Hvorfor lige det brugernavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

K&S

K for Katja - S for Søren = mandens og mit navn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

ModerNatur

Egentlig bare en kort udgave af mit eget navn(Melissa)

Havde en lille fætter der kun ku sige Issa, og med tiden blev det bare det eneste alle folk kalder mig..  Overvejer faktisk lidt at få det ændret

Anmeld

3. december 2011

M&M's Mor

ikke sært opfindsomt men M&M er bare forbogstaverne på mine børns navne...

Anmeld

3. december 2011

Hasselnødden

Hed tidl. Bjørnemor - for det kalder vi os herhjemme i Hulen. Bjørnefar, Bjørnemor og babybjørn (i sin tid), han er nu en bjørneunge - men da jeg skiftede hårpragt bestemte jeg mig for at hedde Hasselnødden (og da jeg ELSKER nye friske hasselnødder så passede det perfekt)

Anmeld

3. december 2011

Giraffen

l.kjoeller skriver:

Må jeg spørge hvordan du sætter en ticker på?

det gør jeg inde under profilen under "signatur" og så skal man indsætte en html som man finder på en af de der ticker sider

man skal være plusmedlem for at få den dog... hvis ikke det var en særlig go forklaring så må du lige sige til så skal jeg prøve at forklare det lidt bedre ;-)

Anmeld

3. december 2011

Mira0911

Giraffen skriver:

Måske vi har haft den før men hvorfor ikke igen 

Hvorfor har du det brugernavn du har?

Min historie:

Jeg er 160 høj og derfor en "bette lort" som min søde kæreste siger ;-)

Men jeg ÆÆÆLSKER giraffer!!! De er så smukke og så elegante og så kærlige. Og så elsker jeg hele konceptet omkring girafsprog og prøver altid selv at efterleve det både i virkeligheden og herinde 

Jeg har endda ved flere lejligheder været klædt ud som giraf ved halloween og sådan

Så ja - giraffen er for mig mit alterego den jeg gerne vil være - den jeg stiler mod at være og samtidig den jeg aldrig kan blive da jeg vitterligt kun når den til sokkeholderne ;-)

Så kom glad med jeres historier bag jeres brugernavne  

Først hed jeg Dutte så Dutte84 så Solstråle et par timer så MoarJ og nu Mira0911... 

Dutte blev jeg kaldt på efterskolen... 

Nu vil jeg allerhelst kaldes Mira... Mira er fornavnet både jeg og tøserne har efter vores første fornavn... 

Anmeld

3. december 2011

l.kjoeller

Giraffen skriver:

11

det gør jeg inde under profilen under "signatur" og så skal man indsætte en html som man finder på en af de der ticker sider

man skal være plusmedlem for at få den dog... hvis ikke det var en særlig go forklaring så må du lige sige til så skal jeg prøve at forklare det lidt bedre ;-)

DEt var rigtig fint. 1000 tak

Anmeld

3. december 2011

KakaoDrik

Fordi det stod på den karton jeg sad og drak af da jeg skulle finde på et navn der ikke allerede var optaget.. 

Anmeld

4. december 2011

Billemyre

Jeg hedder Billemyre fordi det var det "navn" min dengang 4 årige storebror kaldte mig, da jeg stadig lå i min mors mave.
De havde jo fortalt ham om hans lille bitte lillesøster der lå derinde og hans associerede åbenbart til noget så småt som en bille og en myre 

Anmeld

4. december 2011

lio

Jeg kedder Kikki og en veninde har en periode kaldt mig coco, (istedet for) det var taget så skfitede C ud med Q

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.