1000.00 kr foreskel på dagpleje og vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

maria_wlt

Nej det ville ikke være noget for os...

Vi er alt for afhængig af at de altid kan blive passet selvom noget personale er syg.

Vi har INGEN der kan hjælpe nemlig...(Bedste forældre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

morethanperfect

MariaE skriver:

Nu bryder jeg mig slet ikke om vuggestuerne og deres samlebåndsmetoder, så ja, ville til enhver tid spare pengene og tage en DP, men det handler jo ikke bare om pris men om hvilken form for pasning man vil tilbyde sit barn generelt.:-)

Bryder mig heller ik om vuggestuerne .. 

Så helt enig

Anmeld

1. december 2011

Møn-Mor

Her hvor jeg bor har jeg ikke valget mellem DP og vuggestue for der er nemlig ingen vuggestue, så dagpleje vil være valget - hvilket også er okay for mig.

Prisen vil dog ikke være afgørende for mig, da det vigtigste for mig er, at jeg har en god mavefornemmelse i forhold til dagplejen og om det så er den dyre el. den billige er fuldstændig uden betydning .

/Winnie

Anmeld

1. december 2011

lio

Det afhænger af vedkommendes/dine kompetencer mht. børnepasning og lign. og belligenhed og div. aftaler, men ud over det så kunne jeg sagtens finde på det, men det skal kunne betale sig mht. de "forventninger" vi har til pasning af vores barn, forstå mig ret.

Anmeld

1. december 2011

twinboys

mor:) skriver:

oki tak

selv tak

Anmeld

1. december 2011

Diana...

Det kommer da helt and på hvad for børn jeg har så nej det kommer ikke and på pengene. Vores søn var mega meget vuggestue barn vi havde desværre bare ikke vuggestuer i vores by det han var nød til at komme i dp. Vores datter er DP barn så hun vil aldrig komme i vuggestue. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.