Hvorfor lige det brugernavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Giraffen

tioyv skriver:

det kommer egentlig af at jeg altid har været stor fan af peter plys og i historierne bruger tigerdyret nogle underlige ord som HHFN =hej hej for nu. og også TIOYV som blir til Total IOrden Yndlings Ven

det har bare hængt ved siden

eej dit navn har jeg faktisk undret mig over - og nøj en god forklaring

elsker virkelig tigerdyret og tror jeg vil adoptere det der tioyv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

M (:

M (: Fordi jeg i starten gerne ville være lidt anonym herinde, og M er mit begyndelsesbogstav (yup, super kedeligt!).

Anmeld

3. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

rikkeregnbue fordi jeg er vild med regnbuer  de er så flotte og jeg kunne stirre på en i evighed og rikke er mit navn.

Anmeld

3. december 2011

twinboys

Jamen twinboys da jeg jeg har tvillingedrenge

Anmeld

3. december 2011

Maemi

Fed tråd . 

Mit profil navn er Maemi, fordi jeg hedder Mathilde Emilie... 
Syntes det var et lidt langt brugernavn, så forkortede dem bare lidt og klaskede dem sammen. Meget opfindsomt, i know 

Anmeld

3. december 2011

TR

tioyv skriver:

det kommer egentlig af at jeg altid har været stor fan af peter plys og i historierne bruger tigerdyret nogle underlige ord som HHFN =hej hej for nu. og også TIOYV som blir til Total IOrden Yndlings Ven

det har bare hængt ved siden

Ejj hvor godt hehe

Anmeld

3. december 2011

Siber

Jeg skulle egentlig hedder Silver, og det har noget med mit efternavn at gøre. Men i kampens hede har jeg åbenbart tastet forkert, så det blev Siber (vog b er jo lige ved siden af hinanden )

Anmeld

3. december 2011

Morgensol

Berte er en sammentrækning af Bella og Alberte og så er jeg jo deres mor, så derfor Bertemor.. Og så kalder Bella, Alberte for Berte.

Anmeld

3. december 2011

Darling<3

M (: skriver:

M (: Fordi jeg i starten gerne ville være lidt anonym herinde, og M er mit begyndelsesbogstav (yup, super kedeligt!).

Smart søde, hedder du så Marianne?? Høhø...

Anmeld

3. december 2011

Simon's moar <3

Fordi jeg er Simon's moar ! haha.. Var ikke lige så opfindsom, da jeg skulle vælge bruger navn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.