Hvorfor lige det brugernavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.605 visninger
72 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Giraffen

Måske vi har haft den før men hvorfor ikke igen 

Hvorfor har du det brugernavn du har?

Min historie:

Jeg er 160 høj og derfor en "bette lort" som min søde kæreste siger ;-)

Men jeg ÆÆÆLSKER giraffer!!! De er så smukke og så elegante og så kærlige. Og så elsker jeg hele konceptet omkring girafsprog og prøver altid selv at efterleve det både i virkeligheden og herinde 

Jeg har endda ved flere lejligheder været klædt ud som giraf ved halloween og sådan

Så ja - giraffen er for mig mit alterego den jeg gerne vil være - den jeg stiler mod at være og samtidig den jeg aldrig kan blive da jeg vitterligt kun når den til sokkeholderne ;-)

Så kom glad med jeres historier bag jeres brugernavne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Stumpen

Vi kendte ikke kønnet på den første (eller den anden) men altså da jeg blev gravid med den første blev hun kaldt for stumpen mens hun lå inde i min mave... Derfor 

Anmeld

3. december 2011

Camulla

Giraffen skriver:

Måske vi har haft den før men hvorfor ikke igen 

Hvorfor har du det brugernavn du har?

Min historie:

Jeg er 160 høj og derfor en "bette lort" som min søde kæreste siger ;-)

Men jeg ÆÆÆLSKER giraffer!!! De er så smukke og så elegante og så kærlige. Og så elsker jeg hele konceptet omkring girafsprog og prøver altid selv at efterleve det både i virkeligheden og herinde 

Jeg har endda ved flere lejligheder været klædt ud som giraf ved halloween og sådan

Så ja - giraffen er for mig mit alterego den jeg gerne vil være - den jeg stiler mod at være og samtidig den jeg aldrig kan blive da jeg vitterligt kun når den til sokkeholderne ;-)

Så kom glad med jeres historier bag jeres brugernavne  

Ej, hvor sjovt, jeg har tit tænkt på at oprette en tråd om det samme, men er så igen og igen kommet fra det

Jeg hedder Camulla fordi min dreng på et tidspunkt kaldte mig det i stedet for Camilla, som er mit rigtige navn. Så det er bare derfor... 

Anmeld

3. december 2011

132319

Mit er talene i mine initialer

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

132319 skriver:

Mit er talene i mine initialer

Smart 

Jeg har nemlig spekuleret, hehe...

Mit eget er såmænd bare et brugernavn jeg har brugt siden jeg "startede" på internettet. Det er en kombination af et kælenavn og så dét at min lillesøster troede at mine n'er var m'er når jeg skrev mit navn, så hun kunne ikke forstå hvorfor jeg altid underskrev mig som "Wimmie" i stedet for Winnie 

Anmeld

3. december 2011

Diana...

Mit navn Jeg har ikke så god en fantasi 

Anmeld

3. december 2011

lycly

Mit brugernavn er noget så kedeligt som mit fornavn og mellemnavn

Anmeld

3. december 2011

Cookiemonsteret

Fordi jeg gerne ville være anonym herinde igen så jeg slettede min gamle bruger herinde, som jeg havde været daglig og aktiv bruger af i 1,5 år,  og oprettede denne i dette navn - ganske enkelt fordi jeg er vild med cookies og en af min kammerater kalder mig cookiemonster  

Anmeld

3. december 2011

ano14316

mit stammer fra at alle ting på et tidspunkt omkring 2001 sparkede røv, og så skulle jeg finde på et alias til et co,puterspil, men synes at røvsparker var grimt, så derfor ano14316, og møder i ano14316 andre steder er det med garanti mig..

Anmeld

3. december 2011

bøgelund

Bøgelund er vores efternavn.. mit, kæresten og datterens.. (+ svigerfamilien) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.