Mor til Frederic skriver:
Har bare aldrig kastet op i hans nærvær, da han har været i bh...
Også fordi at min kvalme/opkast ikke bunder så meget i graviditeten, men manglende søvn pga nattevagter og ikke meget mad under arbejdet.. Vi har 2 uger i vagtplan med natte vagter; 15-04 og en anden uge; 16-06. det er de uger der driller mest... Så det kommer først når han er afl og jeg endeligt ligger hjemme under dynen...
Jamen han er snedigheden selv i bh... Han ved de ikke må smide uspist mad/frugt i skraldespanden og at de skal spørge om lov at smide det i skraldespand + fremvise det de vil smide ud.. Men et uvågent øjeblik fra pædagogerne og det uspiste mad ender i den. De kan jo ikke mands opdække ham når de sidder og spiser.
Ja hvis han bare havde nogle ting vi vidste der var et hit, ville vores skabe være fyldte... Det er de faktisk også nu, men det er mere pga alt den forskellige slags mad vi har... tror vi har hele føtex's morgenmads afd herhjemme og chips...
heldigvis lyder han psykisk som ethvert andet barn på hans alder ....
der er en helt bestemt børnelogik i den alder ...
du må ikke fortælle den her hemmelighed til nogen - jo én gang må jeg godt
Du skal vaske hænder når du har været på toilettet - hvis nu jeg bare tænder for vandet og slukker det igen så er det nok fint
hvilken frugt vil du gerne have - æble , for jeg kan ikke lide skrællen og så må det være ok at smide det hele ud
se mor solen skinner fordi det er lyst og vi er stået op
du skal rydde op på dit værelse - jeg skal jo lege igen imorgen
det er nat og du skal sove - det er ikke nat jeg leger bare at det er det.
kan godt forstå jeres skabe er fyldte... må være svært at blive ved med at tilbyde mad der ikke bliver spist .. så sevfølgelig skal ALT prøves af for stort - med mindre i selvfølgelig havde fundet den ting der virkede 
Anmeld