Hvorfor lige det brugernavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

SussieThyssen

Giraffen skriver:

Måske vi har haft den før men hvorfor ikke igen 

Hvorfor har du det brugernavn du har?

Min historie:

Jeg er 160 høj og derfor en "bette lort" som min søde kæreste siger ;-)

Men jeg ÆÆÆLSKER giraffer!!! De er så smukke og så elegante og så kærlige. Og så elsker jeg hele konceptet omkring girafsprog og prøver altid selv at efterleve det både i virkeligheden og herinde 

Jeg har endda ved flere lejligheder været klædt ud som giraf ved halloween og sådan

Så ja - giraffen er for mig mit alterego den jeg gerne vil være - den jeg stiler mod at være og samtidig den jeg aldrig kan blive da jeg vitterligt kun når den til sokkeholderne ;-)

Så kom glad med jeres historier bag jeres brugernavne  

Tjaaa..det siger jo nærmest sig selv...det er mit navn

Jeg hører til de mennesker, der ikke har brug for at gemme mig bag noget som helst, jeg foretrækker, at være...mig

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

minimig

Mit er bare et levn fra efterskoletiden. Det var mit kælenavn

Anmeld

3. december 2011

tioyv

Giraffen skriver:

Min historie:

Men jeg ÆÆÆLSKER giraffer!!! De er så smukke og så elegante og så kærlige. Og så elsker jeg hele konceptet omkring girafsprog og prøver altid selv at efterleve det både i virkeligheden og herinde 

Jeg har endda ved flere lejligheder været klædt ud som giraf ved halloween og sådan

Så ja - giraffen er for mig mit alterego den jeg gerne vil være - den jeg stiler mod at være og samtidig den jeg aldrig kan blive da jeg vitterligt kun når den til sokkeholderne ;-)

det kommer egentlig af at jeg altid har været stor fan af peter plys og i historierne bruger tigerdyret nogle underlige ord som HHFN =hej hej for nu. og også TIOYV som blir til Total IOrden Yndlings Ven

det har bare hængt ved siden

Anmeld

3. december 2011

HopinWishin

Hmm.. Jamen jeg håbede og ønskede at vi ville blive gravide... Derfor HopinWishin

Anmeld

3. december 2011

maria_wlt

Mit er noget så kedeligt som mit navn.. næsten ihvertflat.. Da jeg nu er blevet gift og burde hedde Maria_wlt

Anmeld

3. december 2011

Clotte

Det er så simpelt at det er det, mere eller mindre alle kalder mig så derfor mit brugernavn

Clotte

Anmeld

3. december 2011

Kloster

Jeg hedder Kloster, da det er mit tilkommet mellemnavn.

Jeg er døbt Elsebeth til mellemnavn, men har aldrig kunnet lide det. Min tipoldemor hed Kloster til ungpigenavn, så det kunne jeg få. Min mors familie har taget det til sig og jeg kunne så også få det.

Jeg er yderst stolt af det og bruger det i daglig tale, når jeg fx snakker i tlf på arb... Jeg hedder Janne Kloster (Jensen er jeg gift til ) Men bruger kun Kloster.

Anmeld

3. december 2011

LilleLene

Giraffen skriver:

Min historie:

Hvor sødt

Jeg hedder LilleLene fordi da jeg var lille kunne jeg ikke selv sige Helene (mit navn) og sagde derfor Lene

Og så er det bare det min storebror kalder mig, og syntes faktisk det lyder sødt

Anmeld

3. december 2011

Muhmi

Giraffen skriver:

Min historie:

Fordi jeg kan

Ved ikke hvorfor, men Muhmi er da meget sødt synes jeg og jeg er ret sød

Anmeld

3. december 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg hedder Omsorgsgiver da jeg arbejder på et plejehjem og derved giver omsorg til de ældre  Derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.