navn har jeg faktisk undret mig over - og nøj en god forklaring
elsker virkelig tigerdyret og tror jeg vil adoptere det der tioyv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: Fordi jeg i starten gerne ville være lidt anonym herinde, og M er mit begyndelsesbogstav (yup, super kedeligt!).
rikkeregnbue fordi jeg er vild med regnbuer de er så flotte og jeg kunne stirre på en i evighed og rikke er mit navn.
Jamen twinboys da jeg jeg har tvillingedrenge
Fed tråd .
Mit profil navn er Maemi, fordi jeg hedder Mathilde Emilie... Syntes det var et lidt langt brugernavn, så forkortede dem bare lidt og klaskede dem sammen. Meget opfindsomt, i know
Ejj hvor godt hehe
Jeg skulle egentlig hedder Silver, og det har noget med mit efternavn at gøre. Men i kampens hede har jeg åbenbart tastet forkert, så det blev Siber (vog b er jo lige ved siden af hinanden )
Berte er en sammentrækning af Bella og Alberte og så er jeg jo deres mor, så derfor Bertemor.. Og så kalder Bella, Alberte for Berte.
M (: skriver: M (: Fordi jeg i starten gerne ville være lidt anonym herinde, og M er mit begyndelsesbogstav (yup, super kedeligt!).
Fordi jeg er Simon's moar ! haha.. Var ikke lige så opfindsom, da jeg skulle vælge bruger navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128